Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem nagyobb, ugyanaz a váz. Még az 535-ös sem nagyobb, de az már nem ugyanolyan.
A 250-es virago nagyobb testfelépítésre mint a 125-ös ?.?.?.?
Knight
Köszi a spray tippet majd ki próbálom ..Még visszatérve a kis smkp.ra nekem első motorom 1 keeway knigth 100 volt ! 4 ütem fekvőhenger akkor jó volt , meg úgy vette faterom hogy jo lesz arra a 2 évre. Hát nem 5000 km-nél úgy rásült a fajtókar a főtengelyre hogy nem lehetett roncsolódás nélkül leszedni aztán 7000 nél az összes szimering elment majd benzin helyett is olajat kapott a henger (valószínű gyűrű ) . Úgy hogy becsüljük meg azt a kis redrost mert lehet hogy kategória legjobbja
Ja, ez is én voltam, csak a régi nickem jelszava jutott eszembe, mivelhogy ujratalapített Windowsom van, és nem tud még semmit szegény.
Köszi a linket, egyetértek veled.
Azért a 4T járgányokból szebb hangot tudnak kicsiholni még kis ccm esetén is.
Sziasztok,

van egy par Virago VS-125 telom elado realis aron, ha valakinek esetleg ilyenre lenne szuksege
Hát, lapar... döntsd el te, tetszik-e a hangja. Sztem egy Simson orgánuma is komolyabb.

http://www.youtube.com/watch?v...
Fehér Valvoline láncspray-t ajánlom, teflonos. Jó anyag.
A Red Rose-ok kétüteműek. A hangjuk nem valami szép, sztem...
Mentem már én is 50 redros-al , őszintén nekem gagyinak tűnt ,de a kanyarral nem volt gond.....tud valaki ajánlani láncsprayt mert a castrollal nem vagyok megelégedve hamar beletapad minden kosz .
Na, végre már más gép is bekerül ide, nemcsak Virago, meg Shadow.
Ez a Red Rose 2T? Mikor én nézegettem a mocikat, nekem is megakadt a szemem rajta.
Szép hangja van azért, hogy nem 4T? (Persze, ha nem )
Békés Boldog karácsonyt és Széles utat mindenkinek!
oké köszönöm a tanácsokat akkor összeségében egy "jo" megbizható gép magyarul remélhetőleg nem fogok benne csalódni! kössz mégegyszer mindenkinek!
Nagyon jó választás!
A kisgépek közül a legmegbizhatóbb.Arra vigyázz ,hogy aprilia és megköveteli a jó olajakat.Nespórolj vele,megbosszulja.A Lányomnak egy ötvenes ötsebességes volt fürge kis ötvenes a kategóriáján belül,a nyolcvanat birta utazótempóban sosem hagyta ott.A 125-ösben azthiszem rotax blokkvan.Ö a gyujtást szokta megenni .Szétmegy az álló és forgórész is+ kiinyirja a tirisztort,trafót.Ez a gyengéje,100-110 utazótempót bir huzamosan is,fasza kis gép,+tetszetős igazi shopper fomája van,baromi kényelmes.A kanyaroknál vigyázz vele,mert könnyen eldobja az elejét"Jellegzetes shopperprobléma".
hello emberek akinek van aprilia red rose 125-je megvan elégedve a géppel?megbizhatóak?mert most akarok venni egyet de nemtudom hogy jo választás-e mivel keewayt és ilyesmiket nem akarok venni! csak az aprilia jön be! ja és végsebességre mennyit tud?
A kommunistát azért irtam mert az aki diszvendégnek mszp-s képvizselőt hív 1 iskolába ! Egyébként meg 1 mezei paraszt és nem is ő szolt hanem baszokattak a tanárok és kiderult hogy fontrol jon a baromság és elkuldtem oket a picsába hogy nincs hozzá semmi kozuk azota kuss van . de most jo idő van !
Mi a bajuk? Irigyek, vagy azt gondolják nincs jogsid?
Semmi köze hozzá.... Ugyanolyan jogod van neked motorral menni, mint bárkinek autóval vagy robogóval, akármivel. Ez nem kommunizmus, csak mezei ostobaság. :)
Én használom változatlanul csak iskolába nem mert reggel azért már jeges ..Meg ugatnak az iskolába hogy én hogy merészelek motorral járni .( 1 köcsög kommunista igazgatonő ) csak ez eddig nem érdekelt mint most sem .
Én se tudtam rászánni magam.
De el még nem teszem, biztos megyek vele még az idén (is).
Hacsak nem lesz hó, vagy nagyon vad mínuszok.
Jah, valszeg én leteszem most. Időm se nagyon van. Jön a karácsony, nagy a hajtás a melóhelyen.
Áhh ! csak nem megyek ki ! még megkell szokni ezt a hideget ! Valaki csinál olyat hogy most lerakja a motort és csak tavasszal veszi elő ?
Na mi ez a csönd? Elpakoltatok?
Jön a hibernálás?
A rutin nagyon hasznos dolog, de nem véd meg a sok hülyétől. Ne bízd el magad. A múltkori esetnél is mázlitok volt, a haverodnak pláne, sokkal rosszabb véget is érhetett volna a műsor. Kiszámíthatatlanok az emberek, a közlekedési kultúránk közel nulla európai viszonylatban. Túl sok necces vagy csúnya véget érő eseményben volt részem nekem, vagy közeli motoros ismerőseimnek (a halálos balesettől kezdve a szarvasgázolásig), úgyhogy nem csak a levegőbe beszélek. Vigyázz magadra és az utasodra, mert nagyon sebezhetőek vagyunk - protektor vagy drága bukó ide vagy oda. Millió balesetmentes kilométert kívánok, és remélem, nem vetted kötekedésnek, amit írtam pár sorral ezelőtt.
Nekem csak 150 kilo velem egyutt már 260-70..És évi 10-15 000 után már minden rutinbol megy az autoson már ránézésre megmondom hogy kijon vagy nem . ráadásul ahova járok motorral suliba ott senki nem tud vezetni és hiába megyek refivel utolso pillanatba kijonnek .