Miért kell enduró külső? Mert milyen külső legyen? Én ezt a motort az üléspozíció miatt választottam. Az enduró felépítés a könnyű és jó kezelhetőség miatt kell. Mégsem lehet emelt chopper kinézete...
Mert szerintem a tulajok 95%-a nem megy terepre, de Jó ha a motor úgy néz ki...
Bár jobban belegondolva van a dolognak létjogosultsága...
Ahol eddig a 690 Duke-al kínlódtam mert szar az aszfalt, ott az Afric-ával vígan húzom neki! :)
Tény hogy nem olyan pontos mint egy "szike", de élvezhető, igazi bozótvágó ... Szokásos kombifogó effekt, mindenhová jó de sehova sem tökéletes!
Aki kijár terepre az ledobja a dobozokat és hengerzsákot rak fel helyette.
A terepezés relatív, nyilván nem fogsz vele siratófalazni de nézd meg pl Chris Birch videóit, lehet menni ezekkel a dögökkel csak a pilóta a gyenge.
A 300kilós advra ha felülsz, jó neked nem ér le a lábad de ha fel tudnál rá ülni, értenéd hogy mi a különbség, milyen az amikor mérnökök azon dolgoznak hogy a motorosnak legyen jó. Amúgy csak 270kg és nem 300
De ha az enyémet nézzük az kerek 200kg, supermoto de mégis terepképesebb mint egy dl650
Érted hogy mi itt a baj? Csinálnak egy enduro kinézetű motort ami az első padkán felakad, nem is kell vele terepre menni. Míg a gs-t kiviheted mert nem koppan le, a KTM-ekről meg ne is beszéljünk.
De akkor miért kell enduró külsőt csinálni egy ilyen motornak amivel nem megy terepre szinte senki ? Én megértem a tulajokat mert megbízható, tartós darab. De miért kell endurónak álcázni ?
Haaat inkabb hagyjuk biztos jó hogy leveri az ember az alját mindenhol
201X-ben egy hagyományos teló... na mindegy én mindig csak megdöbbenek hogy a japánoknak mennyire nem megy ez. A tenere700-ban bíztam, de az minden lett csak kompakt nem. Lehet hogy jó menni vele de amint ránézek szúrja a szemem a sok hülye logikátlan megoldás, sok sok dolog amivel hasmagasságot lehetett volna nyerni és alacsonyabb súlypont mellett.
Meg hát elég vérszegények, erőben
van egy csomó ktm bolt kérdezz körbe, hátha......
mi kecskeméten béreltük ott is vettük
a centrumot fel kell hívni, barátságosak, vásároltunk már ott is de nem tudom milyen teszt motorjaik vannak
a gyereknek 20 ezer volt naponta a 390 adventure meg 200 letét
ha nincs károkozás a 200 visszajár, vásárlás esetén levonják a bérleti díjat
Bár jobban belegondolva van a dolognak létjogosultsága...
Ahol eddig a 690 Duke-al kínlódtam mert szar az aszfalt, ott az Afric-ával vígan húzom neki! :)
Tény hogy nem olyan pontos mint egy "szike", de élvezhető, igazi bozótvágó
A terepezés relatív, nyilván nem fogsz vele siratófalazni de nézd meg pl Chris Birch videóit, lehet menni ezekkel a dögökkel csak a pilóta a gyenge.
De ha az enyémet nézzük az kerek 200kg, supermoto de mégis terepképesebb mint egy dl650
Érted hogy mi itt a baj? Csinálnak egy enduro kinézetű motort ami az első padkán felakad, nem is kell vele terepre menni. Míg a gs-t kiviheted mert nem koppan le, a KTM-ekről meg ne is beszéljünk.
Az egyik legkeresettebb motor, pedig annyira azért nem olcsó....
201X-ben egy hagyományos teló... na mindegy én mindig csak megdöbbenek hogy a japánoknak mennyire nem megy ez. A tenere700-ban bíztam, de az minden lett csak kompakt nem. Lehet hogy jó menni vele de amint ránézek szúrja a szemem a sok hülye logikátlan megoldás, sok sok dolog amivel hasmagasságot lehetett volna nyerni és alacsonyabb súlypont mellett.
Meg hát elég vérszegények, erőben