Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi folyt be hová? Többször cseréltem már olajat rajta, de sohasem volt semmi gondom.... Egy leeresztőről tudtam, és mindig is azt az egyet csavartam ki, meg persze az olajszűrőt.
Baszod az befojt , azért nem megy az a hengered sem ! 3,5 l-el pont félig lenne az ablak , ha mindkét leeresztőt leeresztetted ! At 1100 ba bőven elfér a 4l , akkor van egy nagyon pici bubi a kémlelőnél , és akkor soha sem fog a 3-as hajtó kikandikálni ! A 3,5l-t felejtsd el !
Csak a gyárit veszem , féltem a tárcsáimat !
Ekecselek!

Milyen fékbetét vált be a kawasakin?
Üdv!

1100 D 97-es. Olajcsere után mintha 1 henger nem menne se hidegen, se bemelegedve. Régen is előfordult, de beindult a maradék henger is gyorsan.
A másik, hogy az olajszint ellenőrző ablak tele fekete lett... Okot valaki? 3.5 l lejött belőle és annyit is töltöttem bele.
Azzal kezd ! Összerakva alapjárat aztán a szívócsonkokra fújd a hidegindítót , a fuvókákat minden kép mérni kell ha a gyári állapotot szeretnéd visszaállítani , tehát kalibrálni minden kép kell , mert ami esetleg írva is lenne rá , már rég nem annyi , az se gáz , de akkor a pilot-okkal utána kell menni ! A fék tisztító harmat gyenge ilyen takarításhoz , a mannol karbi tisztítója viszont nagy segítség , főleg ha állt esetleg a moci ! Minden kép törekedj a gyári adatokat helyre állítani , aztán ha kell ettől eltérni , ha nyitott esetleg a kipu , vagy légszürőd !
A karburátor sor bizton állíthatom hogy makulátlan tisztaságú. Egy komplett hétvégén keresztül szőröztem vele. Kistű, fogkefe...... meg vagy 6 doboz féktisztító társaságában. Elég pedáns vagyok ilyen téren. De viszont a karburátor technológia nem az erősségem. Fúvóka kalibrálás nem volt. Nem akartam varjálni nagyon a fúvókákkal mert így is a 1es 4es más számú mint a 2es 3as és abszolút nem az mint amit a motordata hozott. Azt mondjuk elfelejtettem megemlíteni hogy ez a vas egy osztrák 95 lovas gép volt 200 km/h végsebességgel. Egy elektronika és jeladó tárcsas csere után lett gyári 98LE-s gyári végsebességgel és teljesítménnyel. lehet hogy a karbisorba is raktak egy kis furmányt? a beömlő sor is csak 34es volt de már ki van cserélve 36osra. Monjuk most jut eszembe hogy már párszor szétszedtem a gépet de a karbisor alatti gumi szívó csonkokat még nem szedtem le de a szerelgetéssel párszor meg lettek mozgatva. Az alatt viszon o-gyűrűk vannak. Lehet hogy ott szív falsot.
Pedig ezt a hibát a karbiknál keresd ! Írod nehezen ejti a fordulatot , ez legelőször is falsolásra utal , tehát darabolás elött jöhet a hidegindító próba , de a hidegindítási probléma szinte biztos hogy a belselyében lakozik , csak meg kell találni ! Gondolok a teljes darabolásra , A-tól Z-ig és az ultrahangos csiri birit felejtsd el ! Az összes fuvókát tisztítani , kalibrálni , csak ezután betenni , a kehelycsövek furatainak patikának kell lenni ! A lenti kép , egy karambolos 1100-as karbisorából való kehelycsövek , nyolc évnyi állás után így néztek ki , a sor még így is menthető volt , 20 örát barátkoztam csak a karbi tisztítással , de megérte ! A gokart újragondolva című videómban látható hogy duruzsol a kicsike !
Szegeny a keverek alapjaati rendszerben
sziasztok. Lenne egy kis műszaki problémám. E1-es 600-as 98LE-s a vasam és azt produkálja hogy a szivató az rettenet, vagy leáll vagy 3000 és 6000között pörög. Olyan mintha csak 2 állása lenne a dusítónak, tőgáz vagy semmi. A kettő között szinte semmire nem reagál akár hogy állítgatom a kart. Továbbá a gázadásra is érzékeny ami annyit takar hogy alapjárat után a legkissebb gázadásra is olyan 3-4000ig felpörög utána viszont 14500as fordulatszámig rendesen dolgozik, megy mint állat de cserébe elég lassan ejti vissza a fordulatot alapjáratra. Azt gondolom hogy ez a két probléma összefügg valahogy de lövésem sincs hogy hol kellene kezdeni a probléma kijavítását. Tavaly kompletten szétkaptam a karburátorsort, minden tömítést amit csak lehetett kicseréltem(pillangó szelep tengelyek nél nem mert csak roncsolással szétszedhető), ultrahangos tisztítóval átmosattam, új tűszelep szettet raktam bele és össze is lettek a karbik hangolva. Jelenleg itt tartok. Ha valakinek van valami ötlete vagy tapsztalt már ilyet az jelezze. Előre is köszönöm szépen.
köszönöm :)
Köszönöm szépen az információt!
Utána néztem , az elsők nem állíthatók ,sem keménység sem csillapítás ha túl puhának találod vagy rugó csere , vagy az olcsóbb megoldás a rugó feletti cső hosszabbra cserélése ! A csillapítás is ekecselhető , de ahhoz szét kell szedni és pár olajfuratot likvidálni , aztán próba ! A hátsó rugó állítható gyűrűvel , állandó csillapítással , tehát a hátsót tudod állítani , de csak a keménységet ! Az elsőt érdemes lenne 1100-asét bele ekecselni !
Köszi, azt hiszem akkor ezt most kihagyom. A hátsó állítás oké, de az elsőn fogalmam sincs hol lehet a rugót feszíteni. A gondom, hogy sokat leér a hasidom. Majd óvatosabban veszem a fekvő rendőröket, és átkozom aki kitalálta!
Naná ! Csak legyen válluk , legalább mint a Rippel fivéreknek , a középállvány maradjon csukva nehogy összekuszálja a mell szőrzetet !
Na de komolyan , gyárilag a japcsikra van beállítva a legtöbb vas azaz 68kg-os hasított szemű humanoid egyedre ! Az ettől eltérő , pörkűttet szaftttal szerető honfitársaimnak illik ezt korrigálni ! A hátsó teló rugója állítható tól-ig megvan adva mm-be ez gyárilag az említett 68kg-on van A megadott rugó állítható hosszból kiszámíthatod kb. hova kell tekerni a feszítőgyűrűket , hasadnak és a különböző karosszériával rendelkező barátnők kalibrálásához !
Ha a hátsó már nem imbolyog és kellőképpen még rugózik is, akkor szépen hozzáállítod az elsőket is ! Az elsőkkel indulhatsz fordítva is , hogy tök feszesről csipegeted vissza fele , hogy jó legyen a leányzó fekvése ! Nem két perc egy futómű beállítás , és nem megy felírt receptre ! Mindenkinek más és más ! Egyébként mindenki azt hiszi ért hozzá , aztán mikor már szarrá csavargatott mindent kikiáltja hogy ez a gyári szar , csak az öhlins és a wibers a tuti ! Közbe tök hülye hozzá , hogy mikor mit is állítson mármint hogy hangolja össze a két rugózást és csillapítást hogy ne egyik a másik ellen dolgozzon ! Komoly csapatoknál erre külön emberek vannak tartva !
Szóval türelemmel és csak okosan !
Sziasztok!
A ZZR-500 at lehet két személyre állítani?
köszi
Kawasaki Zzr 400-500-600 D alkatrészek gyári Japán eladók D modell-hez (1990-1993)működő műszakis motorról eladó,azonnal beépíthető,ezek nem ledobott alkatrészek,nézd meg,.postán is tudom küldeni vagy futárral de személyesen is átvehető.,írj itt vagy e-mailozz vagy hívj fel bátran telefonon.

Kérj friss fotót az alkatrészről.

Hívj fel az egyedi Számodra kedvező árak miatt.

Tel : 06/20-402-75-35

Vízhűtő kompletten=7 ezer
Szívató bovden=2 ezer
Tükör jobbos=4 ezer
Gyújtás kapcsoló villahíddal=10 ezer
Kerék tengely első=3 ezer
Kis lánckerék burkolat=2 ezer
Fék pedál=4 ezer
Kormány súly 1 db=2 ezer
Oldal támasz kompletten=7 ezer
Lámpa hátsó kompletten=4 ezer
Kábel köteg=4 ezer
Indító-relé=3 ezer
Index-relé=3 ezer
Segédváz=5 ezer
Főfékhenger hátsó=4 ezer
Fékcső első =3 ezer
Fékcső hátsó=3 ezer
Sárvédő hátsó=3 ezer
Váz=15 ezer nem papírozható
Lengővilla=10 ezer
Himba rendszer=8 ezer
Hátsó féklámpa kapcsoló=2 ezer
Rendszámtábla világítás=2 ezer
Tank betöltő=3 ezer
Levegőszűrő ház=2 ezer
Láncvédő burkolat= 3 ezer

stb.érdeklődj.

Hívj fel az egyedi Számodra kedvező árak miatt.

Tel: 06/20-402-75-35

Blokk :

Főtengely +4 hajtókar=15 ezer olcsón. nyugvó=32 mm,hajtókar=30 mm
Vezérmű tengely csapágysor-balos=5 ezer
Váltó komplett + kuplung= 20 ezer
Generátor forgórész-mágneses kerék = 5 ezer
Kuplung =10 ezer
Blokk alsó fele= 10 ezer
Önindító= 10 ezer
Szabadonfutó=5 ezer
Kuplung =10 ezer
Termosztát ház=3 ezer
Víz csövek gumi+fém=4 ezer
Üresjárat jelző gomba=2 ezer

stb.érdeklődj,,postán is tudom küldeni vagy futárral de
személyesen is átvehető.

Hívj fel az egyedi Számodra kedvező árak miatt.

Tel: 06/20-402-75-35

Köszönöm hogy megtekintetted.
Valaszoltam a motorszereles-en.
Sziasztok! Van egy zzr 400 e 96-os motor, szépen indul, jól jár, üresben szépen veszi a fordulatot, 10ezer fölé simán forgatom, de terhelés alatt 9.500-as fordulaton megtorpan,(minden fokozatban) és alig tudom fölé vinni, és nem is akar rendesen gyorsulni fölötte. Órát kellett cserélnem rajta, mert törött volt de csak 600-asé volt, ennyi változás van rajta. (kompressziót nem mértem) Hátha van valakinek ökle-te. Köszönöm a segítséget.
Pontos típust had ne mondjak , ezért írtam , vidd magaddal és biztos hogy polcon is lesz ami passzol méretben !
Szia kollégám a nagyvas. Hu ról rendelte 400 zzr tűszelepet... Érdemes felhivni őket mert a kereső nem biztos hogy megtalálja!
És melyik fajták jók meg bele a baj az h sem a motor közelében nem vagyok sem a papírjai közelében ?
A tűszelep több fajtáé is jó bele , vidd magaddal méretnek ! Légszűrő szivacsot is tudsz külön venni , különböző méretben és fajtában , pénztárcádtól függően ! Hogy nincs tűszelep azon csodálkozok , minden rendes közértben van már , fészek az viszont gatya , nem rég szerettem volna cserélni egy ezeregyen , az 20e forint/darab
Tudom, hogy sokat írok meg kérdezek de fontos lenne! A helyzet h a motorom logopedusnal van! ( karburátor tusztitas stb) a helyzet úgy adott h kellene 4tu szelep a motorba viszont rendelésre is csak 2 hét valakinek ötlet Pesten hol tudnék szerezni ZzR400 91 évjáratba és levegő Szűröt? Vagy marad sajnos a rendelés...