Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Ha valakit érdekel egy ZX9R 98-as
Az enyém eladó!
Nem kamuzok. Költözés miatt
Sajnos motor hibás hajtókar csapágy.
320000 irány áron.
06202137824
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy nincs-e véletlenül valakinél egy ilyen benzincsap elfekvőben, amire már nincs szüksége?

Ha esetleg igen, akkor érdekelne megvételre...
Sziasztok!Kawasaki zx 6r ninja 99-es hez oldalso idomot és farok idomot keresek és 2002-es fejidomot hozzá műszertartóval,lámpával és légbeömlő csővel és egyvízhűtőt!köszönöm!
email:kispasztor18@gmail.com
Keresek 09-es ZX-6R-t papírok nélkül, enyhén sérült vagy hiányos is érdekelhet.

core1493@gmail.com
Sziasztok. Eladóak a megmaradt ZX 750 F alkatrészeim. Ami nincs a képen gyári első sárvédő, kipufogó leömlő, km/h borítás.
Hali 2001 zx-9-hez vazat keresek ha tudna valaki segiteni meg kosszonem.
Ez nem jutott eszemben ugyhogy köszönöm .
Magyart nem valószínű, hogy találsz. Letöltöd az angolt átkonvertálod HTML formátumba és google chromban nyitod meg magyar nyelvre fordítva. Nem tökéletes mert lesznek kisebb hibák a konvertálás során is, a google fordítását pedig szerintem nem kell bemutatni, de azért használható.
Nincs köztetek valakinek magyar nyelvű leírása egy 1999 ZX9 -hez ?
Valami ötlet ,hogy honnan tudnék beszerezni mert az angol nem az erősségem viszont szivesen átolvasnám .
Eladósorba került igáslovam ha valakit érdekel.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx_400_zx

-4-7175312
Jövőre már egy fiatalabb ZXR-el folytatom :)
Köszi, lehet, hogy megpróbálok még valamit!
Szerezz papír és üsd át a számot ,ennyi. Ugyan akkora beütő kell hozzá mint a gyári. Ha ügyes vagy akkor okés lesz. .De azért fussál még egy kört hátha valahol van ismerős aki eltudja intézni a vizsgát.
Köszi, hogy nem szívod a véremet! :)
Viszont van egy dolog, ami elszomorít... nem tudom itthon forgalomba helyezni, mert 1994.01.01. előtti gyártású... most olvastam a neten, hogy emiatt nem megy át az előzetes műszaki átvizsgáláson (környezetvédelmi előírások miatt)... Úgyhogy vagy feketén használom vagy kell majd valahonnan egy papíros váz és át kell raknom a blokkot... csak az qrva nagy meló...
Jó pap holtig tanul és a lényeg nem kellet egy valag pénzt rá költeni.
Sziasztok!
Pöc-röff a gép, de nem tudom, hogy le merjem-e írni, hogy miért nem indult... :)
Na mindegy, összeszedem minden bátorságomat...
Szóval... totál mást csináltunk szombaton (kerítéshez kapuhegesztés, közben pálinkázás, cigi, stb...)
A nemtudommárhanyadik cigi közben valamit elkezdtem nézegetni a motoron, a benzincsao környékén... megvan, a kábelköteget, hogy f...szán beszigszalagoztam-e... Megakadt a szemem a benzincsapon... Az eddigi motorjaimon is 3 állás volt, viszont ezen nincs "OFF" (elzárt) állás, hanem helyette "PRI" (PRIMARY - elsődleges) van feltüntetve... Gondoltam ha már elsődleges, akkor indulásnál ez kell, hogy legyen a csap állása. Mondtam is édesapámnak: "Apa, megpróbálom, hátha..."
És akkor gyújtás, önindító gomb és pöc-röff... Amíg járt a motor, gyorsan beugrottam a számítógép elé, megnyitottam a motorhoz letöltött kézikönyvet... Benne is van... rögtön a "How To Start The Engine" (Hogyan indítsuk el a motort) részben. Egészen pontosan az van leírva, hogy: "Turn The Valve To "PRI" Positin Before Ignition..." (Állítsd a csapot a "PRI" állásba indítás előtt)...
Hát emiatt a qrva csap-állás miatt szoptam közel 1 hónapot... Mindent megpróbáltam, és éppen pénteken - amikor a fals levegő problémát akartam felderíteni - gondoltam, hogy ez már így marad, majd így járok vele...
Na ezért féltem leírni, mert szerintem ez kicsit ciki... de hát nem gondoltam, hogy ezen a gépen más csap van, mint az eddigi motorjaimon...
Ne nagyon alázzatok légyszi! :)
Szia!
Köszi, hogy érdeklődsz... kifelé tekertem még, mert közben írták, hogy a gyári beállítás az tökig betereni, utána pedig 2 és 1/2 fordulat kifelé. Az eredmény ugyanaz... nem baj, amint jó idő lesz, kiviszem, meghajtom, ha utána is csak így indul, akkor megy át a szerelőmhöz, ő majd megcsinálja. Csak eddig azért nem vittem át hozzá, mert akkor nincs sikerélmény, hogy én csináltam meg... :)
Na sikerült össze tekerni?
Köszönöm!
Megvannak a gyári adatok, úgyhogy rosszabb nem lesz.
Sok benzint kap, emiatt csak úgy indul, hogy hidegindítóval befújok egy kicsit a légszűrőházba... ekkor viszont pöccre.
Adokneki több levegőt és akkor pöc-röff.
Köszönöm még egyszer!
Te tudod sok sikert.
Csak a levegő-benzin arányt szeretném belőni, ehhez nem kell szerelő. :)
De köszi a tanácsot.
Vidd el egy komolyabb szerelőhöz az beállítja és egy szinkront is néz. Nem érdemes barkácsolni a karbit.
Sziasztok!
Megint kérdeznék, mert valószínűleg sok benzint kap a gép. Az alapjárati keverékképző csavarok (benzin-levegő arány) állításához van valami speckó szerszám vagy mindenképpen ki kell vennem a karbisort ahhoz, hogy beállítsam?
Köszönöm!
Ezt a fejidomot kicsit majd átszabom, meg ha lesz időm, akkor nekiállok a nonfi mintára szabott oldalidomomat lecsiszolni és fényezni... Aztán teljesen készen lesz a motor...
Hmm valamikor régen találtam egy céget akiknek elég sok sémájuk van és gyártanak ZX-ekhez is idomokat. Ha megtalálom a linket, átküldöm.
Szép állapotban van... tetszik...
Ma kötöttem be a világítást a motoron, meg felraktam a fighter fejidomot, de valamiért nem illik az összképbe. Egy másik fejidomot kellene szereznem hozzá...