Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt cáfolnám. Évek óta van egy jó Nike hátizsák, megvan már vagy 10 éve. 270-nélkül sem szakad:)
200-ig jó a hátizsák, nagyobb tempónál szétszakad.
Igen nem túra motor tehát nem viszünk semmit csak forintot vagy bank kártyat.
Köszi a segítséget. Akkor még várok, hátha felkerül a netre egy nekem való!
Illetve még egy kérdés: tudom, hogy nem igazi túramotor, de a tanktáskánt kívül van valami lehetőség táskát vagy dobozt rakni hátra? Próbáltam egy Givi oldaltáskát, de az beleér a kipufogóba.
", majd maga alá gyűrte és felborította"
Azért itt is vannak értelmes újságírók
https://index.hu/belfold/2019/...

Már meg van szakértve. Linkben van videó is, másik szögből.
Azokon a videókon amit nyílvánosságra hoztak nem látszik egyértelműen. Majd a hajókról készült felvéteelk eldöntik. Emberi hiba az biztos.
körforgalomnak ott van a margitsziget persze lehet ezen viccelődni de sajnos a hajózási szabályzat lényegesen lazább és szabadabb teret ad mint egy közúti közlekedésrendészeti szabályzat. Gyakorlatilag egy ilyen lazán vett szabályozás okoz ilyen káoszt. (ilyen augusztus 20-ikáról meg ne is beszéjek amikor 10-szer ennyi a forgalom) Nézd meg a gyorsított videóat mindenki jön-megy amerre éppen kedve szottyan. A hajókon csak árboc és irányfény van nincs index Minden manővert kürtjelekkel kell(kellene) közvetíteni. Van ennek egy táblázata mi mit jelent. Na mennyél le az alsórakpartra nézelődni egy órát azt számold össze hány kürtjelet hallottál. Ha nem hallottál egyet sem nem biztos még ,hogy a füled a rossz.
A nagy hajó volt a hibás állítólag. Az a kínos hogy a magas vízállásra is fogták a balesetet. A jobbra tartás jó ötlet, csináljunk körforgalmat is! :-)
Fasza Egyébként a révkapitány az óceánjárók, teherszállító hajók kikötését segíti. Nem dunai sétahajózást igazgatja.
A videó tanúsága szerint tény és való, hogy nagy a fővárosi szakaszon az idegenforgalmi hajózás ehhez még hozzájön némi teherszállítás és a bkv-s menetrendszerű járatok. (persze vannak országok ahol 4-5-ször ennyi adott szakaszon)
Mindenesetre tanúság ez, hogy át kellene gondolni, a hajózási szabályzatot. Lehetne kiegészítésként belevenni a Szentendrei szigettcsúcstól a csepeli szigetcsúcsig(kopaszi gát magassága) egy egyedi szabályozást. A hajózási szabályzat nem írja elő, hol közlekedjél egy folyószakaszon. Gyakorlatilag ott mégy ahol akarsz meg ahol tudsz. Itt nincs jobbra tartás és jobbkézszabály mint a közutakon nyílván a rampák, stégek, kikötők sem ennek megfelelően vannak kialakítva. Van hegymenet és völgymenet. Vannak horgonyzásra, veszteglésre kijelőlten tiltott helyek és slussz. Sebesség sincs különösebben koráltozva. Gyakorlatilag ott fordulsz meg ahol kedved tartja. Vannak bólyák (zöld, piros) amin belül kell elhaladni, hogy meg legyen a megfelelő vízmagasság merüléshez mérten) természetesen a folyó vizálásával ez állandó változó tényező) lásd tavalyi rekord alacsony vízszint)
Valószínű itt is kellene bevezetni (ezen a forgalmas szakaszon) egy hegymeneti és völgymeneti kötelező jobbra tartást. Megfordulási zónákat kialakítani. Kijelőlni 6-8 helyet ezen a 15 km-eres folyószakaszon (leehtőleg a legszélesebbet a megfordulásra) egyik ilyen kapásból lehetne a Margitsziget. Kikötésnél biztosítani 100 méter széles sávot amin nem trükközik előtted senki. (nem jön szembe nem előz, nem forgolódik előtted) Aki belépett a kikötési zónába az egy dolgot tehet egyenes vonalon a legrövidebb úton a kikötője felé veszi az irányt, kikötés céljából) egyenletes (lassú sebességgel, egyenes vonalban, előtte haladó szintén kikötni szándékozót nem megelőzve)
Amit harsognak a rádióban,hogy milyen szigorú a hajózási szabályzat na hát az olyan szigorú, hogy gyakorlatilag azt csinálsz amit akarsz. Mint amikor hirtelen a méhkasból kitődulnak a méhek. Aztán egyszer csak gondol egyet az előtted haladó azt elfordul előtted, mert bízik abban,hogy a képzeletbeli haladási vonaladat még az érkezésed előtt keresztezi. Láttuk itt sem így történt. Lehetne itt rendet tenni, akarat kérdése.
1998-99 ben volt C modell, valószínű hogy a forgalomba helyezés évét vezették át jóhiszeműen a gyártási évnek, mint sok fiatal motor esetében.
KHI 370 a tiedre való, máshol van a felfogatási pontja mint a 2000-nek, megveheted ha vállalod hogy kb 1,5 cm -el arrébb fúrod a felfogatási lukat.
Egy hónapon belül a második ilyen akciója volt a cégnek. Előtte egy tankert akart elsüllyeszteni. Kéne ide is révkapitány mint a nagy (110,000T) hajókra.
amíg 2 órát araszolgattam az M0-áson ezt hallgattam A videó tanúsága szerint legázolta, gyakorlatilag át is ment rajta
7 másodperc alatt sűlyedt el, semmi esély nem volt a menekülésre Gyorsabb volt mint bármilyen torpedó
talpraállítják, kell egy kis dukkó itt-ott aszt mehet tovább
Sziasztok.
Van egy 2000-es évjáratú zx9r-em (zx900c) és találtam a jófogáson egy gyári kipufogót KHI K 402 kóddal, de nem tudom, hogy ez jó-e az enyémre, pedig kerestem sok helyen. Csak műszakira kellene, mert a mostanival csak erős rábeszéléssel ment át! Tud valaki segíteni, hogy vehetem-e?
https://www.origo.hu/itthon/20...
csak simán felborította
Itt meg olyan nagy a víz hogy a Dunába elsüllyednek a hajók :-) https://www.idokep.hu/hirek/el...
Ugyvót
Itt is zajlik az èlet
mi meg dombon lakunk :-) Mostanában napi 2m3 víz jön le a tetőről.
a milyenek nem rohad m ért vízalat van teljesen hermetikusan le zárva.
És milyen remekül lóg!