Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a 2,5 D4D Hiace van ,370000km-el,8-10 lityit eszik.
Városban nyáron 8-8,5 ,dinamikusan járok vele,télen fél literrel több,pályán 10 körül.
Az enyém 100 ló,szerintem élhető!
Egyébként ennek kivételesen 30 üzem óra alatt semmi baja nem volt 4000 fordulaton pengetem neki. Mondjuk a hőcserélő csöve egyszercsak elrepedt azt nyomta a fenékvíz tetejére a gázolajat Gépszag volt a kabinba mint egy csatahajóba. Egyébként eredetileg ez egy pumpás rendszer volt adagolós lett minden minimálra egyszerűsítve
Remélem azt az évi 40-50 üzemórát kibírja A idén a hajtóművel voltak problémáim, talán megoldódott.
Szekikém, hogy egyem a csöpp töködet, még te is ültél benne
hogy hogy lett egy fauvéd ilyet ? mesélj ?
nem leszólom a fauvé dízeleket egyszerűen csak szarok annak ellenére, hogy sajnos megint van nekem is egy. Ennél már a csigazabáló franciák is jobb motort építenek na nem a rönóra gondoltam inkább a citroenre
Ezek 5 hengeres gépek akkor mi a faszér 80-90 le-re tervezték őket? Ha meg padlózod az és beveri a 8-at. De ceru lehet többet tudna mondani erről neki t4 a céges
A régi hiace 2,4 szívó 75 ló kevés fordulat. ez a mostani 120 ló 2500 cm 350 nm. Egyenlőre nem volt rá panaszom elég jó megy
Örülj hogy csak 8-at eszik a d4d nekem 7-10 között szórt terheléstől függően. A transit hiába 6 sebességes 8,2 az átlagom úgy hogy szinte mindig üresen megyek. Városban 3-4-től nem tudsz feljebb kapcsolni, 6 csak 100-tol inkább.
A t5-ből én a 2,5-ös 6 sebsségeset vezettem, ha óvatosan mentem mint a transittal 7 literből kijött és jól ment, kartámaszos szék, elektromos tolóajtó sok okos extra volt benne. A Hiace-t a gyári ülésével egy hétig nem tartottam volna meg. Nagy köbcentis gyenge motor mitől menjen tönkre? Mint a régi mercik. Ha azok is erősek lettek volna nem mennek annyi kilométert.
te okoska, azért 80-90 LE hogy bírja 5-700 e -ig, ha megehetné azt a 8-10 L gázolajat, a hajászod a fasorba lenne
szeretem mikor leszólják a vw dieselt, de ha az is betolhatná a 8-12L akkor 220 -280 Le -tudna, olyan nyomatékkal hogy a vw-sek már alapból kevlároztatják a kuplungot. lehet leszólni őket, de előbb lásd a mögöttes dolgokat is. a 2 tömegű ellensége pont a város, a rengeteg indítás elindulás. kb mint az EGR szindróma, vagy a dpf. de ha okos valaki és a vásárlást követően ki írat minden faszságot a vezérlőből akkor ha nem beteg állat módjára kezeli a kuplungot 350-400-at is elfut. nekem 250 -nél volt kuplung csere, de a régi is jó volt csak a tárcsa kopott el. így még van a régiben is 100 e km -normális használattal, pl autópálya.
Többek között ezért adtam el a szívó 2,4-es hájeszt én is. Az csak 3 évig volt nálam(nálam ez rövid táv ) 75 lóerő és nem lehetett vele autózni kín volt. zabált is meg hangos is volt.
A t5 re az a jellemző amit a zárójelbe írtál(ha megy) az összes postakocsi olyan nálunk a környéken 16-ból 14 nek cseréltek 2-ős tömegűt 200 ezren belül Mindíg kínlódnak vele valamit. A d4d hájesz ugyanaz a kaszni mint a régi, talán kicsit rondább. Valamivel csendesebb, mint elődje. Ezeket a 80-90 lovas t5-öket meg helyből átugrom a 350 nm-errel. Egy nyers komfortalan autó, 25 évvel ezelőtti megoldásokkal. Amikor 2006 ban debütált a tesztelők főcímnek azt adták "Vissza a múltba" Én 170 cm-nekl tökéletes. Az üllésből kifordulsz kanyarban én a kartámaszba kapaszkodok Az enyémbe még csak villany ablak sincs mondjuk hozzáteszem nem is nagyon hiányzik. 5 köbméter rakodótér két tolóajtóval könnyen pakolható én szeretem Amit nagyon hiányolok belőle az a 6 gang 100-nál 5 be 2800 forog 120-nál 3200-at. Ezért is eszik 8 litert
Visszatérve a hiace-ra. Tudod hogy volt nekem is, nem romlott el, de törpéknek és süketeknek találták ki. Ha külső is számít akkor szemüvegeseknek. Egy vele egyidős VW T5-öt öröm vezetni (amikor megy), a hiace csak a munkások kezébe való. Ülés csere után már majdnem használható volt az enyém. A régi dízel még rosszabb minden tekintetben, még zabál is (+3l).
Van rájuk bőven garancia. Én próbáltam megölni az 1,3-ast, gyáriban nem sikerült. Később a versenyautómra tettem gti hengerfejet, böszme nagy turbót, az is úgy járt mint egy új, pedig kínoztam. Volt 1000-es swiftem tartalék kocsinak 170-nel bírt hasítani óra szerint sík úton. 4,4MfT az 1,4 turbo ha menni akarsz, ebből még biztos lehet alkudni is. Simán a legjobb vétel. Ha eladnám a 2 éves transitot azt vennék. Inkább a váltó miatt aggódnék főleg ha magyar alkatrészekből szerelik össze.
Az új kis turbósokra a turbó-motor-váltó hármasra 10 év a gari.
ez lemaradt amit találtam
Én azt hittem ezek a vitarák drágábbak. Valami kedvezményes áron 4,1 a tök alap vitara. Mondjuk ezért cserébe 1 literes motort kapsz bele 5 gangos váltóval hátsókerék hajtással. Ugyanebből a 4 kerekes 1 m-el hosszabb.
Bazmeg, hogy a fenébe rakhat szuzuki 1 literes motort ekkora kaszniba A régi 6 mázsás szvittyekbe raktak 1.0 motort A nagyobb motorja is csak 1,4-es. Ezek tuti turbósak máshogy nem lehet Kinyírják őket a gari után egy hónappal mint a kugákat. 100 ezer km azt lehet leadni a blokkot a méhtelepen Fater vitarája az egyik 1,6-os a másik 2.0 benzines. Nem megy, cserébe sokat fogyaszt de legalább az életben nem ölöd meg.
Eleve az, hogy nyitható rajta a rönó jel
Eddig az új (régi) fóka 4,4 volt alkudozás nélkül, az új vitarát ami szerintem elfogadható autó 4-ért adják szabóék. Kerekíthetjük feljebb nem gond. Egy 8-10 milliós villany retek se különb ezektől, legfeljebb télen ha elfogy az amper 100km után megfagysz az autódban a préri közepén.
Ez mivel jobb mint egy clio? https://www.renault.hu/content...
igen és két évente mit cserél mire? Megy hány éveset hány évesre? Két év alat tud bukni egy autó az árából akár 2 millát is. Akkor már nem is annyira jó buli két év alatt egy olajjal? évente 2-szer kell cserélni nálam pl. Bár a feleségem autójába csak a kötelező szervíznél van cserélve bőven csereperiódus előtt. 2 hónap múlva esedékes a kötelező most van benne 9000 km-er azaz arányosan 10 800-nál lesz lecserélve 15 ezer a csereperiódus
Ha kétévente eladod, megúszod a karbantartási költségeket is. Két évet simán elmegy egy olajjal. A többit nem is számolva.
Illetve még annyit azt meg sem néztem, hogy ezek áfás árak-e vagy nettók, mert akkor rosszabb a helyzet De most mennem kell...
Gyorsan ránéztem néhány márkakereskedésre a teljesség igénye nélkül ezt találtam
Ford: Fiesta 4500-tól, Mondeó 8000-tól, c-max 6500-tól Focus 5900 -től
vw: poló 4800-tól, Golf 4800-tól, Passat 4800-tól
Toyota: yaris 3000-tól, Auris 5300-tól, Corolla 5200-től, c-hr 6000-tól
Renault: Clió 3200-től, Grand tour megán 3400-től Scenik 6000-tól, kadjar 5700-től
Opel: Zafira 7000-től, Insignia 7000-től, Corsa 3100-tól, Astra 4900-tól
Ciroen: c3 3300-tól, c4 4800-tól, c4 4800-tól, Berlingó 5200-től
Ezeket úgy kell elképzelni, hogy ez a legkisebb felszereltséggel a leghitványabb motorral felszerelt járművek. Jó esetben hozzá kel számolni + 20-30%-ot, hogy olyan autót vegyen belőle az ember amibe szívesen beleül. Mindettől függetlenül arra a megállapításra jutottam, hogy 4000 alatt csak kis méretű autóban lehet gondolkodni, meg arra, hogy a ford az indokolatlanul magas árban dolgozik minden kategóriában a többi márkához képest
Különösebben nem nézegetem az új autó árakat de 4 milláért nem gondolnám, hogy széles a paletta Ennyi pénzen új zsigulit vagy dácsia dasztlert lehet esetleg kapni, esetleg a teljesen csumpi skodákat. 6-8-10 millért lehet kapni szerintem valamire való autót mostanság, de mindjárt felszaladok néhány honlapra, hogy hol tartanak mostanság az új autó árak mert nem vagyok ezen a téren naprakész én a 3 autóba amit használok kb. 2 ft körül tankolok egy ében Én pl, nagyon szeretnék megspórolni ennyi pénzt azért, hogy ez a kltsg ne legyen Még ennek nem érkezett el az ideje amiíg a háttér és egy normális akksi rendszer nincs kifejleszteve. Én nem cserélgetem az autókat 2 évente mert nem találom értelmét. Énnekem az az autó ami bejön 10 évig is az. A tojotákra az olajcseréken, gumikon szűrőkön kívül összesen nem kellett költenem fél millió ft-ot. A mostani hiacom 10 éves és 8 éve most nyüstölöm, egy kuplungszett lett benne cserélve meg 3 szor vezérlés. Ami megynyomta egy kicsit amikor a diffit szar olajjal öntötték fel(mert ez valami sper diffis vagy mi a tököm) azt a gahgyi olaj amit beleöntöttek megette a csapágyakat na csak a c4 csapágy volt vagy 140 ezer Az aszony autója 5 éves 4 éve van nálunk egy hátsólámpa izzót cseréltem másról nem tudok
nem értek hozzá ezt találtam friss hírként