Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia karbiba nincs Folytás, álló helyzetben még nem próbálta. Sajnos amit küldtek bontott elektronikát azzal is csinálja. Közelben nincs 400 zzr....
Rendes kerékfújató szelepre gondoltam , de ezekszerint a tieden az sincs , akkor viszont nyakig olajjal , és úgy csavarod össze .
Nézzetek a karbi torokba , hogy teljes keresztmetszetben szabad a csatorna mikor a síber felmegy .Ha álló helyben sztenderen megáll 9000-nél az szerintem pedig elektronika .Javaslom egy folytatlan gépbe kipróbálni a vezérlőt , hamar rövídíted a lehetőséget . A kipu dobok nélkül is 9-ig forog ?
Szia!
Ezért nem értem (lsd, képek)! És így is kell berakni a motorba! Az állító szelep alól van, de azzal csak azt a kis tengelyt lehet állítani, aminek kúpos a vége! Nincs külön tartályom!
Sziasztok! Egy kis segítség kellene!
Kollégám vett egy zzr400 gépet 1996 évjárat 20Kw papírok szerint, szépen megcsinálta, stb. a probléma az hogy 9000 fordulaton leszabályoz a gép, cserélt benne CDI arra gyanakodva hogy ebben lehet a folytás de azzal is ugyan ez a jelenség. Hol lehet a bibi? Illetve mit kéne rajta megnézni? Esetleg állítani karbin stb?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Roppant egyszerű , a szelepre nem sapkát raksz , hanem a kamionos boltban veszel egy 20cm es flexibilis belsőkerék fujatót , és akkor szezon közben is tudod a nyomást ellenőrizni vagy változtatni anélkül hogy bontani kéne ülést , tankot sárvédőt meg minden szart . A fujató cső vége hozzá van fogva a többi vezetékhez , és ülést levéve hozzáférsz ! Csak ennyi de ez nélkül , és akár túlnyomás nélkül is működni fog a csillapítás !
Szia! Köszönöm az infót, ezt a szelepes módszert nem igazán értem.
Kétféle módot találsz a neten , csurig légrés nélkül , és függőbe tartva beöntő nyilásig .. Én az utóbbit végeztem , és a szelepre ráraktam teherautó belsőkerék fújató gumit , amit a tank bontása nélkül elérek , és a nyomást tudom korrigálni ha kell . Egyébként nitrogén ill. sürített levegő nélkül is hibátlanul fog csillapítani . Net szerint w7,5 - ös kell hátra , én w10-est raktam , hibátlan lett a csillapítás , a 4 fokozatot is érezhetően váltja . Ha megnyomod nitrogénnel /ha van klímás cimbid megoldja / vagy sürített levegővel , 9-10 bar elég bele . Székesfehérváron van erre specialista Mong Zoli Kawaturbo így találod a neten ha elakadsz ő tudja a megoldást !
Szia!
Munkahelyi adottságokat kihasználva esztergáltam bele dolomitból. Ha esetleg van valakinek robbantott ábrája róla, azt nagyon megköszönném! A nyíllal jelölt alkatrészről van szó.
Lenne még egy kérdésem: összerakáskor csurig olajjal, vagy hagyni kell valamennyi légrést is? Vagy esetleg van konkrét feltöltési olajmennyiség? Nem találok semmit róla a neten (valószínűleg azért, mert ez elvileg nem szerelhető?), de a magyar ember az találékony :)! Esetleg, ha már szerelt össze ilyet, megköszönném a tanácsokat!
Köszönöm Gyula, ha szükségem lesz rá, ami elképzelhető, majd beszélünk róla!
van hozzá telóm hivj ha kell 06704275150
milyen alkatrészt szeretnél hozzá
Sziasztok!
B.Ú.É.K.!
Kawasaki ZZR 600 (1992) keresek hátsó lengéscsillapítót! Ami a gond: van benne (inkább csak volt) egy ütköző (gumiból vagy valamilyen műanyagból), ami azért a huszon pár év alatt megemésztődött. Ennek darabjai a kis furatokba beleivódott, így csak az olaj egy irányba tud menni, ezért pár percnyi motorozás után átmész chopperba. Már a második teleszkóppal járok így. Nem is tudom, merjek-e venni ehhez az évjárathoz másikat-de nem is igazán találok-, vagy esetleg próbáljak valahonnan szerezni bele a széthullott alkatrészből újat. Csak a probléma az ebben az esetben, hogy nem tudom mi a szakszerű megnevezése az alkatrésznek. Összeraktam nélküle, de így kopog, mikor a végállásra áll vissza a futómű. Ennek a típusnak nincs külön olajtartálya pluszba, csak az van, ami a szárban elfér, és nem tudom, hogy a tartályos elférne-e! Ha van valakinek valami ötlete, szívesen fogadom! Email: zsadonsandor@gmail.com
Sziasztok...szetetnék zzr 1100d hez motoralkatrészeket vagy egy komplett blokkot tudnàtok nekem segiteni? Előre is köszi.
Lehet motor szép és jó , egy van csak . mi kiváló !
Zöld a szemem , zöld a vérem , zöldet beszél Kawa énem !
Míg csak hajam szélben lobog , Kawaszívem érted dobog !
2017-lett mára , ZZR-nek nincsen párja !
BUÉK !
B.Ú.É.K. Mindenkinek!
Boldog új évet kívánok,minden motoros társamnak!!!
Minden rídernek , de hát a ZZR -eseknek még jobban !
Búék..!
Szia.régebben már beszéltünk hátsó teló ügyben.Helyileg hol van?Ha esetleg nem jó vissza cseréled?Azért kérdem mert találtam ismerőst aki Budapesten dolgozik,és lehet ,hogy el tudná hozni,ha jön mifelénk.
Hello mindenkinek!Elso motorvasarlasom elott allok es nagyon szemezek egy zzr 400as motorral!Kezdo motornak vennem!Mi a tapasztalat errol a tipusrol?Mire kell odafigyelni?Alkatresz beszerzes?Megbizhatosag?Koszonom elore is a valaszokat!!Udv Krisztian
Eladó Kawasaki ZZR400 könnyen forgalomba helyezhető magyar papíros komplett blokk:55e.ft,. totálkáros, forgalomból kivont váz forgalmival:15 e.ft,. 7-800km futott láncszett:15 eft , a többi alkatrész egyben olcsón (amik a képen láthatók):50e.ft vagy külön-külön:komplett első fék:15,hátsó fék:10,középső sztender:7,,láncvédő:4,két hátsó lábtartó:8,bal első lábtartó:10,termosztát:3,kiegyenlítő tartály:3,hátsó villa:8,rugóstag:8,hátsó felni tárcsával:15,első villa:35e.ft. tel : 06 20 négy 62 8237. pestmegye
Te Gyula ez a telószám nem nyerő, kimaradt egy 5-ös a véģén a nulla előtt.
nekem van hivj ha kell 0670427510