{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#203596] 2006. 09. 05. 22:00
zizispáros
Próbáld a www.burmi.hu (alkatrész listán azt hiszem van is)
[#203186] 2006. 09. 05. 13:32
nemes-bela
Sziasztok.
Én még uj vagyok itt, tudnátok nekem segíteni, van egy zzr400-asom arra kellene nekem idom az elejére mert egy barom autós belémtolatott. Jo volna a bontott is csak ne legyen törött, ha tudtok valami olcsó megoldást,kérlek irjátok már meg. Nagyon köszi!
[#193064] 2006. 08. 21. 21:27
zizispáros
És sajna, de nem tudják ,hogy a 600-as jó-e a 400-ba.
[#193062] 2006. 08. 21. 21:25
zizispáros
Hát tudod pont ők írták ,hogy szedjem szét ,mérjem le, kűldjem el ,küldik ha van.
[#193057] 2006. 08. 21. 21:14
TZRrr
Próbáld meg a pinkmotors.hu-nál! Írj nekik 1 e-mailt, valószínű ők tudnak segíteni!
info@pinkmotors.hu
Sok sikert!
[#193056] 2006. 08. 21. 21:12
zizispáros
Sziasztok!
A kicsikémnek véres a torka (zzr 400-as 1996) kuplunglamella kellene rugókkal a gyógyuláshoz.Bárhová fordulok tanácstalanok.Nem tudom, hogy az ugyan ilyen évjáratú 600-as lamellái jók-e? Vagy tudtok-e olyan üzletet ahol egyből tudnak segíteni,nem kérik,hogy szereljem szét ,mérjem le, bár lehet ,hogy a vége ez lesz.Én szeretném használni még nincs meg az új.A sgítségeteket előre is köszönöm!
[#192726] 2006. 08. 21. 13:19
kutya.
Azért (ahogy én használom) biztos hogy nem a 250-es lenne a legkedvezőbb fogyasztású...
150-nel, két személy +csomaggal (ha menne anyit) biztos hogy nem 5 lenne mint a 6kilóson.
[#192587] 2006. 08. 21. 10:58
ddt500
Mennyi pénzed lesz?
[#192474] 2006. 08. 21. 8:17
user137
jah a kicsi a legkisebb, a 250-es. És ez is fogyaszt a legkevesebbet... (5 körül-alatt)
[#192468] 2006. 08. 21. 6:51
kutya.
"...a kis ZiZi 120-nál 10k-t forog.." Ezt hogy sikerült ??? Vagy a 250-esről van szó (kétlem hogy az is ennyit pörögne, a 400/600 meg biztos h nem)

Fenntartás szempontjából érdemesebb 600-ban gondolkodni: ha sokat motorozol, ugyanolyan tempónál a fogyasztás különbség akár 2-3 liter is lehet, ami egy jobb szezonban azt jelenti hogy csak az üzemanyagon 60-70 ezret buksz egy 400-assal. (autópálya, két személy+csomag: 150-nél kis ZiZi 8 liter, 600-as 5-5,5 liter)
A szélvédelem 170 centi felett tényleg nem az igazi: 20-25 körül kapsz túraplexit hozzá, és azzal már OK lesz. Az MRA szebb, a Givi meg jobban véd a széltől.
[#192443] 2006. 08. 20. 23:08
user137
jah és még: robogóból enduróból sportmotorba? Ha még ennyire keresed a neked fekvő stílust, akkor tényleg próbálgass ki annyit, amennyit a jogsid bír. Meg ha már feribácsiról is esett szó, olyat is szem előtt tarthatsz, hogy minél kevesebb kilowatt legyen a forgalmiban. :)
[#192439] 2006. 08. 20. 23:02
user137
Jah még vmi. 400k-ból nehezen hozol ki egy normális gépet. Átvételkor azért egy 50-est szánj rá (átiratás, olajcsere, átvizsgálás, ez-az)... inkább adjál ki érte egy picit többet, de legyen rendben a gép.
[#192434] 2006. 08. 20. 22:55
user137
Sztm ha tudsz uralkodni a jobb csuklódon, akkor ne féljél a ZZR400/600-tól. A kis Zizi kb olyan erős, mint egy 2t-125 (36LE, ilyen korúak mondjuk 30LE, hátsókeréken 25 talán? ACIDM grafikont tudsz nézni a Red Baronban.), csak finomabban jár, plusz nem kell annyit ápolni, mint a 2t-ket.

Ami fura lehet elsőre, h a 400-as is ugyanaz a kasztni és súly, mint a 600-as. Sokkal nehezebb (tankolva 220kg), mint a tdr, meg emellé valszeg erősebb a fékje is. Ja meg drága... adóból is, megvenni is, meg az alkatrész is a 600-ashoz van méretezve.

A kis ZiZinek sokkal vékonyabb a teste, mint a nagyoknak, csak behajolva van rendes szélvédelem. 120-nál 10k-t forog . Viszont 50 kilóval könnyebb, emiatt könnyebben dönthető. Elöl csak szimpla tárcsa van, a nagyokon dupla.

Sztm menj el a RedBaronba, jó eséllyel lesz mind a 2 típus, próbáld ki mindkettőt egy kanyarra. Sőt, próbáld ki a Yamahát is, nekem valszeg R6 lesz a következő (majd vmikor), vagy cbr600f. Magadnak válassz motort, neked lehet, h más szempontjaid lesznek.
[#192186] 2006. 08. 20. 17:11
Hollo
Szia Mattika!
Köszi szépen hogy írtál és nem baj hogy sok lett nagy érdeklődéssel olvastam.
Az írottak után azt hiszem meggyőztél és teljesen igazad van.
Azt a zzr600-ast nem vettem meg amiről érdeklőttem mert a motor multjában van egy két homályos dolog, így még gyűjtök egy kicsit hogy valami jobb állapotút tudjak venni amire talán nem költöm rá a gatyám.
A pénz!! Még fősulira járok és csak a nyári melókból tudom szponzorálni ezt a szenvedélyemet.
Mennyit eszik egy 600-as? Egy jobb állapotú 15 év körüli motornak sok a szerviz számlája?
Otthon elég jól felszerelt műhelyünk van, egy ilyen aszfaltszagatót nem lehet otthon "bütykölni"?
A biztosítást és a telj. adót már megkérdeztem a 600-asra.
Most a piacon a Honda cb 600-asokat nézegetem,mert nem akarok mindjárt egy szupersporttal kezdeni, meg a szupersportok marha kényelmetlenek.
Ha van még valami tanácsod vagy élményed melyből egy kezdő tanulhat kérlek írd meg, engem éredekel a tapasztaltabbak véleménye. Még egyszer köszi!!
[#192167] 2006. 08. 20. 16:14
zizispáros
Sajna nem a lánc,leakasztottam az első lánckerékről is a láncot és úgy járatva is megvolt a gyorsuló kopogás gázadásra. De csak sebességbe rakva,és így már tisztán lehetett hallani ,hogy a kuplung oldaláról jön a hang.Eléggé mozog a lamella ház előre hátra, remélem egy teljes lamella és rugó csere elég lesz,amúgy is már itt az ideje.A láncot meg biztos hogy cserélem mert nagyon megnyúlt.Most felraktam egy 52-es hátsó lánckereket a 48-as helyett ,lehet ha a túra elött teszem ezt,nem szenvedte volna meg a KICSIKÉM ennyire az utat.Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszaidat és a segítséged
(az egyenletlen nyúlásról adott ötleted adta az ötletet hogy leakasszam a láncot) Még egyszer köszönöm a segítséged.
[#192106] 2006. 08. 20. 13:30
devius
MOst olvasom
User mi ez a gyakorlási lehetőség?engem érdekelne,mondj róla valamit miket csináltok hol mikor meg ilyenek
[#192104] 2006. 08. 20. 13:28
devius
User meg mindenki,most kérdeznék ezt azt
Én most átszeretnék álni a kis 2t 125 ös gépről egy fokkal feljebb.Érdekelne valyon a zzr250 megfelelne e nekem.Olyan szempontjaim vannak hogy legyen jó nagydarab,testes,ne zabájjon sokat,nem kell hogy mennyen 230 al.nekem tökéletes lenne még a 160 is.Legfőképp városba használnám hobbyként.Viszont valahogy a gyorsulás ha megfelelne a mostani 2T gépemnek az tökéletes lenne.
Na és a megbízhatoság? Jah meg persze az ár.lenne cirka 400 ezrem,ezért két gép közül kell választanom ZZR+FZR.
[#192089] 2006. 08. 20. 12:39
kutya.
Azt figyeld meg, hogy ha felváltasz akkor is gyorsul-e a hang frekvenciája, vagy felváltás után belassul?

Ha váltás közben is ugyanúgy gyorsul akkor valószínüleg nyertél egy egyenetlenül nyúlott láncot. Ha nem, akkor blokkon belüli a gáz, és az nagyobb baj...
[#192005] 2006. 08. 20. 9:56
zizispáros
Első és második fokozatban hallom, utána már nem, vagy a motorhang elnyomja,olyan minntha valami belendülne. Hozzá tartozik a dologhoz hogy azután kezdtem hallani hogy megmásztuk a Hochschwabot.A lánc feszítése után mintha nem lett volna annyira erős a hang.Az első lánckerék nem lóg nem kotyog.Csapágy kizárva,remélem tényleg csak a szelepek mert ha nem, akkor gáz.
[#191977] 2006. 08. 20. 5:40
kutya.
Nem lehet hogy nagy fordulaton egyszerűen nem hallod ? Minden fokozatban ugyanolyan a jelenség, vagy magasabb fokozatokban másként jelentkezik ?

Általában véve, a kis ZiZi 40ezer kilométerig gond nélkül elmegy, ha hajtják akkor is. Jól kitalált blokk.

Elsőre a hengerfej környékén keresgélj (nem a legvalószínűbb, de a legkedvezőbb/legolcsóbb megoldás) a lapkák/szelephézag környékén. Ha nem segít, akkor sajna szét kell húzni a blokkot, és az nem két forint...
[#191939] 2006. 08. 19. 22:55
zizispáros
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni,a zizimmel kapcsolatban.Egy zzr 400-ról lenne szó.Lassú kigyorsításnál
kopogó hang hallatszik a blokkból.ahogy gyorsúl a motor úgy gyorsúl a kopogás is, és egy idő után meg szűnik ahogy felgyorsúl a motor.Ez nem mindig jön elő,de mostanában már sűrübben.
[#191535] 2006. 08. 19. 5:59
kutya.
Bocs, belekevertem a Zixxer 18ezrét (az ott érthető is: a négyhengeres sportmotor blokk érthető okokból forgósabb mint az eccerű sor 2-es.)
[#191534] 2006. 08. 19. 5:58
kutya.
De a kis ZiZi nem kétütemű... Sima eleminator blokk, és a abban a csopperben nem hiszem hogy 18-ig kéne elküldeni.

Kiviteltől függően 11 ill 12.500 nál adja le a 36/40 lóerőt - nem értem hogy került 18ezres mgasságokba.
(a kimondottan forgós 4kilós is tilt -ha jól emléxem- valahol 15 alatt)
[#191328] 2006. 08. 18. 16:52
tamaska
de minek, 12300-nál a telj. max
[#191319] 2006. 08. 18. 16:48
user137
jól mondja a kolléga. A ZXR-2 meg sor4, 250ccm, 18k-et pörög....