Kawasaki ZX-9R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

c-től(kezeit széttáró)
c.től
Sziasztok tagok!
99-es zx9r-hez keresek jó állapotú, oldalidomokat és fejidomot. Ha van valakinek, kérem jelezze. Nagyon szépen köszönöm!
Egyébként ezek a huszon pár némelyik közel a 30-hoz éves motorok kis tákolással és karbantartással még mindig motorok. Gyártottak néhány örök darab típust a 9-es az egyik.
Már tíz éve is 80,000km volt ezekbe, nem lett kevesebb azóta sem. Még a rendőr is visszatekerte az enyémen az órát (bordó c) amikor eladta.
mer gondolom ki van az egész lelke
Az enyim is kék,mégse baszakszik 😉
Csak először kiveszed a hátsó kereket... 😂
Ja ha kék színű akkor soha nem lesz jó tartósan, valószínűleg a zöldek elátkoztak azért van ez. Valami nekem is baszakodot mindig.
tegyél fel videót a hangjáról!
Viszont kompresszió nem lett mérve
Volt szelephézag állítás is,sőt gyertya csere is, minden ami kell ki lett cserélve!!Kuplung lamellákat és rugót is cseréltek
A szinron kép alapján nincs falsolás. Viszont az egyik henger lefutásánál van egy kis tüske még a csúcs után...nem emlékszem már, de mintha rossz szelepzárás okozná...
Volt szelep hézag ellenörzés/ állítás a szinkron elött? kawáknél mintha fogyna a hézag, nem? A végnyomásokkal is rendben vannak, minden hengernél jó a kompresszíó?
Amúgy ha fúvókák tiszták, akkor a PILOT csavarokkal és az pillangók nyitásával kell picit játszani. Lehet kéne nyitni egy kicsit mind a 4 porlasztó Pilot csavarján, és kompenzálni a megemlkedett alapjáratot a központi alapjárati csavarral.
Ilyen a szinkron,a falsolás vagy az alapjárati beállításra gyanakszom kicsit darabos is a járása
Néznék hirtelen egy féktisztítós tesztet, hogy falsol-e valahol.
- Lehet az ultrahang "kimosta" szutykot ami tömített a fojtók tengelyénél,
-de lehet csak nem lett meghúzva egy bilincs a szívócsonknál,
-vagy az maga nem fekszik fel rendesen
- vagy nem lett valamelyik csö visszadugva...
Bár a falsolást a digitális szinronteszter a nyomáslefutással kimutatja, de a hagyományosok nem annyira.
Viszont ha nagyon taknyosak voltak a fúvókák a beleöregedett üzemanyag miatt, akkor azt az ultrahang sem mossa ki, csak fizikálisan takarítható el. Bár azt mondtad, hogy elötte jó volt alapjáraton.

Szóval összegezve, falsolás, vagy az alapjárati-átmeneti rendszer részleges vagy teljes dugulása okozhat ilyet így elsöre.
csavard feljebb az alapjáratot!
Előtte szépen ráengedtem a kuplungot gáz nélkül hibátlanul elindult!Teszem hozzá h fordulaton megy mint az állat
Szét lett szedve kapot ultrhangos mosást felújító készletet a szívócdonkok is újak, szinkron is lett, de nem tudok vele elindulni alapjaraton gáz nélkül mert ahogy engedem rá a kuplungot aláesik a fordulat és lefullad,és alapjáraton 1-be meg rángat
Oszt, hogy nem sikerült? Me, nem egy nagy bonyolultság. Pöstön megtudom csinálni.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni!!Karbit kellene beállítani, mert eddig senkinek nem sikerült!
400km van a motorjában, 2-3 szezont biztosan kibír. Ami negatív eddig: kemény a futómű, ha puhítod még durvábban egykerekezik (nem szoktam). Újonnan rohadt drága, 3 évesen már jó vétel szerintem. Illetve utast nem fogsz rajta vinni :-)
😂
A fő kérdés, meddig?

Ha váltanom kéne ebben az irányban indulnék el én is. Nagyon tetszetős darab. Speckói is faszányosak. De olasz... 10, 20, 30 éve sem tudtak felnőni megbízhatóságban a japánokhoz. Így lehet akármilyen szép-jó, felejtős. Esetleg csont újként, de annyit nem áldoznék eme sport oltárán :)
Van új paripa. V4-es Touno. Amennyire utáltam az RSV-t (az is factory volt) ezt annyira szeretem. Olyan erős mint egy zx10r csak sokkal jobb a hangja, kezelhetősége mint egy R6-nak. Nem hiszem el hogy ennyire jó motor létezik. Egész kényelmes, meglepően jól fogyasztott (5.75) kijelző szerint 5,6. Ebben volt budapest, autópálya vegyesen 200km. Gyorsváltó, színes kijelző, nagy fék, van minden mint a bucsúban.