{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5699587] 2021. 05. 13. 20:50
K.István.
Lekapartam a dugattyutetökröl a par mm kokszot, es mint irtam 15-16-os kompressziokat mertem.
[#5699584] 2021. 05. 13. 20:43
kilencfan
Nem tünne fel, az sem, ha 18,5%-al kevesebbet raknának bele. Max, ha a fejemre szakadna. De az nem kér enni, nincs karbantartás igénye, jó esetben hangokat sem ad, fix, mint az IFA-plató. Ott fennt, valahol a francban a helyén, nem érdekel senkit sem. A kerítés zsalukövével vagy pl a talpszelemennel együtt. Motor azért más.

Henger/dugó is túlélte a torturát? Mert akkor csak urban legend ez az olajfilm lemosós téma
[#5699445] 2021. 05. 13. 10:49
K.István.
Neked feltünne, ha 18,5% több acélt szerelnének a betonkoszorudba hazepiteskor?
Ha magadböl indulsz ki, hibas következteteseket fogsz levonni. Nincs minden motorosnak olyan vàjt füle. Ha " poroszkalsz" a motorral, nem biztos hogy hianyzik 10-20% teljesitmeny. Meg ha mindig csak picit erösödik a zaj egyszerüen hozza lehet szokni, de ha valaki hozzaertö, vajt fülü, hamar feltünik.
Nekem is az volt vitapontom aztan a regebben it is irogato menö szerelövel, hogy azert ezt mar korabbi szervizlatogataskor a szerelönek eszre kellett volna venni.
A tulaj nem feszegette a szerviz fele a dolgot. Többek között nekem köszönhetöen a kàrhoz képest gombokbol talpraallitottam a motort. Lementünk a sugomotorhoz talan ket tengelyert, meg ramertem, bekerdeztem, hogy mi van hozza tartozo hf.-el, mondtak, hogy hasznalhatatlan, mert kitört belöle egy darab, csak levelnehezek. Hozzaalkudtam. Igy meglett a komplett szelepsor, korongokkal, stb...
[#5699347] 2021. 05. 12. 23:34
kilencfan
Én ezt mind aláírom, hogy teljesen ártatlan a történetben. De, mint felhasználó azért nem tűnt fel, ez-az menet közben? Kormos kipuff, esetleg dirr-durr tüzijáték, nem odavaló mechanikai zörejek, fogyasztás, erőtlenedés stb. Azért nem, hipp-hopp lett dupla/tripla a szelephézag pl. Szarrá kopott veztengellyel, szelepekkel meg ki tudja még mivel a 150 ló egy részének érezhetően távoznia kellett. Persze nem vagyok Colombo...csak furcsa. Sikerült rávernie a balhét a "csipszesekre"?
[#5699342] 2021. 05. 12. 22:32
K.István.
Bocs tevedtem 4-1 maradt rendszer. Egy karbon akra vegdob került ra. A srac epitö mernök, munkaba jart vele, meg idenyben turaztunk otthon es külfölfön orba-szajba. Mar az alu vazas 1000 volt... motorozni szeretett. Nem nyult hozza. 5 ekm-t vitte szakszervizbe... ott voltak koklerek. Azok nem vettek eszre, meg azok csesztek rendesen összehangolni...
[#5699327] 2021. 05. 12. 21:57
kilencfan
Akra dobpárt? Magyarán doppel auspuffot raktak rá? Nem FZ6 volt véletlen? '06-tól van FZ1. Pénz volt akkor, gógyi már annyira nem. Használták is azért, ha 2-3 év alatt belement az Egyenlítő . Valami műszaki antitalentum hajthatta, ha nem vette a vészjeleket. Sok kakaó miatt szépen lángolhattak a kolbásztöltők, plusz élvezeti faktor (volt) Szép történet
[#5699293] 2021. 05. 12. 21:14
PiersClarkson
Köszönöm, ez egy jó megjegyzés, amely hasznos lesz számomra
[#5699279] 2021. 05. 12. 20:40
K.István.
"a hengerfal és dugattyúgyűrűk extrém kopásnak lesz kitéve."
Igen, kb. ugyan ezt irtam;
"sok benzin lemossan a hengerfalról a kenöfilmet"
Te ennek követkrzmenyet fejtetted ki. Ezert is javasoltam egy vesztesegmerest, mert ha a kopas elörehaladott allapotban van, akkor hiaba a mutatvany.
2008-09 környeken hoztak egy 2005-ös FZ1-et kb a 40 ekm-es szervizre. Elötte 5 ekm- kent a yamaha szervizben csinaltak az idöszakost. Mikor beàllt màr hallottam csörömpölést. Szelephezagolas, femfekcsövezes meg egyeb nyalanksagokra jött. Ebböl lett egy hengerfej felùjítas, vezertengely cserevel.
Pedig csak annyi törtent, hogy felszereltek a szervizben egy akra dobpàrt es " hozzairtak fülre" - befecskendezest. Annyi anyagot kapot, hogy valami 16 bar vegnyomasokat mertem a hengerekben vastak reteg koksz miatt, volt 0,6 mm szelephezag, meg elkopott vezermübütykök....az összes szelepet is cserelni kellett...
[#5699268] 2021. 05. 12. 19:36
kilencfan
Ilyen esetben én jobban tartanék attól, hogy a károsan több, el nem égetett üa miatt a hengerfal és dugattyúgyűrűk extrém kopásnak lesz kitéve. Ráadásul ilyenkor folyamatosan hígul a motorolaj, vesztítve a kenőképességéből

Ha mechanikailag rendben van az endzsin, akkor a karbi defektes, ha a karbi jó, akkor mechanikai gebasz van a blokkban. Olyan nincs, hogy nincs De van...ha mindkettő kehes
[#5699173] 2021. 05. 12. 10:04
Sedu
mazdánál kommersz réz alátét 5000Ft kb. 10mm-es belső átmérővel.
[#5699165] 2021. 05. 12. 9:20
szeba
Köszönöm, meg fogom nézetni
[#5699152] 2021. 05. 12. 8:52
K.István.
A túl sok benzin lemossan a hengerfalról a kenöfilmet, elkoksosodik az égéstér. A koksz miatt lecsökken a égéstér térfogata, megnö a végnyomás, a felízzó koksz elöbb gyújtja a keveréket. Detonációs égés jön létre. Ezek mind károsítják a forgattyús mechanizmust. Igen komoly károkat okoznak akárrövid idö alatt is. Ha eddig nem történt meg, és csinálnék legalább egy veszteség mérést a hengerekben.... utána locsolnék rá csak sok pénz a porlasztókra...
[#5699121] 2021. 05. 12. 2:40
szeba
Köszönöm szépen a választ!
[#5699120] 2021. 05. 12. 2:40
szeba
Szia! Köszönöm szépen a választ! Nincs egyátalán szétbarmolva. Valamikor az előző gazdánál kapott valami javítást a gép. Alapjáraton egyenetlen a járás,, több benzint eszik, mint kellene. A szakember nem tud rajta már állítani. És nem azért, mert nem ért hozzá, hanem mert nem lehetséges. De köszönöm szépen a választ!
[#5699119] 2021. 05. 12. 2:37
szeba
Köszönöm szépen a választ!
[#5699117] 2021. 05. 11. 23:38
kilencfan
Most már lett tanács is, nem is akármilyen Ezek infók tudatában már szabad a gazda

(Gyári alkatrész árak színtiszta rablás kategória. Mi a bánat kerül egy szaros 4x14 csavaron 1256Ft-ba? Úszóház leengedő csavar műanyag védőkupakja 3450Ft. Legalább örülnek a kínaiak )
[#5699113] 2021. 05. 11. 22:29
K.István.
Nézd, "olcsot" keresett. Kapott. Szabad ember, eldönti. Tanacsot nem kért.
Eleve kétseges, hogy milyen àllapotban van az a motor aminek ilyen beavatkozast igenyel a porlaszto sora. Ha szet van barmolva a fùvoka sora, akkor az eröforrasnak is veres lehet màr többé kevésbé a torka...
Én az ennél 8-10 ével még öregebb 1100 gsxr- hez sem vasaroltam ilyen nagy felùjítót. Csak gyari, jo allapotu bontott cuccokkal restauralok. A o- gyürük, uszohaz tömites, tüszelep van csak felùjíto szettböl...
Amugy siman lehet hogy kinai... de ha megnezed
Forgacsolt cuccokat meg itthon is kifossa 1 ora alatt egy CNC gep, ogyürü, kötöelemek a cent kategoria. A tüszelep talan a " legertekesebb"... A gyarit lehet ugyan ez a ceg gyartja. Cssk külön csomagoljak meg az uccso alateter is, es tucat kezen , logisztikai rendszeren megy at mire megkapod...
Én vennék 150 €- ert egy szep bontott porlasztosort, tennek bele uj tömitest- tüszelepet, miutan ultrahangossal elmostam... persze csak akkor, ha hengerekbe meg vagy tisztesseges vegnyomas.
[#5699067] 2021. 05. 11. 18:42
kilencfan
Bocs az észrevételért, de ez a szett annyira gombokért van, hogy a minősége felől erős kétségeim vannak. De cáfoljon meg nyugodtan bárki, akinek van vele tapasztalata (legalább 1 év mondjuk).
Gyári alkatrészek nevetségesen túlárazottak az biztos, felejtős. Tűszelepek 100 ropiért, tűk 40-ért, vákuumtolattyúk 200+, hagyjuk már a hülyeséget GTK
TOURMAX-ban szokott lenni felújító készlet aminek a tartalma: úszóház-tömítés, tűszelep (CVRD) +fészek (CVKD), air-cut O-gyűrűt, oszt jóéccakát. 10-15 papír a szett a karbikhoz. Na most, hogy 30 dodóért ennyi mindent tartalmazzon, kicsit hihetetlen kategória. Vagy a silányabb MADE IN CHINA kategória, mert akkor természetesen okés. Ezért lennék kíváncsi a tapasztalatokra. Ha ennyire olcsó és mükődik a dolog akkor nem szóóótam
[#5699001] 2021. 05. 11. 9:02
szeba
Köszönöm szépen
[#5698997] 2021. 05. 11. 8:37
K.István.
https://www.ebay.de/itm/402782...
"nem arany árban"--> Ez gombokért van!
[#5698979] 2021. 05. 11. 6:14
szeba
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy 99-es zx9r-hez karburátor felújító készletet, minden fúvókával együtt honnan tudnék nem arany árban beszerezni? Segítő válaszokat előre is köszönöm szépen!
[#5697320] 2021. 05. 03. 19:25
csaba970
Nekem meg lett a hiba,amerikai modell,van egy külön bizti az indítórelé után,az fosta el magát.Neked,ha hallod a relé kattogását,szerintem az indítórelé nemjó,én is cseréltem tavaly.
[#5697064] 2021. 05. 02. 19:58
mix-r
[#5693714] 2021. 04. 20. 11:40
Mased1
Baszki most nekem is ugyan ez a hiba. Hallani a relé kapcsolását.
[#5693468] 2021. 04. 19. 15:12
csaba970
Köszönöm a választ,megnézem akkor a biztosítékos dobozt alaposabban,mert már néztem,takarítottam,de alaposabban nem néztem meg .