Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem a legjobb évkezdet, jobbulást. Azt tudtad, hogy ez már majdnem falopás kategória?
én ehhez érdemben nem tudok hozzászólni csak annyit látok, hogy lassan jött meg a válasz mint székelyföldön
aha
Csak dzsimikém tudod, hogy nincs benne az a munka amit előtte leírtál így egész máshogy fox ránézni
Nem üldöz a lelkiismereted?
ez nagyon durva sedu szerencse, hogy volt ehhez akaraterőd
Nekem a kezem tört hasonló képp mint a lábad. Nekem annyi volt a jó, hogy akkor nem fájt még egy óráig a karom utánna már azért igen de addigra meg kórházba voltam.
Mint mondanak előreláthatólag remélem maradandó nélkül helyreállsz
Gondolom a követekző időszak meg egy kis gyógytornával telik
Szevasztok.
Elkezdtem a felni kipofozását. De hát legyünk őszinték ki a f@szomnak van kedve kivenni a kerekeket, azokat legumizni, kicsapágyazni, féktárcsa le, hermetikusan lezárni a kényes részeket a homok fúvás előtt, utána kimaszkolni a színterezéshez.
No meg mire a homokos végez a fúvással, meg mire elviszem színterezni.
Hát az a sok tortúra nem hiányzik.
Így egy egyszerűbb megoldás mellett döntöttem, maradt a jó öreg alufólia, és a technokolrapid. Ragasztás után amíg száradt, szépen kisimítottam körömmel mit régen a csoki csomagoló sztaniolpapírt. Néhány fotó a teljesség igénye nélkül.
Na,csak hogy értsd a VTR SP születését,97-ben volt már V2-es Honda.A legfontosabb szempont az SP születésekor,a KÖLTSÉGHATÉKONY ELŐÁLLÍTÁS volt.
Egy adott budget-n belül építeni ütőképes motort, 2-3-4 hengeres motorok között lehetett választani.
http://motorinfo.hu/200_merfold_bitter_sandor_mogott/
Ez meg egy érdekes cikk,a végeredményt is érdemes elolvasni,milyen rajtmezőnyben ki,hol végzett egy olyan versenykategóriában,ahol nem voltak "kedvezően részrehajló" korlátozások!
Ügyes voltam?!
rtg nélkül a határban így tudtam magamnak visszarakni.
van benne egy cső a velőm helyén ahhoz csavaroztak. Gipsz legalább nincs. Gyenge is a lábam, nem is tudom terhelni. Műtét után 9 órával már tornáztatni kellett...
faszán el is csúszott a helyéről gondolom csavarozták
b.zmeg ráadásul nem is tűnik szép törésnek Remélem baj nélkül felépülsz
rám esett egy bokorugró motor. Tele ment a gumija agyagos sárral beszoptam. Járni még nem tudok 6 hét után már mentem egy kicsit bicajjal.
Két helyen tört el a lábam most derült ki műtést közben a doki még egy helyen eltörte. Van öröm.
mi történt?
január 17.-én már motoroztam, azóta fekszek...

Téves rendelés miatt fél áron eladó új 190/55/17 bt016 pro gumi. Nem volt még motoron. Először itt hirdetem ha érdekel valakit.
kicsit ki jött a jóidő. Már tegnapén is láttam kölekedni motorosokat
Ebből meg amit linkeltél 60 körül van az éves átlag statisztika
vannak kifejezetten erre a hőmérsékletre való gumik
persze ne várjuk el,egy átlag koca motorostó, hogy épp aktuális hónap vagy jelentett középhőmérséklet függvényében tesz gumit a motorjára amit a polcról a 15 abroncs közül emelt le
a hideg gumi és hideg út töki
ilyenkor még elő kell venni az eső gumit ha villantani akarsz, de én pl oda fagynék a motorra, pont alkalmas az idő jól megfázni, és méret pontosan totálkárra berakni a verdát az árokba vagy a szalagkorlátra.
http://youtu.be/8l3PIko9FDY

kíváncsi leszek az ez évi 300 -as tesztre
lehet megülte a gyomrukat a hot-dog
ahogy hallom az üvegtigrisnél páran bukfenccel kezdték a szezont
http://youtu.be/vo-0wYZzysA;t=1049s

ez lemaradt 0,16-0,17 és 14,01- 14,13 -nál ahogy felpörög a v4 biztos nem szíjjal oldották meg a vezérlés hajtását.