Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Még mindig keresek gyári dobot 99-es ZX900C-re.

Kawaszeki!
ha még meg van neked akkor hozzuk össze valahogy a boltot!
Köszi!
Leginkább az hogy ha a kereskedő nem tud háromszoros hasznot húzni mar nem vesznek semmit! Nalunk nagy tetelben apam 650 forintot kert egy csemete ért kb 600 forint az elo állítási költség mikkor arrat akartunk engedni azt mondta a kereskedő hogy o azt mar nem tudja ki fizetni ugy hogy ad egy fat 1800 2500 forint között! Ja es szedésre egyebb munkakra nem nagyon van ember! Kb itt errefele ennyi a történet
Mi van ezekkel a faiskolákkal Az tuti valami baj van a gazdasági fákkal is. 20 év óta előszőr van az, hogy nem kell a fa kutyának se Akácot nem keresik, szürkenyárat nem keresik, a nemesnyárból lehetne eladni csak a hámozási rönköt azt slussz. Mi még idén vágtunk de már csak nemes nyárast, amit szerződésre visznek, oszt nincs ígéret a jövőre nézve
2-3 éve meg térden könyörögtek a fakereskedők, hogy vágjuk már vágjuk már
Az nagyfaiskola lerakata volt de az is be zarta iden a kaput
egerbe amikor jártam az út szélén (szerintem a 25 ös út kifelé egerből) láttam egy ilyet, hogy rákóczifalvi faiskola
De azert majd ra kerdezek
Kuld att mi kellene nagyjából
Csimbokt@gmail.com
Szeva idén fejeztek be mar csak diofaval foglalkozunk
Szia csimbi fateréknak meg van a faiskola? Kéne1-2-3száz csemete, valami elérhetőség, köszi
A technika és a minőség
azt mondjuk nem értem miért de legfeljebb azért mert leért az alja a magasabb trabanthoz és skodához képest
Van egy ilyen ótó használatba nálunk. Pont, hogy alúlról tól jó, felűlről már nem egy nagy történet
Tény és való, hogy nem egy erőgép lehetőségekhez mérten elég nyomatékgyenge is. Azért van egy 180-as végsebessége, autópályán küldöm neki a 140-150-et minden baj nélkül túrbódízel autók előzgetésébe nem fogok bele azok lényegesen jobban gyorsulnak Az 1,6-os változata 180 paci mindezeket kiküszöbölve
Alapvetően szerintem török összerakás. Nincs már meg ezekben az "örök élet meg egy nap" 60 ezer km nél féktárcsát kellett cserélni benne meg 2 első izzót darabját 12 ezerért. Mondjuk 5 év óta ennyi bár sok km-er sincs benne. Ahhoz képest, hogy az enyém karistolja a 400-at és 10 éve nálam van nem sokkal kellett többet ráköltenem. szerintem most műszakira lesz egy lengőkar
25 éves autó mitől kerül 10,7 millába
A fél éves auris nem bírt kiállni a mélygarázsból (1,33 motor 100 lóerő) ugyanott a trabant és a 120-as skoda minden nap kijött éveken át. Volt egy kis irónia benne, 450,000km után esett szét a gyújtáskapcsoló a hondában.
Ez japán kocsi suzuki toyota es es a hasonló autok csak Japánban gyártott autó európaiaknak
https://www.autoscout24.hu/aja...
látszik,hogy nem ismersz
Japán szarok?? Igaz hogy csak egy "szar" Suzuki,de 200000 km van benne./2005-ös/ Eddig 2, azaz kettő db silentet cseréltek a bölcsőbe... tényleg szar...
Fordot,meg ilyen -olyan hiper-szuper fostalicskát meg én nem vennék...
Itt ezt már magasról leszarják apukám!!
erreküldtem neked ezt
mert szar az összes japán ha lenne pénzem biztos fordot vennék a faszom teli van a japánnal állandóan szervízben van
Nekem is a Ford ami bírja (mondjuk kevés km van benne), a japán szarokat meg szerelni kell. Tegnap a gyújtás kapcsoló ment szét a hondában.
Szeva vadak! :-)
Mint a nevem mutatja (nem magam adtam sajátomnak), úgy 6 sört vacsora előtt be szoktam verni magamba . Mivel november vége felé kirúgtak (Frankfurtból), így aztán az egész napom alkoholizmussal telik, erre céloztam, hogy sokat ittam manapság. Most az autó teljesen jó, minden ki lett cserélve, a szervó olajtól a fékfolyadékig, új téli gumi, stb. Nem hiszem, hogy 2 évig baja lenne, de igazából leszarom. Arra próbáltam volna célozni, hogy a rendszámom a motorom neve lett. Egy ZX-9R nevű fórumban gondoltam, hogy sikere lehet a dolognak...
Pipifax:
fix or repair daily
Manapság? Mi mindig