Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor legegyszerűbb ha vágsz menetet a vázba, az örökre ott marad...
Sziasztok! Ismét segítséget szeretnék kérni. 93as 1100-as.
A problémám az hogy a termosztát házat tartó konzol csavarjának anyája elcsúszott a lyuk elől de ugye a vázba nem tudok belenyúlni. Hogy tudom belekapatni vagy fölcsavarozni a termosztát házat?
Igen , még akkor elvitték , többen is jelentkeztek érte .
Szia!Bálint István vagyok!Ne haragudj ha nagyon hülye kérdéssel zavarlak,de ez a szetted esetleg meg lehet még?Mert égen földön keresek ilyent vagy hasonlót de sajnos csak újba találtam és egy százasról beszélnek árban!Annyit azért nem akarok rááldozni!Nagyon régen raktad ezt fel de gondoltam egy kérdést meg ér!Elnézést ha zavartalak!Választ előre is köszönöm!
Könnyű neked ilyen fiatalon, én néha arra sem emlékszem honnan indultam, nemhogy merre tartok.
Semmi ilyesmit nem használok , a koordináták a fejemben vannak , én még analóg gyerek vagyok , és az ezelőtti világban is eltaláltam bárhova akár 40 t - val is ! Egyébként mikor gépészkedek nem igazán jut idő ilyen holmikat lesegetni , elég ha a fordszámmérőt néha obszerválom ! ?
Sziasztok

Ki milyen mobil tartot hasznal (gps miatt)?
Most rendeltem meg ezt az alirol (11,- Euro), lecserelem a regi gps-t, mert waze sokkal hasznosabb. Hogy fogom felszerelni meg majd kiderul:
Ha nem szivárgott akkor 10-es telo olaj , ha netán könnyezett sima hydraulika olaj .
Köszönöm!! Megvan a videó. Egyébként milyen olaj ajánlott bele?
Pontosan azt csinálta amit kell. Ha D-s a vas akkor az a szisszenés nitrogén volt . A lényeg hogy rugó nélkül megnézd a lengés csillapítás müködik-e megfelelōen ! Természetesen olajcsere ha már kinyitottad aztán klímás visszatölti a 10bar nitrogént , de ha levegöt raksz bele azzal is tōkéletes . Olajat állított helyzetben míg meg nem jelenik a furat alján a maradék helyet fogja kitōlteni a gáz . Ha C-s a zizi akkor fullig az olajat tartállyal együtt , a gumilabda fog annyi olajat kinyomni amennyi hely kell neki .Ez esetben sima levegöt fújsz a labdába ami hydro akkumlátorként fog mükōdni . Lehet ezt a két tipust kombinálni úgy lesz tōkéletez , valahol megtalálod a videóim kōzōtt .
Abba nincs levegő
Sziasztok. Vasárnap vettem egy 1100-as zzr-t. A központi rugóstag nem igazán tette a dolgát így elkezdtem keresni h kuka vagy csak nagyon el van tekergetve. Mikor levettem a szelepsapkát vmi sziloplasztal volt megküldve levegő csak nagyon kevés volt benne épp h szusszant viszont jött olaj is. Akkor ez kuka??? Bocs h hülyén fogalmazok csak ez az első túra-sport motorom és ezt a rugót sem igazán értem hogy működik.
Sok minden... Biztik, relék, vezetékek esetleg megolvadt és össze érnek... Rendesen át kell ott nézni mindent!
Sziasztok! Az elso gondom,hogy elment a fesz szabalyzo rendeltem 5-en erkezik addig feltoltve helyben mentem egy-ket rovid utat.Ma ismet inditom hagyom ketyegni egyszer csak megallt. Nagy fust az ules alatt hat megolvadt a fesz szabalyzo . Gondoltam az elozo szinten cserelten megnezem nincs e mas gond,de se kep se hang. Mi mehetett tonkre?
Sziasztok. Első szériás 600e1-es karbisoron hogy kell beállítani a "CO csavart"? Eddig másfél fordulatra volt kitekerve csak. A fogyasztással meg teljesítménnyel nincs bajom csak a szivató rakoncátlankodik meg néha az alapjárat. Most kapott egy pár blackwidow 400-as dobot ami miatt egyébként is kellene állítani a karbikon állítólag. Előre is köszi az infót.
Szia. Meg vannak még a cuccok. Ha igen, nekem kellene mind egyben. majoroci@gmail.com, vagy 30/2289767, Kérlek szólj vissza.
Simán hidegen fújtam rá , csak úgy kipróbálás miatt , de ha tudtam volna hogy ilyen faszán rajta marad , akkor felmelegítettem volna a csöveket hőlégfuvóval , biztos hogy még tartósabb lenne . De így sem bánom ha sokáig ragaszkodik a helyéhez !
Szentmiklósi cég, még közel is van, megpróbálom én is, köszi!
De , én voltam , és az is aki a streetfighter show elött egykeréken vonult be a bejárattól a nagysátorig ! A kipuffogóra ezt a spray-t találtam sok szar után ez két év után is hibátlanul rajta van a helyén , nem égett le . Valami gyanta bázisú , de hogy gyantával hogy lesz 800C ig hőálló , arra nem tudom a magyarázatot ! A színét sem tudom meghatározni , de nekem tetszik ! Eddig az ezüstök meg feketék szart sem értek , de ez bejött !
Ott volt a MOL-os gúnyás srác!
Győrújbaráton pénteken nem te feszítettél kawa egyenbőrben? Későn esett le hogy az te lehettél....
Könyökre mi a módszer? Én lecsiszolom meg lefújom fekete kipuff festékkel hogy valahogy kinézzen, de azt évente legalább 1x meg kell csinálni. Nem bánnék már valami tartósabb megoldást, ami nem a 120.000-es rozsdamentes rendszert jelenti....
Pécs környékére vitték 2017 júliusban, de megint eladó úgy láttam... Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy visszaveszem. Csak az ára szállt el egy "kicsit", meg amúgy is, már lenyugodtam.
Nekem gyári van 4-1 + 1 csak a palást van kicserélve , de szerencsémre mestere volt , bárki készítette ! Kétéve a könyökökre is megtaláltam a megfelelő védelmet , így azok is makulàtlan állapotba kerültek ! Azért egy eredeti karcmentes elférne a polcon ! Az a zöld nagyvas nem Fehérvár környékére került , mintha 3 éve Komáromba ennek a vasnak a gazdijával beszélgettem volna , egy vékony szemüveges ríderral !?