{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5670153] 2021. 01. 19. 12:29
CBJózsi
Ott a pont!
[#5670109] 2021. 01. 19. 9:52
GD
Igaz, a magyar "utak" állapota 1000%-ban indokolttá teszi az enduros felépítést utcára (is)...
[#5670068] 2021. 01. 19. 5:51
H_von_T
Miért kell enduró külső? Mert milyen külső legyen? Én ezt a motort az üléspozíció miatt választottam. Az enduró felépítés a könnyű és jó kezelhetőség miatt kell. Mégsem lehet emelt chopper kinézete...
[#5670065] 2021. 01. 18. 23:45
Raks11
Mert szerintem a tulajok 95%-a nem megy terepre, de Jó ha a motor úgy néz ki...
Bár jobban belegondolva van a dolognak létjogosultsága...
Ahol eddig a 690 Duke-al kínlódtam mert szar az aszfalt, ott az Afric-ával vígan húzom neki! :)
Tény hogy nem olyan pontos mint egy "szike", de élvezhető, igazi bozótvágó ... Szokásos kombifogó effekt, mindenhová jó de sehova sem tökéletes!
[#5670053] 2021. 01. 18. 22:36
F.Levi
Aki kijár terepre az ledobja a dobozokat és hengerzsákot rak fel helyette.
A terepezés relatív, nyilván nem fogsz vele siratófalazni de nézd meg pl Chris Birch videóit, lehet menni ezekkel a dögökkel csak a pilóta a gyenge.
[#5670050] 2021. 01. 18. 22:18
Bogyó_bá'
A három ÜRES alukofferrel már éppen 300 kiló az....
[#5670049] 2021. 01. 18. 22:18
Bogyó_bá'
Na de terepezni nem fogsz a dögnehéz GS-sel sem, csak erre céloztam. Kirándulgatni, pár földúttal tarkítva - azt igen.
[#5670048] 2021. 01. 18. 22:16
F.Levi
A 300kilós advra ha felülsz, jó neked nem ér le a lábad de ha fel tudnál rá ülni, értenéd hogy mi a különbség, milyen az amikor mérnökök azon dolgoznak hogy a motorosnak legyen jó. Amúgy csak 270kg és nem 300
De ha az enyémet nézzük az kerek 200kg, supermoto de mégis terepképesebb mint egy dl650
Érted hogy mi itt a baj? Csinálnak egy enduro kinézetű motort ami az első padkán felakad, nem is kell vele terepre menni. Míg a gs-t kiviheted mert nem koppan le, a KTM-ekről meg ne is beszéljünk.
[#5670046] 2021. 01. 18. 21:56
Bogyó_bá'
Mond neked az valamit, hogy közel 300 kilós BMW GS ADV? Három darab félköbméteres aludobozzal szerelve?

Az egyik legkeresettebb motor, pedig annyira azért nem olcsó....
[#5670044] 2021. 01. 18. 21:22
F.Levi
De akkor miért kell enduró külsőt csinálni egy ilyen motornak amivel nem megy terepre szinte senki ? Én megértem a tulajokat mert megbízható, tartós darab. De miért kell endurónak álcázni ?
[#5670043] 2021. 01. 18. 21:20
H_von_T
A fekvőrendőr nem olyan magas, hogy leverjem az alját, földútra, terepre meg nem megyek.
[#5670042] 2021. 01. 18. 21:19
F.Levi
Én is kipróbálnám de tudom hogy pénzt nem adnék érte
[#5670041] 2021. 01. 18. 21:17
Raks11
Azért egy 700-ast kipróbálnék! :)
[#5670039] 2021. 01. 18. 21:08
F.Levi
Haaat inkabb hagyjuk biztos jó hogy leveri az ember az alját mindenhol

201X-ben egy hagyományos teló... na mindegy én mindig csak megdöbbenek hogy a japánoknak mennyire nem megy ez. A tenere700-ban bíztam, de az minden lett csak kompakt nem. Lehet hogy jó menni vele de amint ránézek szúrja a szemem a sok hülye logikátlan megoldás, sok sok dolog amivel hasmagasságot lehetett volna nyerni és alacsonyabb súlypont mellett.
Meg hát elég vérszegények, erőben
[#5670038] 2021. 01. 18. 21:02
H_von_T
Ha nem esik semmi, akkor bármikor kitolható.
[#5670037] 2021. 01. 18. 20:57
ini
Evvel csak az a hiba hogy ződ.....
Környéken nincs kawa képviselet- szerviz
KTM meg van jó sok
Aztán ezek a kis hascsikarások biztosan nem 100.000km gondtalan használatra vannak tervezve
[#5670032] 2021. 01. 18. 20:21
Bogyó_bá'
Szerintem arra gondolt.....
[#5670031] 2021. 01. 18. 20:18
Zoli32
A dl mi?
[#5670029] 2021. 01. 18. 20:04
Bogyó_bá'
Ha A2-es kalandmotor kell, akkor a Kawa Versys-x is figyelembe veendő szerintem. Az inkább tűnik terepképesnek.
[#5670028] 2021. 01. 18. 20:03
Pocses
Akkor menjünk együtt ha...
[#5670025] 2021. 01. 18. 19:57
CBJózsi
Nagyon szépek!
Nekem a két hátsó inkább: az ős-SV is a szívem csücske, igaz valahogy az életben mindig sikerült elkerülnünk egymást.
Ha (gondolom tavasszal) ki akarod tolni a kis narancsot írj rám, lehet hogy élnék a meghívásoddal egy szemrevételezés erejéig.
[#5670013] 2021. 01. 18. 18:50
ini
nem duke a cél hanem az adventure, bár nem hinném hogy túl sok eltérés lenne köztük
[#5670012] 2021. 01. 18. 18:47
F.Levi
Szerencsére van ott egy rendes motor is
[#5670011] 2021. 01. 18. 18:46
H_von_T
Szerintem nem hosszú túrákra való. Nekem is nagyon sportos az üléspozíció, pedig csak 173cm vagyok. Az asszonynak viszont tuti a magasságához. Városi közlekedésre és rövidebb távokra tuti választás.
[#5670010] 2021. 01. 18. 18:41
H_von_T
Sorban állás. A Duke kapott gyári ültető szettet és bukócsövet.