Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok! Köszönöm a gyors válaszokat! Tehát az új fesszabbal jó! Annyi amennyi! Nem keresek, nem mérek semmit! Végülis működik rendesen!
Köszönöm mindenkinek!
Szia!

Mivel nem dinamo van a ZZR-ben ezért ott váltó feszültséget tudsz mérni a "fázisok közt". Ha jó minőségű a műszered, akkor meg is tudod mérni ACV mérés állásban, de arra figyelni kell, hogy ez nem 50Hz mint a 230V-os konektorban, hanem fordulatszámtól függően változó frekvenciájú szinusz jel amit nem minden műszer tud rendesen mérni.

Magyarán örülj neki ha meg van a töltő feszültséged és ne keress további problémát.
Osszedugva ott nem mérünk feszültséget! Csak megzavar.
Megjött az új fesszab és így újra 14.4-14.5V korül van az akkumulátornál fordulaton a tőltés! Viszont a három sárga vezetéken ami a fesszabba megy mennyinek kell lenni vezetékenként? Nekem kettőn 3.3-3.5V volt egyen viszont csak 3.0V! Lehet csak kontakt hiba, hogy kevesebb?
Köszönöm a jó tanácsot, de ezeket gondoltam én is! Az akksi biztos jó, mert veszi és tartja is a töltést! A csatikat átpucoltam, A generátort kimérem valamelyik nap. Van hozzá Kapcsolási rajzom. A Fesszabot megrendeltem az újat! Max lesz egy tartalék a polcon! Sajnos nincs hozzáértő ismerősöm akihez vihetném, így egyedül kell megoldanom! Ha így sem jutok dűlőre akkor kell keresnem mindenképp egy szerelőt!
1999-es évjárat...
Sziasztok !
ZZR-600 E ( piros-fekete ) modellhez keresem az alábbi alkatrészeket:
- hátsó fék konzol , fékpedállal
- jobb oldali ekeidom ( de lehet párban is )
- jobb oldali kipufogó dob ( gyári kellene :-) )

Minden megoldás érdekel !

Köszönöm.
hat vmi villamossagi szakembrrt keress mindenkepp mert volt ilyen bajom es nekem eppen 2x volt az elso esetben lentrol indult a baj a tekercsektol. de ha csak ugy talalomra fesszabalyzot cseretrm vna akkor kifingott vna azis. es a szerelo nezte at a tol z ig es ugye milyen jol is tette. most kifingott megint de most csak a fesszabalyzom fingott ki de ismrt hozza vittem. ugyhogy midnenkepp igy cselekedj szerintrm
14 és 14.5V között kellene merjel az akkun fordulaton. Ha nem így van akkor a tolttessel van baj. Ebbe beletartozik az akku a csatlakozók, vezetékek a fesszabalyzo és a generator.
Hali Srácok! Egy ZZR 600-ról Szeretnék kérdezni! Tegnap elvoltunk egy Balaton kerülésen. Amikor haza felé jöttem a töltésem 11.3 V-11.4 V volt. Levettem a világítást, csak helyzetjelzővel jöttem, akkor felment 12 V-12.1 V-ra is! De előtte 13.8-14 V volt. Gondolhatnék a feszültség szabályzóra, hogy az adta meg magát, de két hónapja vettem vadi újan a mostanit! A réginek a lábai feketék lettek, ennek semmi baja ránézőre! Esetleg egy hozzá értőtől vagy villamossági ismeretekkel rendelkező emberkétől elfogadnék némi segítséget! Most neki álok megpucolni az összes csatlakozót, hátha csak némi kontakt hiba van! Igazából elég retkesek! Hátha...Előre is Köszönöm a segítséget!
Sziasztok, egy nagyobb segítségre lenne szükségem. Még mielőtt a barátnőmnél szétrohadt volna a motor a kétéves állástól, megvásároltam, mondván kezdő motornak tökéletes lesz, egy ZZR 400-as, ha jól emlékszem 96-os. Karbisor, gyertyák kicserélve, viszont rengeteg bajom van/volt vele. Szerintem fasz vagyok a vezetéséhez, meg nem vagyok hozzászokva a régi motorokhoz, mert a fiúk alatt jobban muzsikál. Vezettem most egy háromszor akkora banditot, semmi bajom nem volt.
Szóval a lényeg. Amikor a karbisor ki lett cserélve nyögve nyelősen haladt, majd egy piros lámpánál felmérgeltem magam valamin, ami miatt jobban húztam a gázt, mint addig. Mire harmadikba váltottam, már rá kellett nézzek, hogy mennyivel megyek, mert jóval gyorsabb lett, mint előtte. Ott és akkor életre kelt a motor, azóta is jól megy.
1.mikor váltogassak? Milyen fordulatszám az ideális neki?
2. Ha eléri az üzemi hőmérsékletét a víz, semmi baj nincs vele, de ha felmelegszik és bekapcsol a ventilátor, akkor lerohad. Ezt már megtanultam kezelni, piros lámpánál egyesbe berakom és kis gázhuzogatásokkal tartom "ébren". Ez mitől van? Valaki találkozott már ilyennel?
Hogy vezessem, segítsetek, kérlek.
Köszi, Mízi
Így van ! Az a kapcsoló felelős azért a kuplungkarnál , hogy amikor az oldalsztender lent van , a motor indítható , berakhatod sebességbe is , de ha a kuplungot engeded ki , elveszi a gyújtást !
Megvan:Starter Lockout Switch a kuplungot érzékeli.
Ekecselek !
Mi a franc a "Starter Lockout Switch" ?15-29-en pl.
Hát nagyon leszarom a fogyasztást motorozás közben a guminyomásomat meg ne lyogszabály határozza meg hanem én döntöm el az épen akkori habitusomnak megfelelően . És választok ezért olyan gumit ami nem egy adott nyomáson használható .Régesrég a metzeler me z3-at fogyasztottam , aztán a TT-re kitalált GP 211ami akár 1.5-el is használható ha csak ott tartható melegen , jövőre pedig a metzeler racetec k3 utcára engedélyezett gumi lesz fent. Ja és azt is leszarom mennyire kopik , de amíg fentvan addig tudjon annyit amennyit én kívánok !
Újonnan forgalomba helyezett autóknál mar kötelező a TPS. Biztonsági szempont es a fogyasztás az elsődleges. Gondolom nem kell részletezni hogy motor esetében is mennyire fontos a megfelelően beállított guminyomás ;)
kawasaki zzr 1100 fötengely , váltó eladó 06704275150
Úgy értem hogy látják hogy csökken a nyomás mielőtt el kezd kacsazni a motor.
Centir szempontjából nem tudom mert nem vizsgálódtunk. Haszna van biztos mert a tulajok szeretik megszokjak hogy ott van előttük a nyomás érték. És ha csökken akkor tudják nem pedig a motor kacsazasa jelzi.
Utangyartottat nem láttam még, és a képen látszó fehér fedelet sem. A gyárin fekete mindkét oldal.
Józsi ! Gondolom a gyári holmi kivan találva de a centírnál dominál valamit a jeladó ? Vagy nem számottevő a súlya ? Itt a nem gyári , utólagosan beekecselt példányokra gondolok , pl ami volt már a kezembe , a vihar tudja hány gombelemmel több szelep súlyával vetekedik ! Hasznos ez a holmi egyáltalán ? Vagy olyan mint a markolatfűtés , hogy ha már az kell , akkor az egész motorozást megette a fene !
Igy ahogy mondod. Meg itt is mikor mondjuk mennyi, dobnak egy hatast. A lenyeg hogy eljusson a 3 volt a panelba.
Gyárilag ponthegesztett az érintkező , a szervíz ennél a típusnál komplett szenzort cserél ! Mivel a képen látom ez KHI naná hogy nem törekedtek cserélhető elemre ! A ríder viszont költséghatékonyan megekecselte !
Bocs en olvastam felre mert a hozzaszolasok kozt volt aki kifolyatta a savat az elembol mikor forrasztani probalta. A postban a forrasztas jo lett csak a masik kereket oldotta meg a vezetekes elemmel.
Ha nagyon rovid ideig tart a forrasztas akkor meg lehet oldani ugy de tenyleg csak 1-2 masodpercig melegitheted az elemet. Elvileg nem szabad igy.
Nem nem. Próbálta az elemet kicserélni aztán újra kapta a hibauzenetet mivel a centrifugalis erőtől meglazult. Lehet nagyon kifeszegette az erintkezoket. Ezután forrasztotta az elemre az erintkezot. Ez persze nem jó mert megmelengeted az elemet. Az utolsó képen az utolsó legjobb megoldás van amikor úgy vette az elemet hogy az vezetékkel jött majd a pici fehér csatit levagva a vezetékeket raforrasztotta a panelra. Erről elfelejtett képet csinalni.
Hálás köszönet ... most csak átfutottam de jól látom,hogy nem elég csak az elemet cserélni ? Az utolsó képen van valami alkatrész is