Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Olyan személyt keresek aki önindítót tud újítani, egy cagiva canyon oninditoját kellene valahogy életre kelteni!
Minden jeladót lehet mérni, csak a megfelelö eszköz kell hozzá
Hi!
Vannak "fojtások",amik a cdi-vel történnek.Csak egy bizonyos szikramennyiséget ad,így érik el,hogy a motor a kresz szerinti előírt sebességnél ne menjen többet.A "tuninggyujtás" viszont nem szabályozza a szikrát.Próbáljatok egy japán belpiacos robogóét próbára feltenni,azok nem korlátoznak.
Ehhez nem tudok véleményt mondani, de nem tartom valószínűnek, mindegyikhez szikra kell! de én nem szerelő vagyok csak villamos és gépésztechnikus, no meg az élettapasztalat , és így ennek alapján próbálok segíteni.
Létezik...pöcc-röff,jár szépen,de nem jön a tüzijáték jártam én is így.......
erre is gondoltunk de nem! a képeken lévő trafó+cdi van benne most.
Egy másik fórumon írt valaki olyat hogy lehet ez a cdi 4 üteműé azért nem pörög ki!
Létezhet ez?
Lehet, hogy a nagyobb fordulaton áthúz valahol a nagyfeszültség, ott ahol nagyon nem kellene!
Be indul Van alapjárat is! De magasabb fordulaton olyan mint ha ki hagyna a gyújtás! A gazdája szerint füstöl is de nagyon sosem füstölt így!!
Javaslom a csatlakozók széthúzását kontakt-sprével a befújását gyújtáskapcsolót is beleértve.
Van egy javaslatom : Azt a -trafó CDI-párost amit szereztetek, és cseréltétek, először próbáljátok ki egy olyan motoron ami a sajátjával rendesen megy, és ha ezzel a próbaképpen beletett trafóval ugyanúgy gond nélkül rendesen megy, akkor lehet beletenni a javított gépbe! Én jártam úgy, a hosszú motoros életem során, hogy a harmadik trafó lett a jó, mert sajnos az első kettővel valami gond volt!
a jeladót meg tudod mérni
elméletileg a trafót is, bár én már láttam olyat ami mérve kb jó volt de mégsem szikrázott
senki sem tud érdemben hozzá szólni? vagy halott az oldal ?
Kösz ezt az oldalt már olvasgattam de az a baj most szereztünk kölcsönbe egy gyújtótrafó+CDI párost el is indul vele csak erőtlen és nem pörög ki rendesen
Jó napot
Szeretnék segítséget kérni!
Adva van egy Honda x8xr 50ccm-es robogó, a tavalyi év végén le tették az idén már nem indult be :(
Én naiv azt mondtam a barátomnak hozza el rá nézünk lehet csak a benzin döglött bele a karbiba vagy kell egy gyertya csere vagy hasonlók!
De sajnos első neki futásra ki bukott nincs szikra!
Azaz gyújtás gond van! Nos vettünk új gyertyát 2 is mert az 1 újjal se lett szikra és ugye volt már olyan hogy az új is rossz volt,aztán ki derült másik gépben meg nézve a gyertyák jók!
barátom mondta javítottak már rajta gyújtást a motor elejében valami kis kacat lett cserélve (le szedtük a burkolatot és tényleg :) ott a CDI cserélve volt)
Na gondoltam biztos ez lesz megint! Semmi gond veszünk újat!
Eredetit nem kaptunk csak helyettesítő alkatrészt ami elvileg meg egyezik a gyárival sőt tiltás mentes! (elvileg) De most jött a fekete leves mert az újjal sincs menkű :(
Itt jön a kérdés: hol nézzem tovább? vagyis kb sejtem! vagy jeladó! vagy nagyfesz trafó.
De melyiket hogy lehetne kipróbálni?? hogy további felesleges pénzkidobást el kerüljük?
Esetleg valakinek ehhez a típushoz bekötési rajza? vezeték színekkel? Hogy legalább a vezetékeket ki tudjuk mérni nem-e az a hiba?

Kösz előre is!
Bp-n a Kék-Hold szervizt tudom meleg szívvel ajánlani.

http://www.kekhold.hu/

2 szerelő srác, van úgy nyúlnak a géphez, mint egy nőhöz. Értően.
Van amikor a főnök (Ferenc) is beáll szerelni. Nagyon tudnak és korrektek. Természetesen tele a naptárjuk, előre szükséges bejelentkezni náluk.
nehezen...
is...
Vajon hova lettek a hozzászólások 2017 11 13-tól 2018 02 04-ig?
Hogy tűnhetnek el?
ismerjük, tudunk róla...

szép sorok!
akkor miért nem abban a körben tevékenykedik?
Ti még beszéltek?
Akkor gondolom rád utalt a videóban.
Milyen természetű gond?
Beszéltem vele, remélem nem lesz gond.