Sajnos ezeknek az öreg karbis yoghurtosdobozoknak nincs sok becsületük még a mai megszaladt piacon sem :/
Tavaly nem kis kihívás volt az enyémet elkótyavetyélni, pedig szerintem egészen egyben volt (azt leszámítva, hogy télen nem igazán szeretett üzemelni). A hirdetésre nem jött egyetlen ajánlat sem, kereskedők hallani sem akartak arról, hogy beszámítsák bármennyiért bármibe 😕
Végül szőribe elcseréltem egy 250-es ZiZire, ami elég tré, de legalább a gyerek is vezetheti. 😋
Az idom töredezett, magyar csavarokkal, lengővilla persely odavan, a motornak nem lehet alapjáratot csinálni - igaz ha már megy vérpezsditő a kis dög. Tegnap mentem vele végre egy kis próbakört!
(persze, mert ez sem indult be egész télen... bezzeg a darázs! az pöccröff 😋 )
A motor tulajdonosa írt neked rá messengeren, már megvette a motort. Szerkezetileg és műszakilag is szerencsére rendben van a motor. Már a névre írás is megtörtént, használja is. Kiderült hogy 1997-ben mókoltak a papirozásal, ezért ez a 63 kW. Gyárilag a váz ZZR 400-as, de 600-as blokkot raktak bele mielőtt honosították volna annó. A motor a legjobb barátom motorja, én vettem észre ezeket a dolgokat, ezért jártam én utána, és jeleztem neki. Ő inkább csak motor használó, mint motor szakértő.
...bar oszinten szolva a kepek alapjan pont forditva gondolnam, hogy ez 600-as motor 400-as vazban, legalabbis mintha a ZX600-as szamsor a blokkon lenne...
Ennek nagyon LEGO szaga van.
Tobb verzio lehetseges, pl. blokkcsere volt es negyszazas a motor a haccazas vazban, avagy fotengely-hengersor cserevel hatszazasra at van alakitva. Utobbit azert ketlem, mert a hengerperselyek helyet az ontvenyben eselyesen ki kell boviteni ehhez.
A hengersor ontvenyet nezd korbe, szokott lenni japo gepeken loketterfogat jelzes. Az legalabb azt segit meghatarozni, hogy mekkora egyaltalan. A 63kW nem tudom, honnan jott nekik, a 600-as 70+, a 400-as meg valami negyven akarhany kene legyen.
Sziasztok.
Tudna valaki segíteni.
Van egy elvileg 600 cm3-es 1992-es ZZR. De nekem picit fura az előélete. Elvileg 1997-ben honosították, és már akkor ezekkel az adatokkal
Típus: ZZR 400
Cm3: 600 Cm3
Teljesítmény: 63 kW
Vázszám: ZX600DE (KHI)
Motorszám: ZX400K
Nos ez rohadt fura, mert se a 400 se a 600-as ZZR gyári adataival nem stimmelnek az adatok.
Illetve a villánál nekem nem tűnik túl gyárinak a hegesztés. Nektek mi a véleményetek, esetleg találkozott már valaki ezzel a motorral?
Nem, ezek külön-külön létező építések.
A sorhat Z900 kapott két extra hengert.
A gyárilag hathengeres Z1300-ból csinált V12-t úgy, hogy egy másik ugyanolyan blokk hengersorát betette az elforgatott eredeti mellé. Azért nem 2600 köbcentis, mert rövidített a löketen, a gyári főtengely helyettesítője a 750-es háromhengeres kétütemű H2-ből származik, egyedi hajtókarokkal.
Hasonlóképp csinált évekkel korábban V8-at a KZ900-ból, bár ott nem kellett spéci hajtókart gyártani.
(Főleg) motorokkal, de szerintem nem 30 éve, hanem minimum 130 éve. Bár annyi mindenhez, amit csinált, még az is kevésnek tűnik ... 🙂
Nagy mágus, az biztos, nekem legalábbis nagyon bejön.
Allen Millyard? Na, az a faszi nem a "cseh kettőt" nézi. Nukleáris energetikai mérnök a fószer, hobbiból kb. 30 éve motorokkal babrál.
Mondjuk a KZ1300-at és a hat/nyolchengeres Z1-eket nem tudom neki megbocsájtani, az kb. a Mona Lisa kisminkelésével egyenértékű :D
Tavaly nem kis kihívás volt az enyémet elkótyavetyélni, pedig szerintem egészen egyben volt (azt leszámítva, hogy télen nem igazán szeretett üzemelni). A hirdetésre nem jött egyetlen ajánlat sem, kereskedők hallani sem akartak arról, hogy beszámítsák bármennyiért bármibe 😕
Végül szőribe elcseréltem egy 250-es ZiZire, ami elég tré, de legalább a gyerek is vezetheti. 😋
Az idom töredezett, magyar csavarokkal, lengővilla persely odavan, a motornak nem lehet alapjáratot csinálni - igaz ha már megy vérpezsditő a kis dög. Tegnap mentem vele végre egy kis próbakört!
(persze, mert ez sem indult be egész télen... bezzeg a darázs! az pöccröff 😋 )