Kawasaki ZZR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv,600-as zzr-re milyen gumit ajànlotok ami bevált, és honnan érdemes rendelni? Köszi előre is!!!
Ha valakinek ilyen osztrák belpiacos bontószökevénye van, azért egy picit illene kratívabbnak lennie..., de mindegy.
Itt a 600-as vizpumpájának cikkszáma :
https://www.bike-parts-kawa.de...
Itt a 500-as vizpumpájának cikkszáma :
https://www.bike-parts-kawa.de...
Ha te is úgy látod, akkor azonos, tehát akkor pl ez vagy ehhez hasonló még jó is lehet bele:

https://www.ebay.com/itm/132305988423
Ha hosszútávra tervezel (nem ajánlom) akkor internet varázslatos segítségével illik felkutatni a más modellekkel való átfedéseket a motor "gazdaságos " életbentartásához. Ha ez neked nem megy akkor be kell zúzni... :)
Sziasztok!

'91-es ZZR 500-hoz lenne szükségem vízpumpa tömszelencére, viszont csak komplett vízpumpát találtam boltokban. Tudja valaki, melyik motor tömszelencéjével tudnám pótolni, vagy kaphatok-e valahol csak tömszelencét?
Köszi a segítséget előre is!
sZiasztok!

Lenne egy műszaki találós kérdésem (ZZR 1400; 2006-os évjárat; 17e km):

Hétvégén voltunk motorozni, kellemes 25 fok, kanyargós, hegyre fel, hegyről le (Németország-Ausztria). Tartottunk egy rövid pihenőt, majd újra nyeregbe pattantunk, motor indít, elindul. Pár száz méter után "lekapcsolták" a villanyt, motor leállt. Szerencsénkre kicsivel arrébb volt egy nagy parkoló, ahol rögtön leszedtük az ülést, a biztosítékok közül a 10A IG elszállt. Pót biztosíték berak, gyújtás, indítás, majd az első gázfröccsre ismét megkukult. Utána kapott még kettő biztosítékot, de akkor már a kulcs elfordítása után rögtön kicsapta. Autómentő stb., garázsban szétszedés után, új biztosíték és tádámm, működik hibátlanul, "meggyógyult magától".

Valaki járt már így, esetleg hallott ilyenről?

Válaszokat előre is köszönöm szépen, további kellemes napot Mindenkinek!
Sziasztok! Èppen egy belpiacos zzr400-al foglalatoskodom es egy sajnos szokásos problemával állok szemben a "belpiacosságával" karbi felújító szettet keresek vagy van e esetleg vele kompatibilis keihin alternatíva..Előre is köszi a segítsèget. Üdv. Ákos
Sziasztok. Face-en volt. Hátha valakinek érdekes :-)
köszönöm
Sziasztok!

Az újévi gurulás során nyilvánvaló lett hogy a termosztát nem áll a helyzet magaslatán, muszáj lesz cserélni. Amint elindultam a motorral azonnal visszament nullára a hőfok.
Viszont meglepetésemre magyar oldalakon / magyar nyelven eddig nem találtam. Tényleg csak külföldről lehet (már?) rendelni?

'93 ZZR 600
Szia!
+36303292745
Tudok adni mindkettőt!
Sziasztok vennék zzr1100 hengerfejet, ecu-t.
Szia! Írok Neki. Köszönöm
https://www.sportmotor.hu/bike...

Szia!
Írj a barátomnak privátban tuti tudja a megoldást!
Sziasztok! Egy 1993-as ZZR1100am van amiben kicseréltük a kuplungot mert már kezdett meg-megcsúszni (lamellákat, fém lamellákat, rugókat). Összeraktuk, de azóta hiába rakom be sebességbe nem mozdul. Közèpsztenderen próbálva meghajtja a kereket. Ami még tapasztalat hogy álló motornál sebességben kézzel tudom forgatni a kereket nem túl nagy erő kifejtéssel. Találkoztatok már ilyennel? Előre is köszönöm a válaszokat
Aliexpresz! A gyári fejidom durván 700 euro.
Szia, igen, van ott tömítés, de nem annak a tömítetlensége lesz a fő bűnös, valószínű el van kopva a pillangó tengelye, hiába cserélsz ott a gyári tömítést csak részben lesz megoldás... van rá mód, fel lehet újítani, de ahhoz látni kell mennyire van kopva tengely, illetve a ház.... " bontott karburátor sorral ugyan ez lesz " ... ráadásul az alapjárat is ingadozik, darabosan jár a motor, a szelepeknek sem tesz jót. ...
zzr1200 hez csutkakormány magasito érdekelne ha valakinek van ne tarcsa magába érdekelne,
Sziasztok!

Adott egy zzr 600 D modell, aminek a front idoma törött volt (előző tulaj összetákolta, de csak kicserélném szépre).
E körben a kérdésem, hogy tudtok oldalt ahonnan lehet rendelni? A google minden találatát végigzongoráztam már...

Jó fórumozóként rákerestem már itt a keresőben, de ennyi találatot végigböngészni lehetetlen :)
Az indexem adta meg magát a napokban.
Rövid keresgélés után kiderült, hogy a relé rommá van rozsdálva. Kicseréltem a belét és persze tökéletes lett, DE!
Felmerült bennem a kérdés, hogy nem kellene ez ellen védekezni valahogy? Más nem járt még így?

Van ugye egy relé az ülés alatt _fejjel lefelé_ beépítve. Tehát ha belemegy a víz, akkor nagyjából benne is marad. Nemisértem.
Nekem a 4-es a gyári 6-os. Ugyanezt tapasztaltam: sokkal nyugisabb lett.
Ha valaki áttetel módosításon töri a fejét. ZZR600 98 LE A gyári hatsó 48 fogas volt tettem fel 40 fogast. A gyári áttétellel 120 km/ó volt 6.000 most 5000. lett. 145-nèl 6000. Szèpen poroszkàl 120-at még 2 személlyel is. Ha előzni akarsz hirtelen akkor 4 be teszed és visszakapod az eddigi nyomatekot 6 ban. Olyan mintha 7.5 fokozatod lenne. 3 tól felfelé kb 500 ford/perc eltérések vannak. Az új àttétellel az 5 -ös eleve kicsit hosszabb mint a régi 6 -os. Kihuzatod es felteszed szèpen gurul tovább csak nem fogyaszt annyit mert nem pörgi szét magát. Lèpni is lehet vele 3 és 4 . 4-ben könnyedén megy 180-at 200-at... és van még 2.... szóval javasolni tudom. Persze ez egy 1000-es motoron jobb lenne de itt sem rossz. Olyan "nagymotoros" a nyúlása... szerpentinezni is lehet vele csak visszább a váltást. Nem zavaró az áttetel növeléséből adódó nxomaték vesztés ha tudod hogy kell kapcsolni.
Szia. Kawa forgalmazóhoz bemész ott tudsz rendelni is.
Sziasztok.
Valakinek nincs véletlenül egy katburátor membránja 92 es ZZR600 hoz? Vagy itthon beszerezhető valahol? 1db is elég lenne...