Kawasaki ZZR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szegeny becsukott pillango szelepeknel. Az alapjarati keverekkepzo csavaron probalj kifele tekerni ovatosan egyenkent tized fordulatonkent es/vagy az alapjarati fuvokat emeld 2.5-tel es/vagy az uszoszint alacsony.
Gyárilag is 4-1-2
Sziasztok!
zzr1100 terhelésről elengedve a gázt, kikuplungolva kb. 3000ig esik vissza, majd szép lassan alapjáratig. Üresjáraton nem csinál ilyet. Valaki találkozott már ilyennel? Mi okozhatja?
A karbi kitisztitva, könyv szerinti beállításon,szinkronizálva, bovdenek megolajozva, amennyire meg lehet állapítani nincsenek kiszálazódva.
Annyi változás van motoron, hogy egy 4-1 rendszer volt rajta és gyári 4-2-re visszaszereltem.
Egyébként nagyon tol a gép.
Sziasztok,

Zzr1100 motorom eladó. Balesetet szenvedett, nagyon összetört, de a blokk és egyes alkatrészek még jók. (Karburátorsor stb)
Forgalomból kivonva
Ár: 250 ezer Ft

Elérhetőségek névjegykártyán mellékelve.
3 evig nyuztam egyet. Az egyik legkenyelmesebb es legszebben jaro motor.
Egyébként ez a csavar kb. egy az egyben DIN6921

http://www.metrikont-csavar.hu...
Itt talán van bagy rövid határidővel legyártják, nyilván nem olcsón: https://www.szogker.hu/categor...
Sziasztok!
ZZR 400 veztengely rögzítő csavarjai nagyon meg vannak nyúlva, ill. van 2 törött is. Nagyon meg voltak tépve. Tudnátok ebben segíteni?
16db 6x40 es csavar. Ilyet nem adnak a boltban 🙂
Sziasztok!
Egy ZZR-400-as javításánál olyan gondom akadt, hogy a veztengelyeket rögzítő csavarokat gyakorlatilag beletépték. Az összes csavar meg van nyúlva, vagy el van törve. Ha valakinek hever otthon 16db ilyen csavar, kérem adja el nekem.
Mérete 6x40 hatlapfejű peremes, nem végig menetes csavar.
Remélem van a sufniba valakinek, vagy ismertek valakit, aki ismer valakit...
Hát nem .... de jóóóó! 😋
Ez nem 300 as..... 😆
Szia!
Köszi, de már itt áll az utód a garázsban 😉

Már vagy 15 éve sírok, hogy nem tudom mit kellene venni, az 1000F túl nagy, a ZZR túl nagy, kisebb kell! ... itt jött az MT03, majd a Z300. De hiába volt a pénz a zsebemben, sehogy nem jött össze 😮
... erre a héten megvilágosodtam es megvettem régi nagy szerelmemet a 919-es darazsat....
Most érzem hogy végre tényleg megvan az igazi!
😃 😋
Hali, a lányom nem nagyon használja a z300-át mert 2 éve babázik, a gépben talán 8000km sincs, mondjuk még nem mondta, hogy eladná, de szerintem még jó darabig nem menne vele, ha gondolod megkérdezem, hogy eladná-e? Ha jól emlékszem 2017 körüli.
😅
Gondolom ...
... én viszont visszatértem a nevemhez...
Szia Józsi ! Nekem már van egy Kawasakim ahogy írod , de egy erősebb mindíg érdekelne ! 🙃 😉
Köszi a tanácsokat srácok!
Sajnos egyenlőre a készpénzes vevők nem nagyon tolonganak a motorért, csak azok jelentkeznek akiknek már van egy Kawasakijuk és szeretnék erősebbre cserélni. 😄
... ezt úgy is felfoghatjuk, hogy aki már próbálta, tudja mi a jó 😋
(és egyébként tényleg, ha el tudnám adni az első számú célpontom nekem is egy Z300 lenne...)
Szia

Kb 10 éve adtam el a kis ZZR-t 330e ért nem volt nehéz dolgom. De azóta az A2-es piac nagyot fejlődött szóval szerintem ma már labdába se rúghat.
Mert lát egy ilyen irreális hirdetést, mint az alábbi, és egyből jön a gondolat, hogy "ja, akkor az enyém is simán ér ennyit, az is ilyen szép":
https://motoapro.hu/ads/view/2...
Egyértelmű.
Szerintem elég nehéz eladni a 250-eseket, mindegy is, hogy ZZR vagy más. A1-gyel már nem vezethető, de ha Am-es jogsija van a mókusnak, annyi jobb választása van, mint égen a csillag.
Szóval lehet, hogy a ritkasága miatt azt mondja a gazdája, hogy többet ér, de hogy azt te utána mikor fogod tudni elsütni.... Piszok nagy lutri. Ha olyan értékes, süsse el és vegye meg a tiédet. :D
Mitöl lenne értékesebb?
Sziasztok!
Mi a véleményetek, a ZZR 250-esek ára hogy viszonyul a 600-asokhoz?
OK kisebb, de könyebb vagy nehezebb eladni?
Nincs belőle kb. 1 épkézláb sem a hahun hogy tudnék mihez viszonyítani, viszont valaki most ajánlott egy 250D-t a 600E-m ért. Szerinte az övé értékesebb, de nem vagyok benne biztos hogy ez így van...
Műkszik ! 🙃