Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sem ne aggódj.
Ne már ! Écsen az út mellett nyomtam a betont , azt ott nézegettem a sok Bakonyba tartó mocit ! Nem vettelek volna észre ?
Lődörögtem egyet a Bakonyban... alig volt forgalom.
Hol voltál ?
Hallom az ablakból valaki baszassa neki, én már hazaértem.
Hát... én se bánom, hogy szinte váll sincs a tárcsáimon.
Tévedés , nem kell hozzá a végét járnia , ellehet repeszteni az újat is ! Az általam belinkelt tárcsa a 92-es 1100 as gyári tárcsája , és nem is drága , az én 93-asomhoz 320euro ! A Vösendorfi nagy Kawa raktárból ráadásul !
Ez szerinted a gyári tárcsa ?! Beszarás ! Ilyet vágatok lézerrel kéttucatot ! Sőt még ajándékba fogaskereket is ! Csak a rider használt gyári után érdeklődött , te meg írod a történelmet ! Meg hogy én hogy gondolom ?! Én világosan leírtam , és szerintem a komplett kerék lánckerékmenesztővel szilenttel olcsóbb mint a te szar nagykeres kínai EBC-d , nem mellesleg semmi hasznom belőle , ezt is írtam , mivel nem az enyém , nem én döntök ! Azt meg hogy Te hogy gondolod tényleg nagyon leszarom !
Jah mondjuk azért egy ilyen repedéshez az is kell hogy a tárcsa amúgy már a végét járja.
Össze jön ilyen 30E Ft-ből is Elek. Én kicseréltem az első tárcsákat EBC tárcsákra. Azok voltak darabonként olyan 60-70E Ft-ok de a hátsó lényegesen olcsóbb mivel ott általában nincs eltolás mint az elsőknél. Azok nálam is olyan 25E és 40E között vannak. A hátsó tárcsák nagyságrendekkel olcsóbbak mint az elsők. Nem hiszem hogy ilyen horror drága lenne mint amit belinkeltél. Vagy lehet valami trükkös cucc. Nem ismerem ezt a típust. (Persze a márka sokat mond. Mert mondjuk Brembo tárcsa biztos drágább mint mondjuk egy EBC, a gyárit meg meg sem merem említeni.)
Meg tud repedni. Általában ez egy túlmelegedés utáni hirtelen lehűlés eredménye. Olyankor tud megpattanni.
Szerinted... Én nagyker árat irtam neki, amennyiért én ezt az EBC féktárcsát kapom, azért hogy segitsek... az, hogy Te hogy gondolod, az nem érdekel..
Megkérdezem a gazdáját , mert bár nálam van , nem az enyém !
Biztos van annyiért is , mondjuk MZ-hez ! Ehhez a tárcsa az új ennyibe kerül !
Szia

Van féktárcsa, vadonatúj kb 26e HUF..
Szia Ekecs! Köszi a választ. Ezek szerint akár egy vadi új tárcsával is előfordulhat ez a repedés, nem feltétlen az elhasználódásra vezethető vissza a hiba. A francba.
A felnihez nem nyúlnék, de a tárcsa az érdekel, már persze, ha mehet külön.
Nem hagyott nyugodni az a korábbi megjegyzésed, amit a 3. hengerrel kapcsolatban mondtál. Kicsit utána mentem. Jól gondolom, hogy arra a kiegyenlítő tengelyre vagy hogy hívják, vezethető vissza a probléma és természetesen extrém motorkezelésre?
Természetesen mással is előfordult már , velem is ! A régebbi időkbe mikor nem volt még egyszerű az alkatrész beszerzés , az internet elötti életben , volt hogy meg is hegeszttettem , aztán síkköszörű és hibátlanul tette a dolgát utána is , és nem repedt el ! Hogy mitől reped , minden kép drasztikus hő különbség miatt ! Pl. Forró tárcsa , aztán egy víztócsa és nem tud egyenletesen hülni ! Van 92 hez komplet felni tárcsával !
Sziasztok!
Még két hónapja sincs, hogy megvettem egy 1100 ZZR-t. Az elmúlt hetekben igyekeztem "betörni a ménest", hát mondhatom nagy élmény. Viszont észrevettem, illetve egy ismerősöm vette észre, hogy a hátsó féktárcsa repedt. Egyik kérdésem: tudtok-e első sorban használt tárcsát (gyártási év 1992). A másik az, hogy mitől tud egy tárcsa megrepedni? Egyáltalán ez egyik napról a másikra is megtörténhet, vagy szépen lassan alakul ki?
Köszönöm előre is a segítséget és a válaszokat.
Sziasztok. Nagy problémával küzdök. Van egy 600as zizim a DART ZZR amivel a párommal a Tátrától az Transalpináig bejártunk már mindent mindenféle gond nélkül kivéve azt hogy 1500km-es túrák alkalmával két pontban úgy szétnyom az ülés hogy besírok. Már csináltattam rá másik radikálisan átalakított ülést is de csak nem szűnt meg a probléma. Arra már rájöttem hogy ha a tankra rácsúszva ülök akkor kényelmes a láb és a kar pozíció de akkor egy tenyérnyi ülésen veretem a seggem és 3-400 km megválaszt. Ha hátrább rakom magam akkor nem nyom de messze a kormány a lábtartó meg túl elől. Valószínű hogy a 183cm-es magasságom nagy ehhez a vashoz. A túrakormányos átalakítástól meg félek hogy elveszti a motor a karakterét meg a szerpentin vadász jellegét. Kérdés az hogy érdemes egy ülésguruval csináltassak 60-80 ezerért egy másik lócát vagy el kell engedjem a kezét a vasnak (családtag, nem szívesen) és átülni egy 1100 vagy 1200as zizire. Sajnos nincs ezekkel sem tapasztalatom. Minden ötlet, felvetés és tapasztalat érdekel mert már 3 éve és vagy 15000 km óta szenvedek ezzel a problémával. Előre is köszi mindenkinek.
http://youtu.be/sbVbDRM8trQ

2:47-nél feltűnik egy zizi...
Nagyon szépen köszönöm!
Amint hazaértem a nyaralásbol kipróbálom.
itt a videó, csak mi nem kulccsal tekerjük meg a szegecset, hanem akkus fúróval megpörgetjük a szegeccsel együtt miután kulccsal rászorítottuk a szegecsre. én hagytam a helyén és pörgetés közben féktisztítóval fújtam le, ekecs leszedi és wd-vel csinálja. ha a szegcsek a kosz miatt szorulnak, akkor az eredetileg úszó tárcsa nem "úszik", nincs semmi játéka, nem tud igazodni a betétekhez, ez okozhat vibrációt fékezéskor. de ez sem csodaszer, van vetemedett tárcsa amin ez nem segít, de egy próbát megér, nem kerül semmibe.
http://youtu.be/nqcHw_t3QlU
Sziasztok!
Nekem is van érezhető vibrálás fékezéskor az első keréken. Hiába olvasom vissza nem látom az általatok említett művelet leírását a tárcsák Kál. Megoszanátok velem is?
Köszönöm!
Széles utat!
Mikori kiadású a zizid?