Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1-727-455-0949 ez a telószám?

inkább skype!
Ha ha ha! Most elolvastam amit irtam......mekkora baromságokat tud ez a telefon!
Bocsi a telefonom javit folyamatosan. Hívj fel elmagyarazom. Szóban jobb vagyok.
Na ezt nem értem! Baromi antitalentum vagyok elektronikában de amit leírtál azt magyar nyelvtanilag sem értem!
A generátor figyeli az áramkör feszültséget. Ez a generátoron a kisebbik vezeték. Ez a feszültség kisebb mint az akksival lévő mivel a csatlakozások és a vezetékek. Járó motornál egy vastagabb vezetékkel kösd össze ezt a kapcsolatot az akku pozitív sárgával. Így merj minden fordulatnal és fogyasztókkal.
Ha ok akkor nézd meg mennyi a veszteség. Akksival pozitív és a generátor gyújtás kapcsa között.
Helyzetjelentés vol2.: kitakarítottam a jobb kéznél az elektronikát, sajnos a gyújtáskapcsolót nem tudom hogyan kell szétszedni ezért az várat magára! Leszedtem a generátor burkolatát és kimértem melyik megy pozitív sarura és::::alapjárat világítás nélkül 14,6V emeltem a fordulatszámot-feszültség stabil-összekötöttem a pozitív saruval ->feszültség stabil! világítással 15,2V-> összekötve a pozitívval 14,6V -ugyanez emelt fordulaton !

Szóval mi lehet a rossz!?
Pontosan erre jutottam én is. Tisztában vagyok vele, hogy csak a tünetet kezeltem és nem az okot szüntettem meg, de majd orvosoljuk a problémát is.
Egyébként valószínűleg most kisebb áram megy keresztül azon az érintkezőn mivel csak egy relét húz meg a gyújtás ráadásakor ami ekkor kapcsol áramot a fesszabra közvetlen az akkuról. Az eredmény: beton stabil töltés, nyoma sincs a korábban tapasztalt ingadozásnak, úgyhogy bár eredetileg ideiglenesnek terveztem valószínűleg így marad akkor is ha megtalálom a probléma valódi okát.
Ugye ugye !
urak
eladó zzr 1400 kerestetik ..

privátban megbeszéljük
Na erre felbuzdulva újra mértem! Teszem hozzá hogy a jobb első index burám be volt törve! Csere 10 perccel ezelőtt! És láss csodát alapjáraton 14,4-14,6 volt a töltés , lámpával lentebb esett, viszont 5000 fordulaton ugyancsak magas volt a volt:-) 15,2, de ennél fentebb nem ment! Nem úgy mint pár nappal ezelőtt! jövő héten kiderül mert áttolom a szomszédba, addig is pihi. Folyt köv.
No igen , mert nagy valószínűséggel a gyujtáskapcsolóról a feszültségszabályzóra menő szálat kapcsoló érintkező kontakthibás, vagy elgyengült az érintkezőt feszítő rugó ezért kisebb feszültséget ad át , tehát a fesszab. úgy érzékeli, hogy a feszültség kicsi emelni kell rajta, aztán lesz belőle 15.8 V !! Nem ártana egy alapos tisztítás , ellenőrzés, annak a gyújtáskapcsolónak és ha nem javítható akkor csere! Főleg azért mert a hibás kontakt elég rendesen melegedhet .
Azért ne éld bele magad, hogy a fesszab rossz! Tavasszal végigszoptam hasonlót a 7-essel annyi különbséggel, hogy nekem alapjáraton 14,8 volt a fesz és világítás kapcsolásakor már 15,3 ami fordulaton felment 15,8-ig. Azt nem értettem, hogy miért megy feljebb a fesz, ha fogyasztót kapcsolok, autószerelő mondta, hogy általában valamilyen kontakthiba szokott ilyet okozni, erre idomok le összes csatlakozó széthúz, kitakarit összerak indít hibajelenség ugyanaz. Ekkor találtam egy lada fórumon hasonló gondra megoldást amit írtam korábban neked, hogy vigyél egy pozitív szálat az akkuról a fesszab azon csatlakozójához ami a gyújtáskapcsolóról jön és úgy mérd meg a töltést. Nekem stabil 14,5 V azóta töltésem alapjáraton és fordulaton is.
Még mindig mert sok időm az elmúlt napokban nem volt vele foglalkozni. Jövő hét elején viszem át a szomszédba a volt munkatársamhoz mert Ő épít is a vasakat(pályamocikat) és belekukkant, addig én kiderítem hogy milyen alternatívák vannak hogy nem keljen 70 e huf-ot beleverni! Komplett generátor használtan 20! ez egy kicsivel barátibb! De ha kiderül milyen tranzisztort használtak a csatolt videóban az pár száz forintból megvan! van néhány műszerész ismerős is a és Ők biztosan tudnak segíteni. Ígérem ha megvan a megoldás és működik akkor csatolom a leírást ide!!! Tudom sokak szerint ez már berhelés, de valljuk be őszintén nem sok hasonló vas van a piacon, a használt alkatrész is fogyóban és Magyarországon az emberek pénztárcája nem vaskos.
Hali! Innen rendeltem:
http://www.motorosoknak.hu/kaw...
Csütörtökön rendeltem meg, de még nem ért ide! Bár azt írták, hogy 2-5 nap a postázás! Csütörtökig még belefér!
Mi a helyzet a töltéseddel? Még mindig vacakol vagy megtaláltad a hibát?
Szia!

Fesszabályzót honnan rendelted? Az enyém is megadta magát pár éve, én innen rendeltem:
vhttps://tatabánya.cylex.hu/ceg-info/solvart-kft-104839.html
ha jól tudom több fórumtársnak is ez szolgál már évek óta gondtalanul a vasban, én is csak ajánlani tudom...
És a komplet ? !
Egy picivel több !
Jól látom, az új feszszabályzó cirka 65 ropi?
Motul 5100 10 w 40, mellé nem lőhetsz! 8900huf /4lityi
Sajna nem eladó , csak motorostul !
az akku az új! most vettem 2 napja! kösz a tippet, találtam egy átalakítást a feszszabályzóra, érdemes megnézni
http://youtu.be/04_ymsJO_84
Eladó?
Hát az volt gazdagon.Mármint eső. Mögöttem csak BMW parkol. Mindenhol csak BMW.
Mi a hiba ? Hacsak nem a kibaszott esőfelhő ! ?