Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Na sikerült a 2es henger felújítása, pontosabban hengerfej felújítás+vezérlés csere meg egyéb kötelezők kijöttem potom 260ból jövőhéten hozom el a 9-est, ha valaki jön Győrújbarátra jelezze, meghívom egy sörre! :D
Kész horror sztorik. De ez van. 2003-2004-es ZX6-R -ben gondolkodtam először. Itthon nem sokat láttam eladót és ami volt se nagyon tetszett. A mobile.de-n meg nyüzsögtek, egyik jobb volt mint a másik, csilli-villi, meg amit akarsz. Csak 1-1,5 millió között vannak az meg kurvasok és akkor még ki se mentél érte, meg forgalomba se helyezted. Le is tettem róla, hogy idén beszerzek egyet. Unalmamban nézegettem minden féle motort, aztán megnéztem a mobile.de-n milyen streetfighter motor kínálat van, még is csak a németeknél nagyobb kultúrája van az ilyennek, meg vannak köztük jók. Volt jócskán belőlük és akkor belefutottam ebbe. Megláttam, mondom ez kell! Pár szóváltás a tulajjal, kismotort, meg autót vesz a motor helyet, azért adja el, már másfél éve hozzá se nyúlt stb. Kértem tőle videót. Úgy kellett bebikázni, mert aksi lemerülve. Röfögtette ott nekem, na mondom, legalább beindult. Aztán megbeszéltem egy napot vele, magamhoz ragadtam egy jó nyelvtudású barátomat és kimentünk a motorért Frankfurtba. Nem sokat tököltem sitty-sutty levezettem 20 órát, 3x áltunk meg, oda egyszer kaja, akkor a motornál meg haza egy kaja és már itthon is voltunk vele. Ott még csak kise tudtam próbálni, mert az aksi be volt halva, szóval lutri volt a dolog, de hát csak jó. Hazahoztuk, kértem időpontot Taschner garázsba, átnézték, szezonra felkészítették, hál istennek semmi baja. Aztán belassult a dolog így a papírmunka fele. Kaptam egy-két telszámot. Sorra küldözgettem a fényképeket a motorról, mindenki megkérdez mindenkit, visszaszólnak, majd hívnak, semmi nem történik, rákérdezek újból, még nekik se szóltak vissza, majd hívnak, ha tudnak valamit, beszéljünk később stb. Végén már felse vették a telefont, vagy csak egyszerűen kinyomtak. Nem tudom nem e lenne egyszerűbb, ha kerek perec megmondanák, hogy te figyelj, ez nem fog menni, vagy mi ezt nem tudjuk elintézni bocs, ahelyett, hogy hitegetnek, hogy "hát lehetén vagyok a te embered", meg "megoldjuk" stb. mert így adtak reményt és jó hogy hivogatom őket éjjel nappal, meg várom már mikor szólnak, de helyette a bosszúság, meg legalább elbasztunk vele 1 hónapot a szezonból, nézem hazafele jövet a dugóban, hogy gurgulászik mindenki a vasával én meg rohadok a kocsiban, tökjó. Most megint felcsillant egy reménycsillag, meglátjuk mi lesz belőle, minden fűszálba kapaszkodok.
A kinti tüv-ös papírt itt nem fogadják el, kitörölheted vele a segged. Teljesen gyári motorba is bele akartak kötni (4000km) 2 hete, nem volt szerencséjük, így csak megvárakoztattak és 4 nap ment el az átírásra.
Szeki van zx10r (2005) alkatrészed? Tegnap először a térdem majd a könyököm, utána a sisak ért le...
Én januárban jártam végig egy honosításos forgalomba helyezési tortúrát egy svájci géppel. A motoron Abm túrakormány,Abm villahíd, fém fékcső, rövid fék és kuplungkar, waltermoto lábtartók, ledes hátsó lámpa E jeles, ledes irányjelzők E jelesek, kormányvégtükör szintén E jeles. A ledesdolgok és a tükör kivételével minden hivatalosan benne a svájci forgalmiban. Tréleren bevittük a Vas Gereben utcai Nkh-ba, ahol még van ismerősöm is a soron, bár ő nem volt bennt, de szólt a spanjának, hogy támogasson. Meglátták a motort, összeszaladt a műhely, volt nagy jajveszékelés, hogy mi ez és hogy jut eszembe egyáltalán, hogy ezt én valaha is honosítani fogom!? Végül nagy jóindulattal kinyomtatták, hogy néz ki a gyári, és azt mondták, hogy ha 5 munkanapon belül visszaalakítom gyárira, akkor az első vizsgadíj áráért még le tudom vizsgáztatni. Felhívtam az ismerőst, elsírtam neki a bánatom,, de ő is azt javasolta, hogy forgalmiról hiteles fordítás, és akkor megpróbálja megbeszélni az.állomásvezetővel, hogy ez hivatalos, nem sufnituning, de a többit alakítsam vissza gyári állapotra,, mert körbe kell fényképezniük a gépet. Így visszaalakítva és nagy jóindulattal levizsgázott, viszont a műszaki adatlapra semmilyen átalakítást nem vezettek át , így az a forgalmiba sem került be. Bocs , ha kicsit hosszú lett.
Köszönöm szépen a tippet, megpróbáljuk!
Ez aki hangoskobik
A motor már kint átalakítottan volt rendszámozva. A forgalmijába, minden átalakítás, a fém fékcsővektől kezdve, bele van jegyezve. Erről csináltam egy hiteles fordítást. Bajza utca 32eFt.
Egyébként én is arra gondoltam akit ajánlottál kawaszeki.
Köszi a gyors választ!! És ami a képen szerepel lehet hangos és elviselhetetlen ha már elvan kopva??
abba a szelepbe jobbról balról a hengerfejből -mind a 4 henger 1-ik kipufogó szelep járatán van egy furat - csatlakozik a szelep fedélen keresztül egy gumi cső. a szelepre még csatlakozik egy vákuum cső is, ha beindítod a motorod akkor a vékony csövön - motor hengerének vákumja- megnyitja a szelepet, azon keresztül a légszűrő házból friss levegő áramlik a kipufogó szelephez, nevezzük úgy hogy tökéletesítve az égést próbálja csökkenteni a káros anyag kibocsátást. ha lecsúszik róla a cső vagy nem kerül vissza rá akkor elég csúnya hangja van a motornak. ledugózható, csak a légszűrőházra is és a szívócsonk arra a részére is tény vakdugót.
Sziasztok ismét én!! Rosszul irtam le én arra lettem volna kiváncsi ami a szelepfedél felett van vákum kapcsoló szelep+!!?? Adhat e ki hangot hogy megbolondulok?
Másik kérdés hogy megszüntethetö-e ez az egész rész??
benne legyen a kinti forgalmiban az átalakítás ténye, + követeld meg -addig ne vedd át- míg bele nem vezetik a mo.i forgalmiba. minden tételnek benne kell lenni, fékcső felni egyedi biz basz.
Öltöztesd fel másképpen nem fog menni. Nincs olyan bejegyzés a forgalmiban hogy összetörtem a motort és ledobtam minden műanyagot róla...
amint látom pösti vagy, ott egy LAPÓ nevezetű csákó a király ! a tdr 125-el innen el hajtottak debrecenben mint a magzat vizet, lapó pár napra rá hozta a forgalmit és a rennnncámot. elérhetőséget nem tudok, de te magad is meg tudod oldani, zx9r street fightert csak akkor tudsz forgalomba helyezni ha minden átalakítás be van jegyezve a forgalmiba, bár jó pénzért valahol bármit megoldanak.
Sziasztok! HELP!
Külföldről behozott, zx9r streetfighter honosítás/forgalombahelyezésben tud valaki segíteni?
nem ! ha elkopott akkor már rég nem megy a motorod ! ha nem kap üzemanyagot akkor hangosabb, de a hang nem áll szoros összefüggésben a működőképességgel.
Sziasztok !Kérdéssel fordulnék hozzátok! Kawasaki zx9r 1998 elkopott vákumszivattyú adhat olyan hangot hogy majd megbolondulok?
1.az időjárásra nem lehet panasz a bőrruha alatt izzad a golyó.
kiegyenlítő tartály újban 20 e ft környéke, konzol 15 e ft. konzolban tudok segíteni.
sziasztok.
Lenne a valakinek eladó kiegyenlítő tartálya.
?
Balos lábtartó konzol is estetleg?
2001-es szériához
köszi
Hello. Írtam privatban, ha lesz időd ..
Húú de jó,,nagyon köszi! Az alsó része !44083A Nem biztos,de lehetséges hogy kell majd.
1.
Gyáááheee...........
eddig csak a régi fék csavarok akadtak a kezembe, jobbos teló szár van. keressek ?