Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tibi mondjuk az a fajta gyerek aki tudja is ezeket a 2 perces köridőket Mondjuk szégyen is lenne ha nem tudná a fél életét pályázással töltötte
Életem legeső H.r-jének legelső köre egy x9 bélással( 250 kg 140 körül le) TÚRA GUMIVAL lett 2:42
Én toltam volna a hidas utánni 2-esbe is, csak gyanusan mindenki belassult, mondom ennyi béna biztos nincs előttem szerintem lassítok én is Hát jól tettem
Mivel abszolút nem ismertem a pályát, annyi előnyöm volt, hogy tudtam másolni az előttem lévőket. A többi kör apránként javult, 3-4-i H.r alkalomra meg már ahhoz képest elég belejöttem annó A fent említett eredmények nem tünnek túl jónak, pláne, ha valami gizda sportmotor volt a paripa. Deák Tibi a K 400-al körbemotorozott, csak egyenesekben tudtam rajta hozni Nekem valamiért sosem folt frankó a fékem Aztán azt a tömeget hozzám mérten rövid féktávra meg lassítani elég hamar el is melegítette. Valahogy sosem paráztam, tudtam ha firka a vége nagyobb biztonságban vagyok mint közúton bárhol Mindíg vártam a célrarás ráfordulót Tudtam,hogy ott legalább visszahül Bár azt műfű érintése nélkül sosem sikerült bevennem, ott már nagyon izgultam amikor odáig eljutottam
Amikor odavan az első fékem hungaroringen én is elengedem a többieket egyenesben, majd ha tudom később beérem őket.
Minden relatív. Kakucson aznap mindenkit megelőztem jött egy supermotós külföldről, 3-4 körönként kaptam egy kört tőle :-)
Tibi, tudhatod hogy pl. itt a fórúmon a legkönnyebb barmit is mondani, ahelyett hogy megmutatná élesben! Hogy mikent kell menni a h.ringen 2.00 át, vagy 402 m en 9.5 öt!
Nem. Csak sokan akik azt hiszik tudnak kanyarodni valójában egyenesben sem tudnak menni. Mert nem merik húzni a gázt.
Tibikém ez most hogy kapcsolódik ide hogy a regi road&ridés ellenfeledet bemutattad?
Megtörtént eset kb. 10 éve.
Itteni ismert, jellemzően önmagát fényező motoros nagy nehezen kitalál a ringre.
Pályamotor, gumimelegítő, slick gumi.
Segítsek már neki mert ezt a gumit nem ismeri. Hány bár?
1,8 hátul jó lesz!
Kimegy a pályára. 5 kör után lejön. Valami nem jó! Ez a gumi egy szar! Stb.
Nézem a gumi alig kéz meleg. Rámérek. 1,4. Oké fújjuk fel de húzni kéne neki mert visszahült a gumi!
Ő húzza neki! Oké lássuk!
2:45, 2:55, 3:00, 2:50, 2:40!!
Igen ezek a köridők voltak. Első generációs GSX-R750 kívülről motorozta körbe a -2-ben. Nem döntött, az egyenesben nem húzta neki, féktávot nem vett.
Az első menetet nem mértem neki de annyira lassan ment, hogy a gumimelegítővel feltüzelt és beállított gumi leeresztett!
Ilyet azóta sem láttam.
Nevet nem mondok kérésre sem, privátban sem, de itt van közöttünk.
Hű akkor nagyon sok majom lehet az országban!
Egyenesen menni egy majom is tud. Sokkal többet mentem a zx9-el mint a tízessel tehát jobban szerettem.
Az a 30 m az 200 m, főleg egy jóval 200 le fölötti 1000 es motoron, ami nincs össze húzatva! Csak jönne és jönne kerékre, még akkor is amikor dugod a 3 ast!
igazából vagy 20 évig gyorsulgattatok ha sok értelme nem is volt azon kívül hogy locsoltátok a pénzt a tikos tuningokra legalább pályázáskor tudok küldeni egy jó rajtot Az sokat nyom a latban mint ahogy sakban sem mindegy,hogy te kezdesz fehérel vagy az ellenfél.
lehet jól is tettétek Akkor csak rá untatok nézd nem annyira nagy csoda valahol ha nagyon kutaszkodnék anyám padlásán lehet én is megtalálnám ezeket az újságokat nekem volt a 80 évek végéről is motorrevü. Most nem akarok nagy hülyét mondani mert nem emléxem 100%-ra pontosan de az is megvan amikor a gixi 1100 kijött
Nagyon szerettem gyerekként az újságot mert a közepét ki lehetet venni duplaoldalas motor fénykép volt benne és poszterként én kiragasztgattam ezeket a falamra Igaz akkor a nagy álom az egy tűzpiros egylengős vifer750 volt Ahhoz képest sose mentem olyan motorral talán a szekijén egyszer ültem egy fénykép erejéig vagy 10 éve
C.j nem a barátom egyszer beszéltem vele a H.r-en, de szerettem az írásait mert, leplezetlenül nemes őszinteséggel tette helyre a macskajancsikat
Szerintem neki kár volt a 6-ost eladni, emléxem amikor átváltott de ez is qrva régen volt már
én nem hiszem, hogy egyszerű ott jó időt menni, de lássuk be viszonylag kevés feladatot kell begyakorolni összességében. Igazából ha az első 30 méteren még a motoron vagy onnantól már tiéd a kisebb szerep
Annyira nagy csoda az ha valaki vissza emlekszik hogy mi volt 1 2002 es össze hasonlító tesztben, főleg ha tetszett neki a cikk! Az összes 1000 es öszzehasonlító tesztre nagyjából emlékszem 2000-2012 között! Utánna már nem igen vettem az újsagokat mert szépen kimaradtak belőle ami számomra érdekes! Egyébként az összes motoros újsagom meg van (szépen elrakva nem a padláson a disznósajt mellett) amit valaha is meg vettem! Gyorsulasi verseny, meg jó hogy nem vagyunk egyformák, "madzad és féltegla" eleg jó hasonlat, csak nem mindegy hogy azt a 402 m ert pl..9.5 vagy 11 sec alatt teszed meg 1000 es motorral! A eltünt barátod C.J. is kipróbálta magát mert azt hitte olyan egyszerű ott jó időt menni, es hagy ne mondjam hogy szerepelt Madarason a zx 10 esével! Meg volt annak a maga szépsége anno, de eleg volt belőle nekünk is es 2016 óta valtottunk palyazasra!
Apropó Crazy joe-ról tud valaki valamit, kb. ezer éve nem láttam itt Gondolom a tavalyi évben vácot sem öntötte ki a duna,mint ahogy pestet sem
Ezek már régi történetek. Olyan motorokat említesz amiket már nem is ebben az évezredben gyártottak vagy csak éppen Eleve honnan a francból szedsz még elő 90-es 2000 eleji motorrevüket Vagy ha megtaláltad a padláson a disznósajt kiakasztásakor, mi vitt rá, hogy bele olvass a 9r-t 16 éve nem gyártják. Mégis merem állítani akár dizájnra, akár teljesítményre a mai napig meg állná a helyét kategóriájában. Egy sportmotor felépítése manapság másképpen alakul, mind méretben, mind súlyban, mind súlypontban, mind lóerőben. Egy 230 kg-os 140 lovas motornál nálad sem jönne a 2:02 Hr-en. Ez el sem várható. Az akkor csúcsgépek között a 90-es évek közepén elég jól megállta a helyét a 9r. De megmaradtak az irányvonalnál, nem fejlesztgettek túl. Az első generációs( 94)z x9 ,xz750 alapú motorblokját felváltották egy kevésbé betegesebbre, de onnantól szinte csak ráncfelvarrások születtek. Gyakorlatilag fogytak a motorról a dízájnelemek a súlycsökkentés oltárán. 20-30 kg-ot sikerült is faragni az első generációhoz képest Az igazán sportmotor az zx10-el jött el. (ne keverjük össze a 80-as években is volt zx10) azt meg sikerült kiforratlan kezelhetetelen idegbeteg állattá fejleszteniük. Aztán később finomítgatták. Öszintén szólva ezek nem utcára való motorok, pont ugyanúgy ahogy a 9r meg nem pályára.

Gyorsulási verseny: Kinek a pap, kinek a paplan Én sosem értettem az mitől jó , Hogy egy 3 km-hosszú Általában rég elhagyott repülőgép kifuton mértek egyenesen egy 400-es időt Ezt valamikor régen Crazy joe fogalmazta meg hibátlanul, szerintem lehet pont neked. Már rég volt nyílván pontosan idézni nem tudom, de valahogy így írta:
"Te nagyon egyenesen menő feri, olyat még nem próbáltatok, hogy lassulási verseny? Mert ahhoz, hogy egyenesen menjetek elég egy darab madzag meg egy fél tégla"
Amerikában nagyon divatos ez a számomra nem sok értelmet adó gyorsulási verseny Nem tudnék mit élvezni rajta
A másik, hogy állandó vita az, hogy mindenki bűvöli a motorját. Ezek a gyorsulási versenyek még arra sem jók, hogy a gyári kategória társakat össze lehessen hasonlítani egymással. Persze a nyerésért mindent megtesznek annál durvább csalásokat is mint fentebb említettél Akkor úgy jó nyerni ha csaltam?
De hát nem szerethetünk mindent egyformán, mert mégis milyen volna már, hogy 4 milliárd férfi egyetlen nőt üldözne a világon
Nem fikáztam semmit, le írtam hogy Superbike, és Motorrevü! Meg hát vald be, jobb téma itt mint a 131 lovas pdtdi! De muszály volt az újsagiróknak valamihoz hasonlítani az összehasonlító tesztekben 9r t, nem hasonlíthatták pl. a nakedekhez! Egyébkén gyorsulasi versenyeken 900 cm3 ben nagyon jól teljesített a 9r, az R1 eket, es a cbr 929 eket rendre elverte! Persze olyan is volt aki szabálytalanul zx12 es lengővillat tett bele, es fúrtak a hengeren vagy 2 mm ert, akkor meg pláne nem lehetett meg verni 900 cm3 ben! Nekem volt cbr 929, az gyengecske volt mar akkor is 125 lovat adott h.kerekre az enyém, de volt 954 em is (135 lovas volt h.keréken merve az enyém) ! Az már siman felvette a versenyt a 9r el, sőt 2003 ban Madarason a vegsebesség versenyen (1600 m) 900 cm3 ben 1. lettem vele több 2000 es és 2002 es zx 9 r előtt! Vagy pl ott volt Papp Laci zx 9 r je, meg volt faszául csinalva a blokkja, es felvette a versenyt a k1 es gsxr 1000 esekkel, pedig akkoriban a gsxr 1000 esek mindent lesöpörtek! Tehát nem bantom en a 9r et, mert jobb téma ez mint a toyota vagy a tdi!
Te Feri Ide jössz a gixer fórumból özönvíz előtti kawasakikat fikázni Nézd a suzuki egy nagyon jó motor. Ami miatt sosem vennék az pont a népszerűsége miatt van.
Gyakorlatilag a postásnak a rendőrnek a villanyszerelőnek éa a házmesternek meg a kéményseprőnek is gixer 1000-je van. A képkereskedőről meg már nem is beszélek
Ő egy tucat motor, de írhatjuk özönmotornak is. A gyári kék- fehér bandázsolása miatt híjuk itt mi tescós motornak Nem a kvalitásaival van baj de ami minden harmadik szomszédnak van az nálam már nem is olyan nagy szám. Kb. annyira figyelemfelkeltő mint az utakon a swift Említed a cibere954-et. világ életében egy betegágy volt Az erigynek meg valahogy soha sem sikerült felküzdenie magát a toplistás helyekre (persze jóhogy nem mindjárrt az fzr-t írtad elrettentő példának )
A 9r elsőként alkalmazta a ram-air rendszert amivel odavágott az akkori márkatársaknak Gyorsan másolták ezt, nincs ezzel gond a jóból nem akart kimaradni senki. Vegyük már azt tudomásul, hogy a 9r soha az életben nem volt sportmotor. Talán a hátsóüllés kapaszkodó nélküli bélás annak indulhatott a kornak megfelelően tudta is azokat a mutatókat mint amit egy sportmotor. A te általad idézett 2002 es évjárat is mind sport-túra kategóriát kapott. Ki lehet próbálni menj 500 km-ert( ha tudsz) a gixivel, aztán ülj át egy r9-re ugyanakkora távra és akkor érteni fogod a különbséget. HÜLYESÉGEKET HASONlítasz össze. Egy limusint akarsz összevetni egy cope-val
A limusinba kényelmesen fogsz utazni egy coupe-ban meg gyorsabban, szerintem ennyi
a gixerrel egy x 10-est hasonlítgass szerintem Igen forma-forma. Az, hogy a 9r gyártásával, fejlesztésével felhagytak szerintem hiba volt a x12-es meg gondolom egy gyors válasz szeretett volna lenni a busára, de nem jött be. A zx 12 az a motor aminek le sem szabadott volna kerülni a tervezőasztalról. a zizi 14-el más a helyzet, korrigálták az előző kapkodásukat.
Nekem erről ez a véleményem de a nálamnál sokkal jobban hozzáértők majd rektorálják vagy megszakértik az írásom
No meg hát ide valóbb téma, mint a TDI meg Toyota,,,,,,,
No de a mi mostani H.ringi kanyarodásunkból még nem derült ki, hogy miként vérzett el a 2002 es zx 9 r is, a Cbr 954, a 2002 es R1, és a K1-k2 GSXR 1000 ellen! Legalább is az akkori SUPERBIKE, és MOTORREVÜ szerint ha jól emlékszem!
akkor igen
2.02 nél tartok a H.ringen, a Szlovákringen meg 2.21 nél, igy döntsd el Te hogy kanyarodunk e! :)
A zx10r nagy pofon volt a konkurenciának, de gyorsan reagáltak.
Hogy került ide a tüzépes feri Nos a suzukival mindenképpen zx 9-et meg egy zx 10 összehasonlítani kb. olyan mint egy légrugós kagylófotelos volvo kamiont egy lambóval
Ferikém te még mindíg csak egyenesen nyomod, vagy szoktatok úgy motorozni, hogy kanyarodtok is néha
Ez fordítva volt. Nem a kilencesnek kellett lépést tartania, hanem a konkurenciának, látható távolságba kerülni a kilences mögött.
10 vs. 9: a tízesnek nem volt nehéz dolga, hisz előtte már ki volt taposva az út. Persze, hogy jobb, mán ha éppen el nem basszák a tervező asztalon.
Jó témátok van, (TDI, Toyota), inkább arról beszéljetek már, hogy a ZX9R tudta e tartani a lépést a 2003 ban az akkori ellenfeleivel, és hogy a 04 es Zx10 r jobb motor e a Zx9r től? :) :) :)