{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#48189] 2005. 09. 28. 10:05
ria_ch
Hogy lehet kicsalogatni a teljes menest egy motorbol? Legmagasabb fokozatban csogazon vagy mondjuk masodikban csovon is elojon?
[#48101] 2005. 09. 27. 21:00
ZZ-R1100
Szeva
Látod milyen kicsi a világ
[#48100] 2005. 09. 27. 20:59
ZZ-R1100
Megtaláltam a müszaki adatokat az uj ZZ-R-ről!!!!!!!!

193 le!!!!!!
154 nm forgatónyomaték!!!!!!
220 kg száraztömeg!!!!!!!
Bitang egy dög lesz!!!
[#45097] 2005. 09. 19. 17:02
THOR
A zx10 topicba beraktam néhány képet még tegnap! Nem gyári fotók.Egyébként meg simán hozhatja a 200 lovat , ha a zx12 180-190 között van !
[#45043] 2005. 09. 19. 16:06
kero88
Filip,te szoktál erre a forumra járni?!
Én vok az unokaöcséd!
Ha nem akkor buktam
[#45042] 2005. 09. 19. 16:05
ddiggler
Személy szerint nem tartom valószínűnek hogy eléri majd a 200 LE-t. Még lesz egy lépés ehhez a teljesítményhez. Vagyis megnézik, hogy milyen gyerekbetegségei jönnek elő ennek az új gépnek. ennek megfelelően kijönek majd egy frissített verzióval, ami már tudni fogja ezt a teljesítményt. Ezt tartom valószínűbbnek.
Ha netán már most is tudni fogja, akkor arra kell készülni szerintem, hogy az 1000-es utcai sportgépek is 2008-ra ütni fogják ezt a teljesítményt. ez törvényszerű lenne ebben az esetben, úgy gondolom. asszem a 200 LE-s utcai teljesítményhatár valami olyan lesz, mint a 300km/h feletti sebesség. Mesterségesen fogják korlátozni... lásd hayabusa
[#44982] 2005. 09. 19. 15:02
ssin
Azaz helyett !
[#44981] 2005. 09. 19. 15:01
ssin
Szerintetek meglesz a 200? A ram-air-es marketing érték biztos, de rendesen!
[#44980] 2005. 09. 19. 14:59
ssin
Remélem olyat tud, amit egy 2006-os 1400-as motorról gondolok! És akkor tarolni fog!
[#44979] 2005. 09. 19. 14:58
LX_ZX
érdekes... valóban.. azért kiváncsi leszek a technikai adatokra is a marketing rizsa után

LX
[#44976] 2005. 09. 19. 14:54
ddiggler
ezt érdemes megnézni...

http://www.kawasaki.hu/index.php?c=244
[#44971] 2005. 09. 19. 14:48
ddiggler
szivemből szóltál.
[#44960] 2005. 09. 19. 14:33
ssin
Én sem azt mondom, hogy egy márka az isten (pedig... ), mert nekem is tetszenek más motorok is (nagyon is) és el is ismerem, ha egy másmilyen motor jó (majd" mind az), csak egyszerűen a Kawa áll közel a szivemhez! De az a szép, hogy különbözőek vagyunk, különben unalmas hely lenne ez a (nem is olyan) nagy golyó!
[#44953] 2005. 09. 19. 14:21
ddiggler
sok motoron ültem már. kezdtem 3 évesen, amikor apám maga elé ültetett a saját kis "kávédarálóján". Azóta több, mint két tucat különböző motorhoz volt szerencsém és nekem ez jött le preferencia ügyben. Ahogy az autógyáros Henry Ford mondta, mikor megkérdezték tőle, hogy melyik autó a jó autó. Erre nem azt felelte, hogy "hát persze hogy a Ford", hanem azt, hogy " az új autó a jó autó".
De én csak egy hülye motor rajongó vagyok, aki minden bizonnyal inkább erősíti a szabályt, miszerint csak egy márka lehet az isten.
[#44945] 2005. 09. 19. 14:11
ssin
Ahha, már értem! Az a preferencia, hogy nincs preferencia! Engem megfertőzött a zöld virus, ami a tudomány (és a motorgyártás) jelenlegi állása szerint sajnos gyógyithatatlan! És tényleg egyik sem tetszik jobban, mint a másik? Na jó, nem akarok kötekedni! (Csak fura)
[#44932] 2005. 09. 19. 14:04
ddiggler
csaszinak üzenem, hogy nem vagyok bármixer... pedig lehet hogy jobb lenne...
végzettségemre nézve jogász vagyok, de hiba volt, mostmár belátom... csak késő!
... inkább luvnyákat kellett volna futtatnom a 4-esen, abból jobban megélnék!
de szerintem , ezt nem csak én gondolom igy...
[#44915] 2005. 09. 19. 13:50
ddiggler
nézd ssin!
lehetne preferencia, de szerintem nincs értelme. milyen preferencia? mondjuk, hogy melyik tetszik jobban? (mindegyik marha jól néz ki), melyik megy jobban? (mindegyik állatúl megy, nem?) melyik a kényelmesebb? (átlag magas vagyok, ezért ez nem gond. egy hasalós gépen, meg nemá" a kényelmet keressem elsősorban, nem igaz?!)
szóval, ezért nincs preferenciám. ezeket a gépeket úgysem tudjuk a legtöbben 100%-ig kihasználni. és ha megvernek a pályán egy "gyengébb" géppel, akkor gratulálok az illetőnek.. tehát legyen a gép fiatal és kevesett futott, mert akkor szinte biztos, hogy rendben van és legyen nyomaték is meg végsebesség (= fiatal, 1000-es hasalós )
[#44887] 2005. 09. 19. 13:37
ssin
Semmi preferencia? (Suzukid még nem volt! )
[#44882] 2005. 09. 19. 13:34
ddiggler
1-2 éves keveset futott, lehetőleg nem sérülét, magyarországi 1000-es gép... ezek mindegyike annyira jó, hogy bármelyik jöhet
[#44878] 2005. 09. 19. 13:26
ssin
És mi lenne az ideális "jó vételi lehetőség"?
[#44874] 2005. 09. 19. 13:23
ddiggler

kedves hogy érdeklődtök a személyem iránt...
szóval: már jó rég óta olvasgatom ezt az oldalt, de nem beszéltem bele... talán egy hete irtam először ide, amikor az új 2006-os rr képei megjelentek és megirtam róla a véleményemet. ez a második alkalom, de csak azért irtam, mert olyan újdonságot találtam, amit meg akartam osztani másokkal (történetesen most épp veletek) is.
nemsokára kitöltöm azt az igazolványos adatlapot is....
magamról annyit, hogy keveset pofázok, 25 éve motorozok. volt már minden féle gépem, kivéve suzukit (a farnc se érti, miért pont az nem volt még... de hát nem volt, ez van). jelenleg gép nélkül vagyok. nemrég adtam el a hondámat egy 2002-es cbr 600 fs-et (a piros-feketét). most épp várok egy jó vételi lehetőségre
[#44858] 2005. 09. 19. 13:03
LX_ZX
igazad van, tényleg csak egy G
és marhára alattomos egy ital.... hideg, édes, itatja magát, és egy két long island-el kisegítve.... kkhhmmm... tud problémát okozni

LX
[#44855] 2005. 09. 19. 13:02
Csaszii
csak nem egy Bartendert tisztelhetunk szemelyedben?


mert akkor kérek Mohitot
[#44853] 2005. 09. 19. 13:00
ddiggler

a nick nevet a boogie nights c. film főszereplő alakjának nevéről "kölcsönöztem". Mark Wahlberg játszotta az illetőt.
az általad gondolt ital nevét csakegy g-vel írják... ennyi a lényeges különbség, semmi több... illetve a dirk digler (egy g-vel!) nevű koktél összetevői:Bacardi rum, baracklikõr, grenadin, ananászlé... asszem nem hagytam ki semmit...
[#44852] 2005. 09. 19. 12:59
Csaszii
ez egy hihetetlenül gyönyörű motor....eszméletlenül tetszik, csdaszép szerkezet, nagyoooon kéne persze csak masodiknak a 636 mellé:)

és láthatjátok, hogy nem igazan a fordulatszamra va nkihegyezve a sportura jellemzője, ez inkabb egy nyomatákos motor lesz:) de hany NM? kivancsi lennék..én olyan 12-140 NM-re gondoltam igy elsőre...