{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5639788] 2020. 09. 16. 9:45
versenycica
[#5635003] 2020. 08. 23. 21:17
katarak
Aliexpresz! A gyári fejidom durván 700 euro.
[#5634896] 2020. 08. 23. 16:32
..Marcipan75
Szia, igen, van ott tömítés, de nem annak a tömítetlensége lesz a fő bűnös, valószínű el van kopva a pillangó tengelye, hiába cserélsz ott a gyári tömítést csak részben lesz megoldás... van rá mód, fel lehet újítani, de ahhoz látni kell mennyire van kopva tengely, illetve a ház.... " bontott karburátor sorral ugyan ez lesz " ... ráadásul az alapjárat is ingadozik, darabosan jár a motor, a szelepeknek sem tesz jót. ...
[#5634805] 2020. 08. 23. 10:03
joi64
zzr1200 hez csutkakormány magasito érdekelne ha valakinek van ne tarcsa magába érdekelne,
[#5623427] 2020. 06. 09. 4:52
drh
Sziasztok!

Adott egy zzr 600 D modell, aminek a front idoma törött volt (előző tulaj összetákolta, de csak kicserélném szépre).
E körben a kérdésem, hogy tudtok oldalt ahonnan lehet rendelni? A google minden találatát végigzongoráztam már...

Jó fórumozóként rákerestem már itt a keresőben, de ennyi találatot végigböngészni lehetetlen :)
[#5623337] 2020. 06. 08. 14:31
CBJózsi
Az indexem adta meg magát a napokban.
Rövid keresgélés után kiderült, hogy a relé rommá van rozsdálva. Kicseréltem a belét és persze tökéletes lett, DE!
Felmerült bennem a kérdés, hogy nem kellene ez ellen védekezni valahogy? Más nem járt még így?

Van ugye egy relé az ülés alatt _fejjel lefelé_ beépítve. Tehát ha belemegy a víz, akkor nagyjából benne is marad. Nemisértem.
[#5623144] 2020. 06. 07. 16:18
CBJózsi
Nekem a 4-es a gyári 6-os. Ugyanezt tapasztaltam: sokkal nyugisabb lett.
[#5623073] 2020. 06. 06. 23:52
Pècs G
[#5623072] 2020. 06. 06. 23:51
Pècs G
Ha valaki áttetel módosításon töri a fejét. ZZR600 98 LE A gyári hatsó 48 fogas volt tettem fel 40 fogast. A gyári áttétellel 120 km/ó volt 6.000 most 5000. lett. 145-nèl 6000. Szèpen poroszkàl 120-at még 2 személlyel is. Ha előzni akarsz hirtelen akkor 4 be teszed és visszakapod az eddigi nyomatekot 6 ban. Olyan mintha 7.5 fokozatod lenne. 3 tól felfelé kb 500 ford/perc eltérések vannak. Az új àttétellel az 5 -ös eleve kicsit hosszabb mint a régi 6 -os. Kihuzatod es felteszed szèpen gurul tovább csak nem fogyaszt annyit mert nem pörgi szét magát. Lèpni is lehet vele 3 és 4 . 4-ben könnyedén megy 180-at 200-at... és van még 2.... szóval javasolni tudom. Persze ez egy 1000-es motoron jobb lenne de itt sem rossz. Olyan "nagymotoros" a nyúlása... szerpentinezni is lehet vele csak visszább a váltást. Nem zavaró az áttetel növeléséből adódó nxomaték vesztés ha tudod hogy kell kapcsolni.
[#5623071] 2020. 06. 06. 23:38
Pècs G
Szia. Kawa forgalmazóhoz bemész ott tudsz rendelni is.
[#5622784] 2020. 06. 05. 16:47
CBFVitya
Sziasztok.
Valakinek nincs véletlenül egy katburátor membránja 92 es ZZR600 hoz? Vagy itthon beszerezhető valahol? 1db is elég lenne...
[#5622366] 2020. 06. 02. 21:27
Gabrov
Sziasztok! Hátha valaki tud okosat mondani. 92 es Zzr600 as motorom van, ami idén feltűnt a teli pihenő után, hogy hidegindítás utan jó egy percig érdekes kattogó hang jön a blokk felől. Lehet csak én nem figyeltem eddig erre. Menet közben melegen egyenletes a hangja és a kattogást sem hallani, üresjáratban sem. Új olaj, akksi van benne.

Felvettem, hangfájlt tudok küldeni, ha segít.

Köszönöm!
[#5621798] 2020. 05. 31. 7:31
Pècs G
[#5621797] 2020. 05. 31. 7:30
Pècs G
Ha leszereled a légszűrő tetejét és indítgattod járatod majd elzárod a csapot a szivattyú amíg van a csőben cucc addig nyomja és làtod hogy ha folyik bele. Sőt ha leállitod a szivattyú utàni körben levő nyomásból adódóan àlló motornál zárt pillangónál akkor is folyik a pillangó megfogja a benzint és látod hogy gyűlik....
[#5621791] 2020. 05. 31. 0:33
Pècs G
Nincs róla fotóm de durván megy befelé. LÁTOD.
[#5621790] 2020. 05. 31. 0:31
Pècs G
ez a vesztesègmérés a szelepekre és a dugattyúgyűrűk zárása műszeres vizsgàlat bontás nèlkül. Első körben a szelepre mennèk rá ha ez a módszer problémát mutatott. De ehhez os kell jó szaki.
[#5621789] 2020. 05. 31. 0:04
kawa70
Persze. Nem folyik a benzin.....
[#5621787] 2020. 05. 30. 23:08
Pècs G
No lett valami eredmény a csap elzárásból?
[#5621729] 2020. 05. 30. 9:17
balazs5553
Oké köszönöm.
[#5621711] 2020. 05. 30. 7:40
Pècs G
Még esetleg a szelephézag lehet. Kis fordulaton az itt ott elillanó nyomás okozhat teljesítmény csökkenést. Nagy fordulaton ez a tünet csökken mivel maga a keverék okoz "tömítést" a tehetetlensége miatt. Nincs ideje kiszökni a keverèknek ilyenkor. De ez lehet gyűrű kopás is. A repülőgèp modellekben a dugattyún csak körkörös nútok vannak a zárást a dugattyúfal es a gyűrűk helyén a változó térfogat okozza.. szóval van több ok ugyanarra a tünetre. De ezt magad is egyszerűen ki tudod zárni a benzincsap zárásával. Ha elzárod megjavul akkor sokat kap azért fullad erőtlen. Ha nincs változás akkor nem kap sokat. Hanem szökik sajnos a kompresszió . Annak oka gyűrűkopás vagy és szelep. Ezek vannak.
[#5621687] 2020. 05. 30. 0:07
Pècs G
Azt próbàld ki hogy zárt csap mellett ahogy fogy a benzin javul-e a tünet? Ez lenne a legelső próba.
[#5621685] 2020. 05. 29. 22:48
balazs5553
Huh esetleg valami egyszerűbb megoldás??
A gond az hogy az elektrika nem az én asztalom.
De valahogy csak lenne más megoldás is.
[#5621664] 2020. 05. 29. 21:00
Pècs G
A kormànyoszlop nyakára es a tank közé lehet tenni a kapcsolót kicsike elfér egy kis gyártott burkolt konzolban. Aztàn ha nullába teszed messzire sem mennének vele mert elfogy a nafta és leáll.. nem gondolja hogy kell kapcsoló külön. Így még lopásgátlónak is jó.
[#5621661] 2020. 05. 29. 20:56
Pècs G
Amikor leállitod az üzemanyagszivattyú is megáll igy mindegy lenne hogy a relé megy vagy nem. De hogy az se egye az aksit meg ne kattogjon a nulla àllás erre jó. A direkt meg akkor is jó ha bedöglik esetleg az elektronika . De egy ilyen már nálam folyamatosan ment fèl éve ugyhogy megbízható. Az 555 IC meg cserèlhető. Filléres tétel. A saját reléjét a külső plusz relé működtetésére hasznàlom igy azt is kímélem. A külső meg sima 12 V -os kocsi relè.
[#5621659] 2020. 05. 29. 20:49
Pècs G
A szivattyúnak a benzin nélküli járat nem hasznàl.. ezért àllitottam le a működését az elektronikával. A probléma kiderüléséig hogy elzàrod a benzincsapot és úgy éhezteted es kipróbàlod mit csinál így addig baja nem lesz. De folyamatosan ezt ne hasznàld. Ezért kell a technika rá hogy az szabályozzon ahogy kell. Egy karbisor nem olcsó dolog a tűszelep hàza is kikophat ekkor jöhet elő hogy nem zár rendesen és "folyik" be a benzin. Nàlam ez lett a jó megoldás. A tuning az lett volna hogy a tűt alàtétekkel felemeled így több anyagot kap. Jobban megy. Ha kopott akkor is ez van. Nagy fordulaton nincs baja ott jó hogy több anyagot kap.