Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rendszámot kérem szépen nézni!
havi szervízköltsége ugyan ennyi lesz
Remélem, hogy még nem írtam, mivel elég sokat ittam manapság. Novemberben lett egy új autóm (800€).
Mmmm jó sokan vagyunk
Buék mindenkinek
B. U. É. K. mindenkinek!
Búék mindenkinek
Énmán mindenkitől bocsánatot kértem, akit önhibámon kívül megbántottam. Akitöl meg nem, az bekephatttyyyaaa!
A Z1000-re vettem kompresszort az még megvan. Nem kellett rá turbó, az enyémen valamiért tovább volt skálázva az óra de azt is kiakasztotta. Gyorsabban mentem vele, mint a zx10r-rel.
na akkor arról van a turbó a karácsonyfa alatt
Jó évjárat ne félj tőle! Teszteltem hosszú távon bírja 6.-ikban a maximális fordulatot. Lehet az enyém volt, a szín egyezik.
azt is mutasd hogy kell kokszmentesiteni a rendszert csömör - szolnok közötti távon
nem rémisztetted el Mivel nem írtad, hogy ez típushiba Mindegyik E2-es így jár ezért szokták szezononként lecserélni a láncot kerekestül minimum 530-ad arany did-re
Nagyon nem akartam el remiszteni
Meg lilul a hátsó tárcsa.
szerintem a váltó mindegyiken gyenge
Azt elfelejtetted mondani, hogy láncszakadáskor nem szokványosan csak elhagya a lánc a donortestet, hanem begyűri és komploett motorcserés lesz
Váltó egy fos rakás, karburátor a zsduva benzintol minden télen neha evkozben is behugyozik, szívó szelep le kokszosodik es ki támaszt első fekmunka henger el puhul ez tisztításal es karmantyu cserevel orvosolható ( ad el a picsaba es vegyél helyete vagy 98-99 evjaratot vagy 2002-2003 evjaratot)
ha nem inditod be
Sajnos csak ilyen van még...
Rakj róla fel pár képet had lássuk a gépet.
Király, köszi!