Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már probáltam bikázni és csak pörgeti mint az állat de semmi ! de tolásra kise tolom a garázsbol és beindul lehet sok a 2 méter ... kb 6 c alatt nem de 10 nél igen......?
Ha kompressziós gond lenne, tolásra se pöccenne be 2 méter alatt. Arra gyanakszom, hogy hidegben, indítózáskor annyira leesik az akksi teljesítménye, hogy gyújtásra már nem marad elég feszültség benne. Milyen idős és milyen állapotú az akksid? Próbáld meg egy másik, jó állapotú akksiról bebikázni. Ha elsőre pöffen, akkor valszeg gyenge az akkumulátorod.
Erre válaszoljon valaki !.... 10 fok alatt nem indul öninditora csak tolásra de 2 méteren beroffen . a kompressziora gyanakodtam , szelep se volt állítva már min 30 000 ota . a gyertya jo ! Már agyaltam hogy szelep elengedné az lenne a legjobb ha csak állítani kéne.............? na mi lehet a megoldás ?
A kétütemű Repsol-t nem ismerem, de a 4T olajaik jók.
A mol-os olaj meg még tuzelni se jo ! de én azt hittem a mol bizonyitott a simos idokbe hogy budos fustol meg olyan mint a viz !
Szerintem a repsol 1 kaki ! hugom kapott 1. 20 éves robogot nagyon ment repsolt használtunk kb 2 honap mulva elment a kompresszio . lett furva stb. azota 1 éve prista (itt ugy hivják falusi olaj mert 1 liter 1500 fele annyi mint a repsol ) sintetikust használunk és nagyon jo mert alig fustol és nincs baja !
Az olajshop-ban most akciós a Repsol 4T 15W-50 olaj. 5090 Ft 4 liter. Jól meg is rendeltem egy nagy butellával, a Shadow-mban már bizonyított. Nálam csak a kardánban van MOL olaj. Soha többé... :)
Most nézem hogy semmivel sem olcsóbb, akkor meg főleg.
Ja és ilyen molos szarokkal nem kísérleteznék, nem hiszem hogy annyival olcsóbb, főleg ekkora mennyiségben.
Nem tudom nekem a 15w-50 motul negyon bevált váltó szempontjából, a Castrol már kevésbe, néha hidegen összeragad a kuplungom, és első egyesbetételnél lefullad, gondolom sűrű neki, meg néha nem veszi be mondjuk az egyest ha nagyon meleg a motor, de a Motullal soha nem volt ilyen gondom, szerintem az egy komolyabb olaj, ezért is térek vissza rá, de mivel néha kerülök vele egy kört 5-10 fokban is ezért teszek bele 10w-50-et.
Jártunk ki rendszeresen ukrajnába és ottani menő haverunk akinek 100 as audia volt őő itt vette az olajat nálunk ! Erre azt válaszolta hogy náluk semmit nem szabad venni mert minden hamisitanak ! Én is tapasztaltam mert vettem 1 sony-t 1 nevesebb drágább boltba 3 hét volt a futamideje !
Lapar: tudtommal nincs, csak sztem ott senki nem venné meg ennyiért. :)
Amúgy ami a MOL olajat illeti, nem tudom, melyik típust tetted bele, de én megjártam már MOL olajjal. CB 400-as Hondába tettem sűrű 20-50-es ásványit (kopott volt már a kicsike), beöntéskor sűrű is volt, de egyszer melegen ellenőriztem a nívópálcát és szabályosan leszaladt róla az olaj. Hidegen megint besűrűsödött. Horror belegondolni, hogy mi maradhatott belőle üzemmelegen az alkatrészek felületén.
Én direkt ezért (könnyebb üres ) kipróbáltam a 20W-50-es Castrolt, és nem tapasztaltam semmiféle javulást.
Úgyhogy visszatértem a gyári 10W-40-hez, mert még legalább egy hónapig motoros idő lesz (szerintem)
Most Mol van benne (Talmácsi Gábor ajánlásával :-)) Minden paraméterében megfelel a gépnek. API, JASO stb.
Ja, és a röhej, hogy ez az olaj Ukrajnában kb 900 Ft/l, nálunk meg 3000 felett. Ez hogy van? Kenőolajon is van jövedéki adó?
A vezérműlánccal kapcsolatos kérdésre válaszolva: akár 35-40 ezer kilométert is elbír, de piótától függ. Ha alacsony az alapjárat (azaz rángatva van a lánc), ha dinamikusan hajtod, ha zömében városban megállunk-elindulunk jelleggel vezeted, az mind csökkenti az élettartamát, de 20-25 ezret illik így is kibírnia. Ha hallod, hogy ciripel, meg kell nézetni, mert esélyes, hogy a feszítő már nem tud utána állítani és határértékig nyúlott. Időben leszervizelve nem lehet baj, de nem szabad kockáztatni, nagyon költséges bajokat okozhat, ha elszabadul a vezérmű.
Egyébként szerintem a sűrűbb olajjal könnyebb melegen váltani, legalábbis én így vettem észre.
Sziasztok! Örömmel látom hogy feléledt a fórum. Én most raktam bele a postásmociba(GN 125) az 50 ezredik kilómétert (42-vel vettem), de minimum 2-szer volt felújítva, egyszer elszakította aláncot (megtaláltam a láncszemet a szűrőben, meg dugódarab is volt benne), meg van fúrva, nekem meg azért kellett felújítani mert ette az olajat. Ja olaj meg 15w50 motul vált be legjobban, most 20w50 castrol van benn, de legközelebbi 10w50 Motul lesz mert az jó télen is, és bírja a nyári meleget is, egyébként léghűtésesbe minél sűrűbb olaj kell(a második számnak minél nagyobbnak kell lenni, mert az jelenti a pozitív hőtűrést, a másik a negatívot, az minél nagyobb annál kevésbé bírja a hideget, telet).

Szépek ezek a Viragók, kár hogy nekem nem volt rá pénzem, habár nem tudom teljesítménybe melyik jobb, ilyen kicsiből lehet hogy jobb az egyhengeres.
Azért kellett belső mert valami fém szétvágta keményen ( defekt) a heidenau (régi) akkor is birt tobb mint 30 000 ret !
Hello a válasz : 60 %ban tépem neki mint a barom ez azt jelenti hogy azért néha tiltogat is.akkor eszik 3 - 3.2
De ha csak nyugodtan megyunk akkor nem sok. De viszon mivel 16 vagyok még csak erre van jogsim , és a korombeli csajok állandóan hugyoznak a viragotol mert jo a hangja meg két hengeres nagyobbnak tunik na meg nagyon szép ! de viszon néha érzem hogy azért kéne 1 nagyobb mert azért én is vagyok 110 !
1 haverom yamaha xt 125 el nyomul és a 2 motor ugyan azt a teljesitményt nyomja mint gyorsulás mint vég de azért a viragonak a fokozatai turásabbak. !
Meg mentem már vele 130 at is (dombnak lefelé )
majd 1 szer lesz egy 250es viragom ! ( ha minden jol megy meg ha szétesik a mostani )
.....................viszont én azt hallodtam a postások 70 000 nél adják el de a szerelőik szerint a 100 000 et lazán kinyomja ..
Ja, vissza olvastam, a fogyasztást már írtad, hogy 2,6. Nekem felzabálja a 3-3,5-öt.
90-95 a maximuma, azt 2 személlyel is tudja. Ha nem muszáj 80-85 felett nem járok, de városban meg van hajtva ahogy lehet (lámpánál előre szoktam furakodni)
Még annyit a japán technikáról, hogy a 125-ös postásmotorok is elmennek 80-85 k Km-t nagyjavítás nélkül (pedig azok nincsenek kímélve). Nem hiszem, hogy a V2 kevésbé lenne tartós, mint az egyhengeres motor.
Szia!
Gondolom, akkor "O" gyűrűs láncot vettél, mert én sima gyűrű nélkülit vettem 6000-ért (szintén RK)
Azt mondta a bótos srác, hogy nem bírja a gyűrűs se 3X annyi ideig. Az igaz, hogy ez nem hangmentes, ha van ami visszaverje a hangot (pl. fal) akkor hallom a lánc hangját.
Azt hogy érted, hogy gyári Heidenau gumi? Az eredeti gyári az valami Chin Shen, vagy hasonló.
Én is Heidenaut vettem hátra 12500 volt, + 1600 a szerelés centírozással. Belsőt nem cseréltem (az nem kopik )
Én 20-nál elvittem szelephézagállításra, mert valami ketyegést hallottam. De aztán nem is kellett sokat állítani, a ketyegés sem múlt el, nekem kellett kiderítenem, hogy a vezérműláncfeszítő csinálja (merthogy láncos) aztán megoldottam a problémát otthon.
Azt mondják az okosok, hogy a vezérműláncot akkor kell cserélni, ha zajos, vagy a racsnis láncfeszítő már nem tudja jobban feszíteni.

Egyébként öröm hallgatni (olvasni), hogy ennyit megy a kis "sárkány" javítás nélkül, mert soxor azt hallom, hogy a kicsi motorok nem tartósak, mert pörgetni kell őket.
Tényleg, Te hogy használod, általában mennyivel jársz?
Mennyit fogyaszt neked, és mennyi a végsebességed?
Hello immáron majdnem a 60 000 km-ert nyomom a 125-os viragoba . már vannak tapasztalataim mivel most kellett cserélnem láncot (a gyári hátso fogaskerék még mindig jo !) Én RK(16 000) láncot vettem a motorvárosba és nagyon jo teljesen hangmentes még nem kellett ráállítani kb 3 ezer ota . a gyári heidenau gumim 56000 birt de már azért cseréltem le mert szét hasadt meg szálas volt meg láttam már drotot is uj belso kulso felszereléssel 17000. igy 60 korul most kell szelepet állítanom amit még a motoron 1 szer sem volt .most ugynézem mintha konnyezne az elso jobb telo mert néha olaj nyirkos . tud valaki valamit a vezér láncrol ? ((ha láncos ?) az meddig birja, mikor illik cserélni. ............................. EDDIG SEMMI MOTORJAVITÁS NEM VOLT! (a szervizen kivul )
szia!
A korl.-al vezethető, asszem 25 kW-ig. A 2 személyt biztos bírja hosszú távon is, de nem túl gyorsan (100-110)
Én 125-össel járok igaz, csak 30-40 km-re, de 2 személlyel is 80-90-et megy.
Azt neked kell eldöntened, hogy Virago, Drag. Asszem a Drag valamivel nagyobb teljesítményű, a Virago, viszont chopper, ezért szebb!
Szevasztok chopperesek! Tervezem egy motor vásárlását a közeljövőben, remélhetőleg a télen meglesz a jogsi és tavasszal már jó lenne gurulni. Yamaha-ban agyalok és a kérdésem az lenne, hogy Virago vagy Dragstar lenne a testhezállóbb kezdő motornak? 250-esbe gondolkodom de még lehet feljebb megy, ez majd árfüggő...
2 személlyel elmegy hosszútávon, vagy inkább csak 1 a biztosabb? Olyan 100-200 kilométerről lenne szó havonta legalább 3-4-szer, és persze városi cirkálások. 'A' korlátozottal vezethető egy 250-es vas? Egyelőre ennyi kérdésem lenne, örülnék ha adnátok tanácsokat! Előre is köszi!
Lehet majd a gyártónak írok emailt, és mellékelni fogom a fotót.
Valamiért nem volt szerencséd, de én nem hagytam volna annyiban. 23 ropit már lehet sajnálni, illetve naem a lóvét, hanem azt a benzint, amit nem veszel meg ennyiért.
Én is vettem a 125-re Esjot lánckereket előre, de nincs vele problémám, igaz itt azért nem tépi úgy a nyomaték a láncot. Azt hiszem,akkor még nem így hívták a forgalmazót. Tán a Méray motor volt, de valami vitájuk volt a névhasználattal.