Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cserélj a rezón O gyűrűt és ha mákod van akkor megoldódik. Az epdm gyűrű nem jó, csak az olaj és hőálló. Én gyári Ktm-eset szoktam venni, azzal egy darabig elvagyok, aztán megint csere. Kb 1 év.
Sziasztok! 3napja KTM tulaj vagyok én is! :) 2018as 300 Tpi. Nekem eddig tetszik. Amit észrevettem, hogy a rezo ahol kijön a hengerből ott a blokkon olajos dzsuva van. Ez mennyire normális? Köszi előre is
A Magura meg a Brembo között, az a különbség, hogy az egyik ásványi (Magura) a másik meg (Brembo) dot4, dot5 fékolajjal működik és ezek különböző gumitömítéseket igényelnek. Nem túl szerencsés vegyíteni a kettőt, mert szétmaródik, vagy megdagad a gumi a belsejében.. Karból nekem ez vált be..
http://youtu.be/UnUPrJaDIgo
Lepkével járok, mert az Alu betéteset nem annyira szeretem. A felhajlós karral ellennék, ha tudnék venni. Probléma le lenne tudva.
inkább egy rendes kézvédő és a kar egész nagy biztonságban van
egy kart láttam eltörni kézvédő alatt de az nagyon ritka eset
ha nem kell a kézvédő akkor befűrészeled alul a kart 2milit és ott fog eltörni nem a felfogatásnál, de szerintem a gyári el is van gyengítve
utángyártott kar meg nem drága, mondjuk én csináltam vasból tartalékba , mert sosem kellett, de csak jobb úgy mászkálni erdélyben ha van a zsebben
Nem a folyás miatt kellene, hanem a törés miatt. Nálunk a Bakonyban fogynak az ilyenek, mint a fékkarok. A gyári brembo szar öntvény, nem lehet hegeszteni, csak csere. A keselyűk meg majdnem az új bolti árat kérik a bontott, kopott szarért. Gusztustalan! Azért gondoltam az olcsóra, mert 11ezerből megúszom, úgyse bír ki egy évet se.
tartalékba minek? ha elkezd folyni majd veszel másikat nem fog 1 nap alatt meghalni
ennyi erővel vehetnél egy komplett motort is tartalékba.........
a 15 ezres nem tudom milyen lehet képről simán nézhet ki jobban, aztán lehet meg sem közelíti a brembo szintet
a bontósok mostanában meg vannak őrülve, jóval félár alatt esetleg vásárolnék bontott dolgot amúgy inkább újat
Még egy kérdés: vissza- és felhajlós karokat keresnék a 300-ashoz. Van valakinek eladó? Esetleg bevált, kompatibilis típus?
Sziasztok!
Otthoni tartalékba vennék felső kuplung munkahengert. 300 Exc az alany, 11-16 közötti. A képen láthatóval van valakinek tapasztalata? Meg szabad venni, jó lenne rá? Most Brembo van rajta, de azt a vérszívók bontottan is 35-ért adnák, újban 45 lenne totál csórén. A képen látható 15 ezer zsír újan és elsőre azt mondom, hogy még jobb is a felfogatása, mint az eredetinek.
A tegnapi nap után jelentem, hogy lényegesen kevesebbet evett a motor. 10km-el mentünk kevesebbet, mint egy héttel ezelőtt, de akkor egy tele tank +2 litert evett meg, most meg jó 1/3-ad tankkal jöttem haza. Egyelőre marad így a gép, a mostani beállítással. Köszönöm a segítségeket!
Ez a fogyasztás fura dolog mert a husky nejem túl vad volt aztán a gyorsító részt ki tekertem addig amíg hirtelen Gázra (1-0 mozdulat )Nem torpant
Annyit vettem észre rajta hogy utána nem egykerék én mentem fel a Köves feljárón ön mint előtte
Aztán 6 literről lement a fogyasztás 4,5 körülire
Igaz ez 4t gép volt
De ha a 3.-ba raktad akkor lejjebb engedted a tűt, akkor kevesebbet fog kapni...
Ha fentről a 4.-ben volt és te még eggyel lejjebb raktad, tehát fentről az 5.-be akkor azzal még feljebb emelted a tűt a tolattyúban így még több benzint fog kapni a motor és még többet fog enni...
Nagyon le kell dönteni a motort, hogy fojjon a benzin a túlfolyón. Kb 45foknál még nem folyik.
A fúvókázást nem tudjuk, mert nem az állította be aki használja. Az ő karbija is keihin és a tankok is egyforma méretűek. (gyáriak)
1:40-es keverékkel megyek 300V Motul olajjal. A kipu végén nem folyik az olaj. Próbáltam kifelé tekerni a levegő csavart, de le akart állni a motor és egyenletlenül járt. Fentről a 4-ben volt a tű eredetileg, ezért gondoltam, hogy egyet állítok rajta lefelé, a kolléga is ezt javasolta de a gyári beállítás is ez azt hiszem. A túlfolyást mindjárt ellenőrzöm.
Csodak azért nincsenek. Ahhoz hogy feltételezve ugyanolyan körülmények között egy motor fele annyit fogyasszon azért ott komoly eltérésnek kell lennie.
Milyen karbi és milyen fuvokazas van azon a másik motoron?
Ha befelé tekered akkor dúsítod a 2t karbit
Kék füst motorolaj Miatt van Lehet sok cucc van bekeverve
Ha sokat eszik fekete a füst
2t motornál a szegény keverék nem szerencsés, bár jobban megy tőle
csapot=szagot, autocorrect :-)
Csapatban mentünk, egymás után, azért is van hiteles összehasonlítási alap a fogyasztásra. Mindenki abszolút dinamikusan megy, kb hasonló képességekkel. Volt mászós rész, reszeltük a hegyet, de erdei ösvényeken is mentünk, teljesen vegyesen. A gázzal nem spórolt senki, illetve akinek a legtöbb benzin maradt, talán ő húzta neki a legjobban. Az én motorom erőteljes gáznál nyomja a kék füstöt, sokat kap, ezért egyel lejjebb tettem a tűt és a levegőn betekertem egy felet, egyelőre ennyi. Egyébként nagyon szépen kipörög, faszául megy, szóval dinamika szempontjából kifogástalan menni vele. Most szombaton kipróbálom így, hogy kicsit elvettem tőle, aztán jön a Demzsolt-féle átfúvókázás és tű csere. Az úszószintre én is gondoltam már és ami azt illeti, álló helyben láthatóan nem csöpög belőle. Viszont ha egy éjszakára nyitva hagyom a csapot, akkor a garázsban érezni lehet a benzin csapot és 8-10 óra alatt a betonon már látszik, hogy csöppen belőle. A 45 fokos dőlést kipróbálom ma.
Ugyanúgy és ugyanott ment,mint ti?
Nagyon komoly különbségek lehetnek ha csak szépen komótosan, alacsony fordulaton motorozik valaki.
Nem ismerem hogy és hol motoroztok, de ez az 5 óra és közel 100 km a nagy átlagnak megfelelő.
Azért ezt ne vedd készpénznek, mert tényleg nagy különbségek lehetnek.
A túlfolyot nézd azért még amit írtak előttem.
Ha jól megy a motor, jó a gyertyakep én nem nyulnek hozzá a beállításokhoz
Szivesen.. Nézd meg azt, hogy ha megdöntöd a motort 45 fokba oldalra, csöpög e benya a túlfolyón. Ha igen akkor csak a benya szinten állíts, először..
A fogyasztásbeli különbség megdöbbentő nálunk. Szombaton 6db 300-assal voltunk kint, 2009 és 2015 közötti motorokkal. Az enyém és egy srácé kb egyszerre fogyott ki, de az egyikben pl még fél tank fölött volt a bánya. 92km-t mentünk, de azt 5 óra alatt, megállásokkal. Kb ennyit kellene úgy kibírnia, hogy még hazaérjek.
Demzsolt, köszi szépen az infót, ki fogom próbálni az általad leírtakat.
Ezt így távolról megmondani kb. Lehetetlenség. Bárki bármit mond az csakk tipp,mivel minden motor más és más kicsit.
Egyébként a gyári beállítások alapvetően a szegényebb keverekhez közelítenek. Ezt lehet kicsit optimalizálni,de csodákat a fogyasztásban nem fog jelenteni.
Én személy szerint örülnek ha egy 250-300 egy tankkal 3 órát kibirna nálam enduroban . Vagyis az egy nap nem igazán tudom mennyit és milyen körülmények között kell erteni
Ha sokat eszik, az inkább a magas benzinszint miatt, a túfolyón elcsöpögő benzin miatt szokott lenni.. Egyébként jobb a motor a 2016 tűjével.. 35, N8RG a 3.-ba és 175-178 főfúvóka..