Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fekvőrendőr nem olyan magas, hogy leverjem az alját, földútra, terepre meg nem megyek.
Én is kipróbálnám de tudom hogy pénzt nem adnék érte
Azért egy 700-ast kipróbálnék! :)
Haaat inkabb hagyjuk biztos jó hogy leveri az ember az alját mindenhol

201X-ben egy hagyományos teló... na mindegy én mindig csak megdöbbenek hogy a japánoknak mennyire nem megy ez. A tenere700-ban bíztam, de az minden lett csak kompakt nem. Lehet hogy jó menni vele de amint ránézek szúrja a szemem a sok hülye logikátlan megoldás, sok sok dolog amivel hasmagasságot lehetett volna nyerni és alacsonyabb súlypont mellett.
Meg hát elég vérszegények, erőben
Ha nem esik semmi, akkor bármikor kitolható.
Evvel csak az a hiba hogy ződ.....
Környéken nincs kawa képviselet- szerviz
KTM meg van jó sok
Aztán ezek a kis hascsikarások biztosan nem 100.000km gondtalan használatra vannak tervezve
Szerintem arra gondolt.....
A dl mi?
Ha A2-es kalandmotor kell, akkor a Kawa Versys-x is figyelembe veendő szerintem. Az inkább tűnik terepképesnek.
Akkor menjünk együtt ha...
Nagyon szépek!
Nekem a két hátsó inkább: az ős-SV is a szívem csücske, igaz valahogy az életben mindig sikerült elkerülnünk egymást.
Ha (gondolom tavasszal) ki akarod tolni a kis narancsot írj rám, lehet hogy élnék a meghívásoddal egy szemrevételezés erejéig.
nem duke a cél hanem az adventure, bár nem hinném hogy túl sok eltérés lenne köztük
Szerencsére van ott egy rendes motor is
Szerintem nem hosszú túrákra való. Nekem is nagyon sportos az üléspozíció, pedig csak 173cm vagyok. Az asszonynak viszont tuti a magasságához. Városi közlekedésre és rövidebb távokra tuti választás.
Sorban állás. A Duke kapott gyári ültető szettet és bukócsövet.
ült rajta azt mondja kényelmes, 190 magas szerintem a kormányt tuti feljebb kell majd emelni
az a terv hogy kibérli 2-3 napra és elmegy vele jó sokat, mondtam neki ha napi 4-500km megvan és 3. nap is rá tud ülni akkor érdemes megvenni
A 390-es DUKE pont ugyanakkora, mint a 125-ös, 200-as. Ugyanaz a váz és futómű.
Méretre nem kicsi neki? 390-et nem próbáltam, csak 125-öst meg 200-ast és azok elég "kompakt" gépek, nem hiszem hogy szívesen ücsörögnék úgy összehajtogatva hosszabb távon.
Meg majdnem egy 4T EXC teljesítményét hozza kicsit kevesebb köbcentiből, sokezrenkénti olajcsere-periódussal...
Persze, mert az V1 volt, tee
Formás gép egyik nap mellőlem indult el vele a ríder lidlből jöttem ki. Szokatlan hangja volt a sor1nek.
jó lesz neki az a 390
nem is vészes az ára nem is néz ki szarul
bár nekem kicsit szokatlan a felhasznált anyagok egyszerűsége de közel fél árban van mint egy exc valahonnan le kell spórolni
625-öt vagy 660-at nézzetek, azok hivatalosan 23 vagy 21 kW-osak.
Ha a forgalmiban mégsem annyi van (persze nekem is 38 volt), akkor ki kell kérni a KTM-től a COC-t (simán elküldték e-mailben), kinyomtatni, elvinni a motorral együtt az NKH-hoz, aztán a tőlük kapott igazolással meg az ocsmányirodába és már kapod is az új forgalmit.
https://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/07/11/kit_buntetnek_ha_hibas_a_forgalmi/
múlt évben vagy 15 eladó 690 fel lett hívva egyik se fért el a 35-ben
egyedül az xt660r ami belefért
Van 690 24kw-os papírral is
nekem a 640 meg 36
és nem lehetett elintézni hogy csak 35 legyen