{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5597109] 2020. 03. 03. 16:37
ini
Porfestés+ lakk nagyon szép, szerintem az eloxtól 100x jobban néz ki
Az a lényeg hogy tudjanak normális lakkot szórni jó vastagon
Igaz ilyen céget nem lesz egyszerű találni mert elég kókler porfestésekkel találkoztam eddig
[#5597096] 2020. 03. 03. 16:24
z00
Az kurvajo ar volt annak idejen, egy porfestes is majd annyi jelenleg. Majd irok egy emalit pontos meretekkel, hatha kedvezobb lesz az arfekves.
[#5597091] 2020. 03. 03. 16:07
GD
Lehet rosszul emlékszem, de nekem valami olyasmi rémlik hogy 15e körül volt a két ráf eloxálása (de ez 8 évvel ezelőtti történet ugyebár).
[#5597072] 2020. 03. 03. 15:32
z00
Grobeloxto kaptam ajanlatot de szerintem valamit felreneztek, mert 270 / mm2 arat szabtak meg, vagy tenyleg ilyen embertelen draga..
[#5596994] 2020. 03. 03. 12:55
GD
2005-ben a Fémépítőnél (Soroksári út 45-47), supermoto ráfot, szerintem teljesen hibátlan minőségben.
Aztán 2012-ben a Grobelox-nál, szintén supermoto ráfokat, ezek kb. 5 év alatt feketéről sötétszürkére fakultak, szóval akár elégedetlen is lehetnék a minőséggel, de ugyanennyi idő alatt a gyárilag eloxált tanksapka-szellőző szelep háza még sokkal jobban kifakult (szabadban áll a motor), úgyhogy szerintem egy rossz szavam nem lehet az ő munkájukra sem.
[#5596852] 2020. 03. 03. 7:05
dubel
Nem volt még 400-am,de az összes Rfs blokk egyforma és ha a legerősebbet (525) sem lehet tönkre tenni ha figyelsz rá,akkor egy 400-as valószínű örök élet...
[#5596818] 2020. 03. 02. 20:37
Hoffexc
Sziasztok!
Mi a véleményetek a 400 exc (RFS)-ről? Igaz, hogy nem olyan strapabíró, mint a 450-es változat?
Mennyire kezes jószág? :)
[#5596794] 2020. 03. 02. 17:57
paesz06
Valaki megtudná mondani az exc 520 első csapágy számát méretét?
[#5596785] 2020. 03. 02. 17:31
Yz Laci
Az eröt megközeliti...söt erösebb is a 300 2T..mint a régi cr 250 2T....de a hirtelensége miatt..ugy érzed erösebb...Sokkal pörgösebb..ami ugye..a kis lendkerék miatt van..és kicsit más a gyujtás...Ugye a motoreröt..Le-röben..és nyomatékban mérik..A 300 mindkettöben jobb...
[#5596781] 2020. 03. 02. 16:58
dubel
Egy krossz motort ne hasonlítsatok már egy enduróhoz. 20-évvel ezelőtt a Cr 250-em nem normális mód ment amikor nyitott a pover,de ezek az új 300-ak teljesen másra vannak csinálva és meg sem tudják közelíteni azt az erőt...
[#5596738] 2020. 03. 02. 14:04
bertalan15
Egy 300 as enduro azért szerintem más egy kicsit, bár még nem mentem olyannal szerintem. Szerintem nyomatékosabbak.
Már csak azért is, mert mindenhol azt olvasom hogy a 300-as kitépi a karod meg hasonlók.
De lehet megnézek majd egy olyat is.
[#5596735] 2020. 03. 02. 13:47
f_zxr
Miért lenne más kategória? Ha KX 250-et használsz akkor pontosan tudod milyen erő van benne.
[#5596729] 2020. 03. 02. 13:27
bertalan15
Igen, tudom, hogy a tulajtól nagyban függ a motor állapota. Az általános dolgokat mindig át nézem, viszont a motorba nem láthatok bele, csak hang alapján. A magam 70 kilojával kicsit tartok a 300-astól, szerintem abban már olyan nyomaték van, amit nem tudnék kezelni normálisan.
A kx250 2t-mmel tudok boldogulni, viszont az ugye megint más kategória.
[#5596694] 2020. 03. 02. 10:15
f_zxr
300-as 2T karcsú? Én nem tudom, hogy valaha leszek-e olyan szinten, hogy kimotorozzak egyet.. de nem hiszem. A 40le-s átalakított 250-es KDX is gázra emeli még harmadikban is az elejét amikor nyit a power szelep.
[#5596678] 2020. 03. 02. 8:00
dubel
Van itt a csoportban aki használt 2010-es 450 Exc-t hosszabb távon és van tapasztalata? Vettem egyet üzletre és kezd a szívemhez nőni. Igaz kisebb a nyomaték benne mint az 525-ben,de szerintem jobban megy és könnyebbnek is érzem. 155-óra van benne és 120-nál kapott új dugót,meg pár apróságot,de nem tudom mennyire bevált motorok ezek a 2-olajteresek,meg tartok a titán szelepektől...
[#5596674] 2020. 03. 02. 7:46
dubel
Ha van lehetőséged mindenféleképp 300-at vegyél,mert 2T-ben az 50-köbcenti hatalmas különbség és még sajnos a 300-is karcsú picit. A motoros csapatban van egy 16-os 300 Exc 105 órával és egy 14-es Husqvarna 240-órával aminek ugyanaz a blokkja mint az Exc-nek és semmi bajuk, jól bevált technikák...
[#5596672] 2020. 03. 02. 7:42
TENET
Minden terepmotor gyenge pontja a tulajdonosa.
[#5596670] 2020. 03. 02. 7:40
dubel
Én is sokat enduróztam Lc4-el,meg még az öreg Japán 600-akkal is és most nagyon szerettem az 525-öt egész addig még ki nem próbáltam a 300-at (90kg vagyok) A 300-as 2016-os 105-üzemórás jó állapotban gyári beállítással és jól megy,csak a hang, meg a nyomaték hiányosság... Úgyhogy azt sem tudom mivel szeretnék most már motorozni... Köszönöm a válaszokat.
[#5596657] 2020. 03. 01. 22:42
bertalan15
Üdv!
Szezonkezdésre terveznék egy kis újítást. Egy 250 2T EXC-re gondoltam elsősorban (vagy Gas Gas Ec250).
Egy fiatalabb modellre gondoltam, 5-6 évesre max, majd amilyen sikerül.
Kis tanácsra lenne szükségem, mik a gyengepontok, vásárlásnál mit ellenőrizzek, jobb-rosszabb évjáratok? Melyik évben működőképes már az önindító?
A 300-as mennyire durvább a 250 es 2 ütemű társához képest?
Ha van tapasztalat, Gas Gas-ról is fogadnék pár infót.
[#5596572] 2020. 03. 01. 17:24
demzsolt
Írd le légyszi hogy hol, ha nem gond, mert én csináltattam sok helyen, de sajnos nem lett jó. Persze elég szubjektív hogy kinek mi a jó.. Köszi előre is..
[#5596372] 2020. 02. 29. 17:08
Yz Laci
2 t könnyedsége..és a 4 T nyomatéka..és hangja..combo nem fog összejönni...Ha lenne ilyen..már gyártanák...Súlyban nem nagy a különbség a mérlegen...de érzésre igen..Ez azért van..mert a 4 T -nél olyan..mintha egy zsák cement lenne még plusszban a tankon...Ez azért van..mert a henger és a hengerfej..plusz a sallangok...nehezek..és jó fönt helyezkednek el..Az érzés ebböl adódik..Egy crossz 250 4T-nél is ezt fogod érezni..pedig az 100 kg alatt van...Nem tudom..milyen volt a 300 exc amivel mentél..de ha jól van beállitva..és nyit a power rendesen...azt nem sok ember csutkázza terepen...Nem a patakpartra gondoltam...
[#5596330] 2020. 02. 29. 14:43
ini
az 525 112 kiló az 500as meg 106
igazándiból nem egy nagy súlycsökkenés
500assal a kanyarokat szerettem beszedni a pusztában de a homoksivatagban az lc4 sokkal jobb, csak avval nem tudok úgy kanyarogni
gyereknek 350es van nekem az gyenge, vagy csak megszoktam a mozdony nyomatékát az lc4-nek

amúgy én többször motoroztam keményebb maggal, és ott ahol az 500as alig tudott felmenni kapart rázta a seggét én az lc4-el kettes alapjáraton felmentem
lc4 160 kiló én meg 140
persze sokat szoptam mert nem tud úgy fordulni mint a kicsik, de a súly nem minden
mondjuk én a 2 mázsás ténérével is elmentem olyan helyeken ahol nem gondolta volna a kisgépes hadosztály
[#5596300] 2020. 02. 29. 12:04
GD
Többször, több helyen is. Jó lett.
[#5596261] 2020. 02. 29. 9:18
dubel
Sziasztok. Van egy Exc 525-öm aminek nagyon szeretem az erejét, meg a hangját, de nehéz. Az egyik cimborámnak meg van egy 2016-os Exc 300-a ami könnyű és iszonyat jó menni vele a dombokban meg nehéz terepen,de hát a hangja nagyon sovány a 2T-nek, meg elég gyengécskének is érzem. Na most olyan motort keresek amiben mindkettőnek a jó tulajdonságai vannak és az Exc 500-ra gondolok,de még nem volt lehetőségem kipróbálni. Ha valakinek van vele tapasztalata akkor írja már le,hogy abban a motorban meg van e amit keresek.
[#5596136] 2020. 02. 28. 21:02
350sxf
Sziasztok!
Valaki eloxaltatott valahol?milyen lett?
Szép napot.