Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.

Valaki nem tudna nekem segíteni? Egy ilyen dologra van szűkségem a gégecsőhöz ami csatlakozik abba az idomba. Esetleg ha valakinek van vagy tud ahonnan betudnám szerezni az írjon meg légyszíves. :)
Sziasztok
Nem tud valaki eladó olyan 400-as zxr-t ami a2 jogosítvánnyal (35kw=48le) is vezethető . Kb 400ezer forintig , ha valaki tud kérem jelezze , köszönöm
Köszönöm, keresni foglak.
Volt már ilyen tapasztalatom.De hosszú lenne most itt leírnom+időm sincs. Este 17 óra után fel hívhatsz ezen a számon és gyorsan elmondom. 06305438732.
Na voltam a villamoságisnál, nem zárlatos, és megvan benne a 12 volt.
Vissza raktam a motorba az aksit, elfordítom a kulcsot, se olajvisszajelző, se üres jelző nem világít.
Lehet valami vezetékszakadás, vagy mi lehet a probléma?
Vagy ha a tekercs zárlatos akkor az sem engedi át az áramot?

Üdv:Laci
Szia!
Köszi az első segítséget
Sajna nincs másik aksim, de elviszem a mostani akkut, helyben egy villamossági szerelőhöz, hogy mérje be. Gondolom, ha cellazárlatos, meg tudja mondani, így lemerülve is...

Üdv:Laci
Nekem cellazárlatos akku csinálta ezt ugrált a mutató nem forgott ki a motor csak össze vissza hörgött ha van kéznél másik akku azzal próbálkoznék először. az még nem kerül pénzbe és nem kell szétbontani.
Sziasztok!

Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy ma elment az összes áram az aksiból.

Jelenség:

Kb.5-6ezres fordulaton robogtam, amikor gyorsításkor rántott egyet a gép, majd szépen ment tovább. De észre vettem, hogy csökken a lámpám fényereje, ha átkapcsoltam reflektorra akkor, nem világított és a motor hörgött, le akart állni, mint amikor a gyújtást leveszem. A fordulatszám mérő többször le esett a nullára, majd felment a valós fordulatra. (többször csinálta) Majd leállt a motor. Gyújtáson semmi. (Gondolom az aksi 0-ra futott)

Kérdésem, hogy fesz szabályzó , vagy tekercs hiba?

Illetve valakinek lenne-e bontott cucca?

A fesz szabályzót merre találom a motoron, és 6 pines e?

A tekercset tudom, az a műanyag dekli mögött van a váltó karnál.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv:Laci

Ui. Laikusként, ha feltöltöm az aksit, és multi méterrel mondjuk 5e fordulaton 14v-ot mérek, akkor a fesz a szar, ha csak 10v-ot akkor a tekercs?
Köszi a választ, most a napokban rengeteg fórumot böngésztem végig, és nagyjából arra jutottam énis amit mondasz. Ha hideg van, szívatóval indítani, 3000 egy kicsit, aztán én olyan 2000ig lehúzom, azon 5 perc aztán indulás óvatosan menve, hamar váltva kicsit.

Az a baj, hogy ahány motor, annyifélét írtak. Pl van aki szívatóval megy az utcán az elején, van aki csak másodpercekig rakja rá és utána inkább nagyon óvatosan megy vele, és a kettő közt minden. Még egy helyen külön ki is emelték a Kawákat és a melegítési problémáikat:)
Igen szívatóval. Na mondjuk ezt butaságnak tartom én úgy tanultam hogy a szívató hideg indításra való na meg ha kiürül a rendszerben a benzin ezzel jobban korrigálod a dolgot ha használod. Na de ha leállítod a mocit akkor még van a rendszeredbe üzemanyag viszont használnod kell mert a hideg motor miatt vissza esik a fordulat és leáll vagy ha nem is nagyon alacsony alapjáraton próbál melegedni és olyan hangja lesz mikor pld te fuldoklasz. Én először pár percig 2000-en járatom szívatóval aztán 1.500 jó 10 percíg aztán elindulok. Amikor be melegedik 900 alapjáraton duruzsol de hála a jó beállításoknak ha teljesen le húzom az alapjárat állítóval már mikor meleg a motor nem áll le. Injektoros motoroknál is megfigyelhető hogy először magas fordulaton kezd el járni aztán folyamatosan csökken ezt hallod is rajta eképpen kell kezelni a szívatót is. Ez a gáztartós dolog érdekes én sosem láttam egy motoros ismerősömtől sem mivel 4 ütemű magas fordulatú gépről van szó ezért ne hanyagoljátok el nekem a kuplungomba került a hideg motorozás.
De azt szívatóval? Akik csóválták a fejüket, azt mondták h tudtukkal azt csak pár másodpercig szabad hagyni rajta, mert "folyamatos kenés alatt van" vagy mi, és inkább tartsam a gázt helyette.
Elég ha 1,5-2000 járatod kb 10 percet aztán elindulsz vele és az első 5km nem barom módjára hanem szépen finoman 6000 alatt váltasz el. Aztán már jó is lesz. :)
Sziasztok, egy kérdésem lenne az indításról, friss ZXR tulajként tudatlan vagyok ebben a témában (is).
Nekem azt mondta a szerelő, hogy fullra feltolt szívatóval melegítsem vagy 3-4 percig hidegindításkor. Pár motoros haverom viszont azt mondta, hogy ez teljesen hülyeség, ők max 3-4 másodpercig hagyják a sajátjukon (nem sportmotorokról van szó), aztán lehúzzák, majd mennek is a világba óvatosan.

Mi lenne a jó megoldás? Az óvatos, alacsony fordulatszámos utazgatást az elején nehezen tudom betartani, végülis nem egy robogóról van szó...
Sziasztok!
93-as zxr 400-hoz keresnék kuplung kosarat,illetve jobb első lábtartó konzolt!
Sziasztok.

Eladó használt jó állapotú ZXR400-as gyári alkatrészek:
Első fékcső pár.
Hátsó fékcső.
Víztiszta plexi.
Fék és kuplung kar.
Kormánycsutka pár.

Ha valakit érdekel hívjon. 06203762868
Ha nem venném fel. edemzxr@gmail.com
Kérésre képet is küldök.
Helyileg hol vagy?
kösz, Irtál már i mailt
Újban tudok segiteni! adatlap!
szia bontott gyűrűsor nem érdekel
Most Néztem meg az Adatlapod Majd holnap Délután amúgy is hívni akartalak akkor ezt is megbeszéljük ! Üdv: Eke Ákos
Szia! Ha meg tudunk egyezni akkor kellene ! Esetleg lenne ezekből 2 garnitúra ? Válaszod előre is köszi esetleg egy elérhetőséget Tudnál küldeni
Nekem van ,mind a három méret.
Sziasztok ! Hátsó Lánckereket keresek 48,49,50-es kellene akinek van elfekvőbe megköszönném ha eladná !
nem jott email sajnos,hova kuldted?balatonmotors@hotmail.com -ra probald legyszives
Küldtem egy e-mailt! Meg kaptad?