Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Van egy Duke 125öm 38ezer kmel.kicsit csipegeti az olajat(2-2,5dl/1000km) ès hidegen alapjáraton egy nagyon pici szürke füst is van egy fèl percig.szeretnèm felújítattni.tudnátok ehhez műhelyt ajánlani Győr-Bp-Pècs vonalon esetleg Veszprèm környèkèn?
Sziasztok!
KTM gyári keveset használt eladó.XL méret.5000Ft.
sziasztok,

Duke 2 hátsó lengővillájának a vázba bekötési középpontja és a hátsó kerék tengely középpontja - között mekkora a távolság? Meg tudná mérni és írni valaki?
Érdekes emberkék vannak. Új 790-es, meg Adventure, aztán itt rugózik egy olajcserén!
Eladó KTM Duke 690 Első sárvédő, zsír új, 2db van belőle.
Ár: 22eFt/db. (postázni tudom, vagy személyesen BP)
https://www.bmotor.hu/ktm-duke...
+36204822625
www.bmotor.hu
Remélem lesz 790 smt. Azt elfogadnam pár év múlva :)
Igen, a 790 Duke kiskönyvét már le is mentettem, szerencsére a KTM elérhetővé teszi a saját weblapján
ha behozok külföldről egy légolajos 1200GS-t, akkor is meg kell ezt fizetnem. Nincs ezzel bajom, ahogy a 40eFt-os garanciaidő alatti olajcserével sem. Viszont, amikor egy olajcseréért elkérnek 120eFt-ot, akkor már van vele bajom. Az már nem a majom-banán esete, hanem inkább cibetmacska... Vagy a 80eFt-os akkumulátor, ami az AT-be kell. Igazából ilyen dolgok érdekelnek. Mert van egy motorbérlő cég, akik azt állítják, hogy egy 1200GS fenntartása olyan olcsó, hogy már-már visszahozza a kezdeti drága árat...
Azt a szmájlit azért raktam oda, hátha úgy átmegy, hogy én is tudom, hogy ilyen nincs. A "hátha utánajárt már" részt meg azért, mert nem csak engem érdekel.
azt tudod hogy ha uj motort veszel, csak hogy magyar rendszamot kapjon az durvan egy szazas? kb a semmiert. ennek fenyeben az hogy az elso ketto szerviz 30 v 44 ezer forint egy joval3+millas gep eseten...
Amint megveszed a motort kapsz egy kézikönyvet amin minden le van írva.
Egy szép A4-es vagy az én esetmeben A5-ös formátumú kézikönyvben.
Biztosan több száz tulaj járta már be a fél világot a fél évesnél fiatalabb motorjával... biztos nagyon sokban már 30-50ezer km van hogy szelephézagot kelljen állítani
Igen, igazából ezért szerettem volna KTM tulajjal beszélni, aki ráadásul már a világot bejárta az alig egy éves motorjával, hátha már tud olyat, hogy mikor van pl. szelephézag állítás, vagy vezérműlánc, vagy akármi. Hátha jobban utánajárt már az elmúlt 1 évben annak, amit én csak most kezdek...
Biztos vannak külföldi fórumok, ahol már sok infó megvan, de én ott nem jártam (még)...
KTM-em nincs,viszont biztosan nincs különbség egyik gyárnál sem.800-as szervíz 30 volt,tehát a 44e-ret veheted reálisnak.A következő egy légszűrő plussz az még minimum 12-15e.
Tehát egy normál időszakos szervíz a 60-at el fogja érni +-10e.Ezt két évre ha leosztod megvan a szervízköltség.
Ezután már nem garís tehát mehetsz egy ismert szerelőhöz annak meg tudod a tarifáját.
Pont ez a bajom, hogy nem nagyon tudják. Írtam a KTM Kecskemétnek 2 hete, azóta sem hallottam róluk. Írtam 2 másik KTM kereskedésnek, akik a hivatalos KTM oldalán fel vannak tüntetve, de ott igazából a honalpjukon sem volt infó még a motorokról sem, nemhogy bármi másról.
Beszéltem a Full Gasosokkal is, ők 44eFt-ot mondtak az 1000-es szervizre, de nem tudták megmondani, hogy mennyi lesz az első éves/15ezres (évente 10ekm-t tervezek, így a 15e helyett nálam éves periódus lesz).
Azt már nem is merem elárulni, hogy nem a Duke-ot akarom megvenni, hanem az azonos blokkú Adventure-t, aminek még ára sincs. Korábbi KTM modelleknél a Dukehoz képest az Adv jellemzően 3-10%-kal drágább, de szervizköltségben nincs különbség.

És nem, nem a szervizköltségen áll, vagy bukik majd a vétel, hanem a menetpróbán tapasztaltakon. Viszont van több más alternatíva, amit vennék esetleg, és simán lehet, hogy egy drágább BMW F800GS pl. 10 év üzemeltetés alatt olcsóbb lesz, vagy egy Africa Twin sokkal drágább, stb. (AT-ról nemrég kiderült, hogy drágább a fenntartása, mint egy R1200GS-nek!)
30-50 közt.De egyszerűbb rákérdezni,egy vadiúj modell.A kereskedés simán megmondja.
Mindenbizonnyal...
Ja, az valszeg túl drága neked ha már így kezded :)
engem igazából a 790 kötelező szervizköltségei érdekelnének
Komlón van egy. Nem tudom mi a tag neve, van egy diavelje meg egy gs1200-asa is. Jófej srác
Kukucs,
van itt 790 Duke tulaj?
Szia! Nekem pont ugyanez a hibám csak egy super adventure-nél. Sikerült megoldani a problémát? Meg tudnád írni, hogy mi volt a hiba oka?
Üdv!
Van egy Duke 125-öm 2011-es évjáratú, és az lenne a problémám, hogy 102-103 km/h-tól jobban nem megy a motor, de érzem hogy még menne.. találkozott valaki már ilyennel? Meg lehet oldani valahogy?
Üdv!

Ki mit használ?
Milyen első gumit ajánlanátok egy Duke 690re? Túra/kanyarvadászat kb 80%/20%, esőben sem baj ha jól teljesít! Esetleg mi vált be másnak?
Sziasztok!
Eladó a képeken látható motor összes alkatrésze. (egyben nem)
Tel: +36204822625
Email: honda4022@gmail.com
Web: www.bmotor.hu

Személyesen Mezőberény vagy Budapest. Postázni tudok.