Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fagyálló alu barát, piros 1:1 amúgy mennyi az a bizonyos üzemi hőfok ennél a vasnál?
A MOL-osnál nem fizettetik ki a marketinget. Elég sokan versenyeznek MOL olajjal, semmi baj nincs velük. Nekem pl. jobban viselkedett a kuplung, mint a fent említett Fuchs-szal.
Milyen folyadékot tettél bele?
Idomot baszcsizd fel mert az is sokat jelent ha nincs rajta.
Jah ilyet használtam nem volt gond se vele, se azt nem éreztem hogy valami egészen kimagasló lenne. Én motul 5100 után tettem bele. Jó volt. Viszont molosat még nem használtam. Szóval ahoz képest lehet jobb. De árban is eltérnek.
Na megvolt a folyadék csere illetve az érintkezők tisztítása, következmény: 65-77 fokig melegedett volt benne 50-140es temp, piros lámpa is ( oldalidomok hiányoztak)
Nekem akkor volt ilyen, amikor nem kapcsolt a ventilátor. Sőt olyan is volt, hogy nagyon későn kapcsolt valamiért. Szétszedtem, kipucoltam, az érintkezőket letakarítottam, kontakt spray, kis rézpaszta, össze minden és feltöltöttem jó minőségű folyadékkal. Akkor rendbejött. Volt egy fém vízcsövem, ami meg volt nyomorgatva kicsit (korábbi borulás) amióta azt lecseréltem, simán visszahűl Pesti forgalomban is menet közben. Olaj nem változott, mindig 10w50 MOL volt benne (nekem is ez jött be). Szóval javaslom, nézd át a rendszert alaposan, takarítsd ki mindenhol - lamellákat is.
Azt ajánlanám, első sorban nézd át a hűtődet, nincs-e sok kosz a lamellák közé ragadva és emiatt a ventilátor nem tud elég levegőt áthajtani közte, bár szerintem ha így lenne, akkor a menetközbeni "üzemi hőmérséklet" is magasabb lenne, mint amit írtál. Mondjuk 80 fok fölé nekem csak városi max 50-es tempónál megy. Ha legalább 70-nel tudok menni, akkor 75-77 fok a max. Persze lehet típusfüggő is, ezt majd a ZX-es kollégák vagy megerősítik, vagy cáfolják
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_600-11738255 a szuszkásoktól is ennyi
én meg el használtam !
Na igen ez a bajom hogy a ventilátor nem hűt vissza, kipróbáltám hogy mivan ha nem állok meg, és csak kúszott fel 105-108-110
Ha nem hűt vissza a ventilátor még ha egy kicsit is az persze, nem jó addig visszakéne hűtenije hogy legalább kikapcsoljon a venti egy kicsi időre.
Az, hogy felmelegszik olyan hőfokra (nálam ez 103 fok), hogy bekapcsol a ventilátor, még normális, de az, hogy nem hűti vissza 100 fokig, már nem.
Szuasztok. Érdekes, mert nekem a mol racing 10w-50 eddig a legjobb.
Mire cserélted le?
Csak egy tapasztalat, Vettem kilencesbe molos olajat, meleg pösti forgalom, sűrűn ment a hűtőventilátor. Lecseréltem más márkára, ugyanazon az úton alig kapcsolt, pedig kánikula volt.
Persze meleg idő lévén a gépek is jobban melegszenek, de hát ez van.
Budapesten normális higy majdnem kifújja a vízet ebbe a melegbe. Menetközbe visszahűl üzemire. Tanuság: Nem tervezték tartós nyári városi használatra.
Szar olajat használsz.
szerintem ez normális ilyen hőségben
Sziasztok! 2000-es gépemmel olyan gond akadt, hogy nagyon hamar felmegy 100fokra vagy a fölé a víz mondjuk egy piros lámpánál és a ventillátorom le sem hűti a motort, ha megyek vele akkor 77-85fok között van. Cseréltem hűtővizet de nem tudom hogy esetleg levegős e a rendszer kb 2,5liter ment bele. Tipp esetleg vkinek?
Szia! Most jott meg. Valaszoltam :)
Szia! Küldtem pm-et.
Hello. Lassan eljön az idő, hogy ránéznék!
kerülhetett vagy negyvenezer liter pálinkádba mire ez az öreg rozsdabogja rendszámot kapott