Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

alsó munkahenger probléma. rakd vissza a gumi csövet és szoritsd el a két alsó cső valamelyikét pumpálás közben. vagy csak 1 alsó munkahengert működtess 1x -re a fém fékcsővel, meg lesz a hiba.
Álló helyzetben felkeményedik az igaz és az is, hogy elvileg érezni kéne, de cssk egy ötlet volt, attól még lehetne ellenőrizni, nekem pl radiális főhenger van és az első 1-2 behúzásnál eléggé bent fog,de ha elindulok akkor jó lesz.
Tsanyi, viszont én úgy gondolom, hogy ha vissza is lökné a görbe tárcsa a fékdugattyúkat akkor a fékkar többszöri behúzásra felkeményedne, szerintem illetve komolyabb fékezés esetén lehet rázná is az első futóművet a görbe tárcsa.
Én is gondoltam erre a lehetőségre.
Csak ötlet, néha okoz ilyesmit a görbe tárcsa is visszalöki a dugattyúkat jobban mint kellene.
Na.... Végigszoptam ugyanezzel a problémával a 7es-emen...a két féknyereg cseréje meg is oldotta a nyomáspontot...
A fékmunkahenger új tömítés és karmantyú készletet kapott, fémfékcsövek vannak a mocin. Légteleníteni már légtelenítettem elég hosszasan de előfordulhat, hogy mégis maradt valahol.
Alsó, felső karmantyúk állapota, fékcsövek? Ezeket illene 2 évente cserélni. Simán lehet légbubi a felső karmantyú mögött. Apró finom fékkar mozgatással, a kormány átfordításával, hogy a tartály minél feljebb legyen. Pici tűhegynyi buborékokat kellene látnod. Hosszadalmas művelet.
Mi lehet a probléma?
Sziasztok! Egy kis segítséget, tanácsot kérnék a tapasztaltaktól. Adott egy 99es Zx-9R. A problémám az első fékkel lenne, mégpedig veleményem szerint túlságosan bent, behúzva fog az első fék tehát túlságosan közel majdnem éri a gázkart mire megfelelő lesz a fékhatás, túl hosszú a fékmunkahenger útja. Kétújjas fék fslejtős mert a maradék két újjadra húzod rá a kart. Olyan tippek mint a fék levegős, nincs benne folyadék kérem ne válaszoljon inkább, köszi szépen.
Ez biztosan nem tudja de az újabbakból ki lehet hozni a 300-at!
Udv koszonom valoban 25 ev es 300 is rendben van
Szépen "megvigyázott" negyedszázados gépezet 300-at simán viszi, ennyi monszterrel Kicsit sok a díszítés számomra, de azt nem lehet rá mondani, hogy lepukkant lenne az tutti
Néhány fotó a Kawasaki zx9r....
Sziasztok. 1 db ilyen karburátor membránt keresek. Jó állapotú bontottat! Akad valakinél esetleg? 2002es zx9-be kellene.
Kifizetem nyilván
a retek hondát javítom 460,000-nél eldugult a benzin szűrője. Már ez sem a régi...
ha magadévá teszed adok egyet ingyen.
Hali! Hátsó rugóstag állításához való körmös kulcsot honnan tudok magamévátenni?
1.hú de nagy a csend, mindenki dolgozik ezerrel?
Üdv 9-esek!
Túl a tavaszi szervizen. Szelephézagot állítottam, karbi pucolás, tűszelepcsere, szűrő, folyadékcserék voltak... A tavalyi gondok meg is szűntek, szépen, egyenletesen jár a motor. (Valószínűleg becsöpöghetett valamelyik tűszelep miatt.)
Most azt vettem észre, hogy 1. sebességben gyorsításkor kattanó hangot hallok a váltóból(?). Nehéz beazonosítani a hangot, de mintha csak egyesben és csak terhelésváltáskor kattanna... (ZX9-R, 2002 F1) Ötlet?
Helló. A bemeneti cső átmérője mekkora?
Milett vele??? van nekem is alöldi áron
138000