Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az teljesen jó, sokan beviszik a konyhába meg ilyen helyekre télire, aztán jól elfelejtik hogy ott van
Nincs fűtött helyen, de nem is a fagyban áll.
akku nem szereti a meleget
nem keverendő össze hogy hidegen kisebb az indítóáram melegben nagyobb
de az öregedési folyamat is gyorsabb ha melegben van, szóval ha hűvös helyen van az jó de a 20+ fokban felesleges tartani
Szia!
Én is az idén vettem egy 2020-ast. Az eddigiekben igy csináltam.
Lemosom és leszárítom.
ÖMW 100-assal teletöltöm.
Lekenem a láncot és szilikon mentes cockpit spray-el lesprayzem az egészet., hogy nem kapjon közvetlen párát. (Sajnos nyirkos a garázs)
Akku ki és felhozom. Néha rátöltök és néha meg teszek rá egy izzót, hogy merüljön.
Én 100-as benzin + ez. Több évre elég.

https://www.liqui-moly.hu/term...
én letámasztom az lc4-et, leengedem a karbiból a benzint, rádobok egy lepedőt, kipufogóba egy rongyot, aztán amikor újra előszedem benzincsap nyit várok fél percig és 2-3 főtengely fordulatra röffen
ugyancsak omv benzinnel
de az akkuval nem szoktam buziskodni, egy jó akku mindent bír, ha mégsem akkor nem jó az akku.....
Szia! Írom én hogy szoktam. Ami szipmi ...megfogadod.Akksit ki kell venni. A motorba 3 liter 100as benzin. Akksi otthon a meleg szobàba. 4 vagy 5 hetente berakni az akksit, ha szükséges előtte cseptölteni. Beinditod, de nem csak pàr màsodpercig...hanem megvàrod míg üzem meleg lesz. Et azért kell, hogy a pàra ami lecsapódik a kipufogóba, meg màshol..el tudjun pàrologni. Ugyanekkor, raksz a tangba még 2liter friss 100 benzint. Így tavszra nem lesz romlott benzined. Ezt a fojamatot meg csinàlod vagy 2x szer és itt a tavasz. Fontos! Csak omv 100 as...mert ennek van szép zöld szine. Monden màs benzin màs szinü....nemolyan jó. Kb ennyi.
Sziasztok!

390-es 2014-es dukeom van. Áprilisba vettem, első motorom.
Tanácsot szeretnék, ki hogyan teszi el télire a vasat? Fűtetlen garázsban lesz tárolva.
Köszi, Zsani
Fontosabb volt a videózás! Elég lett volna a biztiket kihúzni. Tanulságos videó.
Azonnal akkusarut le kellett volna szedni...
2 igazi balfasz!!!
Szia. Aktuális még a kesztyű eladás?
Az asszony Duke-ját már bukócsővel hoztuk ki a szalonból. Háromszor behozta már az árát. Megéri.
Duke-hoz bukócső vagy gombát használ valaki? Tapasztalatok?
Végül úgy döntöttem, hogy az egy univerzális, de "nehéz" motor (790Adv-R) helyett két motor lesz. Egy nehéz KTM 1190 Adventure túrára, és egy könnyű Kawasaki KLX250 terepre
Végül mi lett, 790 ? Én most gondolkodom új vételben. Amúgy pécsi vagyok :)
Jeladó vezeték, vagy maga jeladó.
Sziaszttok!
Most vettem egy 2012es duke 690-et. Az abs lámpa világít, állítólag gumi csere után kezdődött. A másik gondom hogy az üres fokozatot vagy 1es vagy 2esnek írja. Van valakinek valami tippje vagy szerviz diag?
9000,-
Mennyi az annyi?
Eladó egy db. 2017+
125-390-re.
Ebben a videóban már az Adventure-ről szépen összeszedték a hibákat, és a megoldásokat is:
http://youtu.be/PGLmwwvlYYo

A sztender kapcsolóról eddig nem hallottam, igaz egy ideje már nem is kerestem a témában.

Viszont az utolsó mondatod egy ordas nagy f@szság. Azért, mert előre tisztába akar valaki lenni a várható költségekkel, még nem jelenti azt, hogy nem tudja kifizetni.
Tök mindegy mennyit esznek az autóim és a motorjaim úgyis mindig tele tankolom őket, és ez nem befolyásolja, hogy mennyit megyek velük, mégis pontos táblázatot vezetek minden tankolásról...
- 2005 Suzuki Swift 1.3 (csak városban): 7,07 l/100km
- 2007 Toyota Corolla Verso 1.8 (95% városban): 9,28 l/100km
- 2006 Aprilia Pegaso Trail (eddigi átlag): 5,39 l/100km
--> 100% terepen: 5,9 l/100km
--> városon kívüli, nemzetközi túrázás: 4,48 l/100km
--> autópálya tempó: 6,1 l/100km
- 2009 Kawasaki KLX250 (90% terepen, néha krosszpályán): 3,64 l/100km
Kicsit sok az olajat vagy hűtővizet pisilős, menet közben leállós (gyári hibás sztenderkapcsoló), stb fotó-videó róluk. Márkaszervizbe eljutni velük egy külön kalandtúra. Ha a szervizköltségeken matekolsz, akkor Te mindent fogsz venni drága, csak új motort nem...