Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én 625-ösöm papíron 23 kW
gyerek akarna venni ilyen kicsi adventure gépet mert még nem lehet korlátlan jogsija
játszani van egy exc ez ilyen túra gép lenne
más utcai nem fér bele a 35kw-ba
Így van, _általában_ jobban szeretek andalogva csavarogni. Vagy éppen tájat / várost bámulni - ilyenkor télen inkább valami jó meleg helyen (mennék is, ha már lehetne!)
Ereje biztos elég két személyre, mert túráztam én Innovával is és élveztük. Szerintem ha 1-2 órát kibír a nyergében a Zasszony, akkor nyerő. Hosszabb útra ott a ZZR.
Munkába járni meg csak úgy elugrani egy körre kiengedni a gőzt. Ha túrára vinném, úgyis kocsival. Mint a Harley-sok...
Józsi nem hajtós, nyugodt "állat".
Ha 2 személlyel is használod meg haladni is akarsz akkor 690 duke, arról írtam lejjebb, bár újat már ebből nem kapsz.
Amit olvasol, amit szintén olyan ember ír aki hallotta valakitől. Ha beszélsz egy őszinte KTM tulajjal, elmondja hogy vannak típushibák amikre szinte kivétel nélkül van megoldás.
Nekem a hornettel és az sv-vel több bajom volt mint a 990-nel, pedig a két japánnal összesen nem mentem annyit mint a KTM-mel es kb fele annyira sem voltak kitéve igénybevételnek mert alapból nem is lehet meghajtani őket mert se futómű se fék.

Jó az a 390 de ha félsz tőle, vegyél z400-at.
Persze, azt tudom róla amit olvasok vagy nézek. Azért dobom fel itt a témát valós tapasztalattal bíró embereknek.

A kérdés most inkább az, hogy vajon az indiai blokkossal mennyire leszek boldog?
Finom használat mellett. A ZiZinek is ritkán használom a felső tízezrét, annyira...
Legyen könnyű, kezes és az sem baj ha elhiteti velem hogy tudok motorozni - pedig nem. Akarjak vele elmenni egy kicsit csavarogni, és ne legyen olyan tohonya mint egy csopper. (tessék, még egy sztereotípia, még sosem vezettem choppert, de nem is igen szeretnék )
Egy újabb ember mondja ezt aki KTM közelében sem járt még nemhogy birtokolt volna egyet
Ja szervizesebb, az enyém is szervizesebb csak az a bibi hogy egyik japánnak sincs még csak hasonló motorja ami kibírta volna azt a felhasználást amit a KTM kap
Nincs is ezzel semmi gond! Csak más a célcsoport... úgy értem MÁS, nem én
Egyrészt a "régi KTM-ek" között nem volt a CB500-hoz még csak távolról hasonlító jellegű gép sem.
Másrészt nem nehéz belátni, hogy ha pl. egy 600-650 ccm körüli egyhengeres rizsevőéknél 180 kiló és 40-45 LE, labancéknál meg 130 kg és 55-60 LE, akkor az egyikkel kicsit többet kell törődni (ellenkező esetben nem lesz túl tartós). Cserébe mondjuk az az egyik megy is, a másik meg inkább csak megyeget
Mindenképpen!
Én is terveztem meglesni, esetleg szóljatok majd!
Bocsi, no offense, csak egyszerűen ilyen a híre. Régebben: KTM = versenytechnika volt ... mostanában meg talán már nem... annyira. Remélem.
(Nekem legalábbis, akinek a CB 500 az etalon. Ott 300 ezerig max. egy kis kuplungkosár-beverődés játszhat be... tudom, el vagyok kényeztetve )
"i" nélkül
Egy barátom is i390et szeretne venni, majd elmenek vele Almáékhoz meglesni, meg hátha lesz lehetőség próbálni is.
Igen, az Almáéknál vettem. Két személyes, csak két személyhez szerintem kicsi. Rosszul fogalmaztam. Ha Tapsifalván jársz meg tudom mutatni.
"A régi KTM-ek szervízigénye eléggé gáz volt"

A tesztek szerint is 180 körül van a vége, nehogymár, 130-at tudnia kell tartani.
Mondanám hogy 90-et még a 9 lovas Innovával is mentünk (két személy + csomag) pár éve a 4 napos Tátra túrán...
A duke 390 blokk ugyanaz mint az adventure 390?
Nem kevés ez utazni?
Nem autópálya hanem egyéb utak 90-110 tempókkal hosszú tàvon
Pl horvát tengerpart, Fogaras stb
Köszi a tapasztalatokat, bár nem biztos hogy ugyanarról beszélünk!
2008? Needee-nek 2020-as 390-ese van, amit tudtommal 2017/2013-tól gyártanak
Akkor most mégis kétszemélyes? Vagy befűzted volna ÉS otthagyod??
Itt vetted Újvárosban? Lehet hogy besétálok majd hozzájuk amíg még amíg a tél tart, gondolom most nincsenek tele melóval ráérnek...
Az asszonynak vettem ‘19-ben egyet. Az éves szervizre 300Km-el vittem, még most sincs benne 400. Így nagy tapasztalat nincs, igaz hiba sincs. Szerintem nagyon vagány kis gép, de egyszemélyes. Ha kölökként lett volna egy ilyenem, az összes csajt befűztem volna vele.
Egy igazi élménymotor, és napi 2-300km. még 50 évesen is simán belefér, két személlyel is jó. Az 1 henger miatt lépésben, alapjáraton nem szeret menni. A radiális fék 2008-11 között alapban volt rajtuk 2012-től csak az R-es verzió kapta meg, és ABS kaptak, szintúgy 2012-től lett elektromos a gáz ezért érezhető kicsit nyomaték szegényebbnek mert motorok vezérlik a folytószelepet. Mechanikai gondok: szereti a jó minőségű olajat, valamint a szelephimba görgő beáll, ezt célszerű 10.000km.-enként ellenőrizni. 2016-tól változtattak a vezérlésen. Szervízelhetőség: 1,6l olaj + 2szűrő ajánlott 5km.enként, 10.000km.-ént szelephézagokra ránézni, ez kb. 1 órás művelet. Eltalált jó kis gépek ezek de ne lepődj meg ha meghallod élőben a blokk hangját mert olyan mint ami a következő percben szét fog esni.
Szia!
Ha most vettél mesélnél kicsit róla?
Amióta rájöttem hogy ez a Duke már nem enduró, és nem is üzemórás egyre inkább tetszik a típus.
Ahogy elképzelem ez is amolyan mtb. jellegű könnyű, mókás kis gép lehet. Ami nagyon tetszik benne az a radiális 320-as: mindenki azt mondja hogy a kategóriájában csúcs.

Mondanám: beszélj le róla légyszi!
Többen írták/mondták (főként amerikaiak) hogy komoly mechanikai gondok voltak a blokkal és úgy alapból is szidták a drága és/vagy bonyolult szervizelhetőségét.
Ez mennyire reális? A régi KTM-ek szervízigénye eléggé gáz volt, de állítólag ez már rendben van. Vagy csak javult valamit?
Volt olyan is, aki a túlszotfverezettségét szidta: valami olyasmit állított hogy indulásnál frankó, de országúti tempónál mintha joystick-el irányítaná a motort. Gondolom úgy értette, hogy élettelen volt neki.
Két embernek mennyire elviselhető? Középtávon? Mondjuk egy csillagtúrára el lehet vinni ahol napi 100-150 km-es sugárban csavargunk a zasszonnyal? (ez már nem okvetlen feltétel)
Az egyébként egészen jól szolgáló 125-ös Hondámat gondolnám leváltani vele, HA nem sokkal nehézkesebb és nem vészes a karbantartása. A 600-as ZiZi mindenképp maradna mellé (vagy valami hasonló)
Én ott töltök rá, mert ott van konnektor. Ilyenkor az asszony nagyon ideges, mert bele szokik rúgni, mert nagy a cicije és a perifériás látómezőn kivül esik a lába elött lévő terület.