Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a Motobatt vált be.
Az enyémbe Minarelli van de fingom sincs mennyi idős, viszont teszi a dolgát.
A mostaninál bármi jobb!
Na remélem jo lessz :D amúgy több forumrais kiírta azt a jp aksit mindenki írta kalap fos. Van aki havűnta újrasavazza és jo 1hónapig
Barátom asszem 4 hónapja vett az S2R-ébe ezt a márkát, semmi problémája vele.
Semmi probléma :D
Csak nincs kedvem megont vissza járkálni ha ezek a jo aksik bedöglenek. Banner aku szerintetek?
Bocseszkó vágom. Viszont akkor garanciális még mindkettő akku vidd vissza az eladónak cserélje ki.
Mint írtam 14.5v tölti az aksit! Van töltésem.
Csak hogy akkor 2db ilyen szutyok aksit vettem különböző motorba és mind2 megadta magát. Az első kb 2hónapig bírta kicseréltettem most 3indítást bírt ki. Másik aksi most halt meg magát 3hónap után. úgyhogy ha tehetitek jp kinai szart ne vegyetek
"Feltöltöm kb 3indítás és készen van." Mennyi ideig tart egy indítás?
Ráteszed az akku kivezetéseire a voltmérőt, és indíts! Ha a motor elindulása után is felmegy az akkun a feszültség legalább 13,5 V-ra , akkor nem a töltés a hibás!
Nem lehetséges, hogy nincs töltése?
románoknál is van egy jó nagy gyáruk

vegyél inkább yuasát
hasonlítsd össze az adataikat a 7es yuasa több indítóáramot tud mint a gagyi 10ah akku
Üdv! A JP aksik ennyire szarok?
Már a 2dik aksit cseréltetem ki. Felsavaztam stb 3x indítottam a motort és levan merülve. Feltöltöm kb 3indítás és készen van.
14.5 töltésem, zárlat nincs mert akkor az aksi sava pezsegne, gyárilag 7ah kell direkt 10ah vettem. Elméletileg azt mondják magyar termék. Hát persze azért van rajta forgalmazza kína, importőr Jászberény jászplasztik.
Benzinnel le kell locsolni...tüzet neki...aztán lehet mozizni...
Sziasztok!
Debrecenben tud valaki megbízható, jó szakembert, aki kismotorokhoz is ért (Aprilia Rs50em van)?
Köszi ;)
Tudom nem segítség, de ha nem sikerül az ügy és megvannak a papírjai engem érdekelne a járgány. Nehogy bontó vagy alkatrész legyen a vége.
(Már 1 éve próbálok beszerezni egyet akár motorhibásan is sikertelenül)
Sziasztok!
Hozzátok fordulok tanácstalanságomban, hátha valaki tudja a megoldást!
Kosárban vettem egy Aprilia Leonardo 150-est
Szépen össze is raktam a blokkot, bekötöttem mindent.
A tankról lejövő 4 csővel voltak/vannak gondjaim, de talán nem ez lehet a hiba forrása.
Nos a gondom az, hogy beindítom, be is indul. De kb 3-4-5 mp után, szépen le is áll.
Ha meg gázt húzok, akkor még ezt a rövid időt sem ketyegi le, azonnal leáll.
Az oldalán lévő kis tartályban, van benzin. Az úszóházban is van.
Elképzelésem sincsen, merre induljak a megoldással.
Karburátort szétszedtem, kipucoltam. Véleményem szerint, azt kellően megcsináltam.
:(
Tipp? Ötlet? Megoldás?
:(
Köszönöm szépen!
Ez jó ötletnek tűnik
Körbe fújom az egész robogót :D
Az biza fals levegő lesz! Féktisztitó sprayel fujd meg ahol levegőt szivhat. Membrán, hengertalp, szimeringek. Ha valahol falsol akkor azt észre fogod venni!
Sziasztok!
Évek óta küzdök egy problémával, és most jutottam el oda, hogy feladom, és segítséget kérek Tőletek!
50cm3-es Yamaha Jog-ról van szó.
Friss hengerfúrás, új gyűrű és dugó, valamint főtengely szimeringek után is nehezen indul a napi első indításkor.
Illetve ami nagyobb gond, hogy az alapjáratom teljesen önálló életet él.
Hol magas, hol annyira alacsony, hogy leáll a motor. És ez független, hogy hideg vagy meleg a motor.
Karburátor és benzinpumpa is kitisztítva.
A levegőszűröben is új betét van.
Tudtok esetleg vmi tanácsot adni, hogy mi az Istent csináljak vele?
üdv,Írj emailt-vagy keress telefonon!
Mail:mocitomi@citromail.hu
tel: +36304235539
na ezzel aztán téged jól meg lehet fejni...
..jobban jársz ha kukázol a neten...és magad csinálod..
...ha másért nem is...de esetleg az út szélén maJD NEM BÁMULSZ KI HÜLYÉN A FEJEDBŐL HA megáll a technika :)
Üdvözlet Mindenkinek!

Teljesen új vagyok a motoros életben (Még jogsim sincs).
viszont van egy megmentésre váró:

Honda CBR250RR MC22 FireBlade japán belpiacos gépem.

Sajnos a motor közel 4 éve áll garázsban.
Keresnék Újpest és környékén olyan szerelőt/szállítót, aki életet lehelne a gépbe illetve a szállításban.

A gépről:
- Amióta nincs használatban az első fék beállt. Hogy mozdítani tudjam le kellett vennem a nyerget.

- Lejárt a műszaki
- Olajcés minden folyadék cseréje ráférne.
- Utolsó inditásnál valahonnan csöpögött a benzin.
- Általános karbantartás.

Ha lenne egy olyan szaki aki segítene ebben, megköszönném....

üdvözlettel:
Spiky
Kis olvasnivaló annak, akit érdekel (Veszprém megye):

http://motor-szereles.hu/
Sziasztok.beleuntam a hibakeresésbe (nsr125 nincs szikra).győr komárom térségbe keresek szerelőt aki vállalná a hibakeresés folytatását.
Szia,
És mi lenne a baja a motorvezérlőnek(CDI)? Mármint:
Tünet? Milyen mérésekkel támasztják alá, h a motorvezérlő a rossz?
Én szoktam javítani motorvezérlőket(CDI, TCI, ECM v ECU).