KTM Duke

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És meg is oldódott! 😃 Egy kedves fórumtárs jóvoltából.... Nagy jó kis gép!
Marha messze vannak tőlem... de azért köszi. Lehet,hogy privátban megoldódik....
Fullgas esetleg?
Az lesz.... csak gondoltam megkérdezem, hátha tudtok valamit...
kecskemétet megnéztem ott nincs bérelhető 390duke csak 790 duke, vagy 390 adveture
van egy csomó ktm bolt kérdezz körbe, hátha......
Már beszéltem velük...a Centrummal.... náluk nincs lehetőség bérlésre....
akár ott is
mi kecskeméten béreltük ott is vettük

a centrumot fel kell hívni, barátságosak, vásároltunk már ott is de nem tudom milyen teszt motorjaik vannak
Köszi! A KTM Centrumra gondosz....? Pesten a XI.-kerületben....?
ktm bolt?
a gyereknek 20 ezer volt naponta a 390 adventure meg 200 letét
ha nincs károkozás a 200 visszajár, vásárlás esetén levonják a bérleti díjat
Skacok! Tud valaki olyan helyet, ahol bérelhetnék egy 390-es Duke-ot egy hétvégére.....?
Ott a pont!
Igaz, a magyar "utak" állapota 1000%-ban indokolttá teszi az enduros felépítést utcára (is)...
Miért kell enduró külső? Mert milyen külső legyen? Én ezt a motort az üléspozíció miatt választottam. Az enduró felépítés a könnyű és jó kezelhetőség miatt kell. Mégsem lehet emelt chopper kinézete...
Mert szerintem a tulajok 95%-a nem megy terepre, de Jó ha a motor úgy néz ki...
Bár jobban belegondolva van a dolognak létjogosultsága...
Ahol eddig a 690 Duke-al kínlódtam mert szar az aszfalt, ott az Afric-ával vígan húzom neki! :)
Tény hogy nem olyan pontos mint egy "szike", de élvezhető, igazi bozótvágó ... Szokásos kombifogó effekt, mindenhová jó de sehova sem tökéletes!
Aki kijár terepre az ledobja a dobozokat és hengerzsákot rak fel helyette.
A terepezés relatív, nyilván nem fogsz vele siratófalazni de nézd meg pl Chris Birch videóit, lehet menni ezekkel a dögökkel csak a pilóta a gyenge.
A három ÜRES alukofferrel már éppen 300 kiló az....
Na de terepezni nem fogsz a dögnehéz GS-sel sem, csak erre céloztam. Kirándulgatni, pár földúttal tarkítva - azt igen.
A 300kilós advra ha felülsz, jó neked nem ér le a lábad de ha fel tudnál rá ülni, értenéd hogy mi a különbség, milyen az amikor mérnökök azon dolgoznak hogy a motorosnak legyen jó. Amúgy csak 270kg és nem 300
De ha az enyémet nézzük az kerek 200kg, supermoto de mégis terepképesebb mint egy dl650
Érted hogy mi itt a baj? Csinálnak egy enduro kinézetű motort ami az első padkán felakad, nem is kell vele terepre menni. Míg a gs-t kiviheted mert nem koppan le, a KTM-ekről meg ne is beszéljünk.
Mond neked az valamit, hogy közel 300 kilós BMW GS ADV? Három darab félköbméteres aludobozzal szerelve?

Az egyik legkeresettebb motor, pedig annyira azért nem olcsó....
De akkor miért kell enduró külsőt csinálni egy ilyen motornak amivel nem megy terepre szinte senki ? Én megértem a tulajokat mert megbízható, tartós darab. De miért kell endurónak álcázni ?
A fekvőrendőr nem olyan magas, hogy leverjem az alját, földútra, terepre meg nem megyek.
Én is kipróbálnám de tudom hogy pénzt nem adnék érte
Azért egy 700-ast kipróbálnék! :)
Haaat inkabb hagyjuk biztos jó hogy leveri az ember az alját mindenhol

201X-ben egy hagyományos teló... na mindegy én mindig csak megdöbbenek hogy a japánoknak mennyire nem megy ez. A tenere700-ban bíztam, de az minden lett csak kompakt nem. Lehet hogy jó menni vele de amint ránézek szúrja a szemem a sok hülye logikátlan megoldás, sok sok dolog amivel hasmagasságot lehetett volna nyerni és alacsonyabb súlypont mellett.
Meg hát elég vérszegények, erőben
Ha nem esik semmi, akkor bármikor kitolható.