{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5588189] 2020. 01. 28. 16:31
dubel
Sziasztok, valakinek van tapasztalata 2004-es Rfs blokkos Exc vízpumpa javításában? Az enyém a víz pumpa alatt kicsit könnyezett és ki cseréltem kompletten a belső kis alu házat a két szimeringel és a két gumi gyűrűt, de ugyanúgy könnyezik (a tengelyen minimális kopás van) A kérdésem az lenne,hogy a gumi gyűrűket szárazon, szilikon zsírral,vagy pasztával szokták össze rakni? Meg az egész nekem olyan érthetetlen. Az még oké,hogy az első gumi gyűrű az alu szimering tartón van a peremen és az ott tömít, meg gondolom a víz nyomása befelé nyomja. De a belső O-gyűrű az olajnál az csak be van rakva és semmi nem tartja,csak hozzá van tolva az alu szimering tartó. Na,de az ott,hogy tömít és ez így van kitalálva,hogy ennyi és így kell működnie?
[#5587222] 2020. 01. 24. 13:48
Csabex
Szevasztok ! 2008 ktm exc hez keresek 18-as hátsó felnit !
Akinek van irjon
Köszönöm !
[#5582600] 2020. 01. 03. 14:11
ini
vagy csak retkes volt a csatlakozó mint nekünk
[#5582599] 2020. 01. 03. 13:58
Yamahusa
Rúgjál be rendesen :)
Próbáld meg a km óra jeladó csatit lehúzni és összezárni a 2 érintkezőt az órán egy csavarhúzó hegyével. Ekkor be kell kapcsolnia az órának és ha sűrűn összezárogatod az érintkezőket a csavarhúzóval akkor mutatni fog valami sebesség értéket is. Ha így működik akkor vagy a jeladód rossz, vagy a mágnes túl messze van, vagy nincs benne mágnes, vagy a jeladó kábele szakadt.
[#5582373] 2020. 01. 01. 15:07
Musza
Olyan problémám van h berúgás után mutat értéket utána viszont se kép se hang elem van benne esetleg ami probléma lehet ??
[#5581816] 2019. 12. 29. 19:11
GD
[#5581739] 2019. 12. 29. 16:47
ini
olyan vasam van, bár fogalmam nincs hová kell tenni, a rendszámtartó is ép szóval ezek nem kellenek
2500/db korrekt ár
anyámékat megkérdem hogy vannak otthon és írok üzenetet hova kellene küldeni
[#5581685] 2019. 12. 29. 15:13
GD
Ha csak az indexek kellenek, akkor legyen a 4 db 10e (+ posta).
[#5581614] 2019. 12. 29. 12:20
jano72
Villahíd, üléshuzat, dekor, kerekek színe, hátsó teló rugó színe, kormány, kormánybefogó, de ezek évjárat függő, első keréktengely végén kiszedő szár, váz színe a 2005ösnél, és érzetre jobbnak tűnik az első fék és a teló.
[#5581591] 2019. 12. 29. 12:07
ini
mennyi zseton? igaz csak egyet törtem le tegnap a hhc havon de biztos vagyok benne hogy idővel több is le fog esni, szóval akár mind a 4 is érdekelhet
[#5581563] 2019. 12. 29. 11:25
GD
Van.
[#5581505] 2019. 12. 29. 6:26
Musza
Üdv mi a különbség a 525exc és az 525 exc factory között ?
[#5581370] 2019. 12. 28. 19:17
ini
lc4 640 gyári index van valakinek felesleges?
[#5579998] 2019. 12. 22. 7:22
marits
Sziasztok! Lehet rossz helyre írok de látom itt vagytok a legtöbben . Véleményeteket kérem hogy 950 adventure vagy a 990 es? Ausztriából szeretném behozni, de ha van valakinél itthon akkor ne tartsa magában. Köszönöm!
[#5579748] 2019. 12. 21. 11:07
Krisz34
32X45x7 ő lesz elméletileg!
[#5579718] 2019. 12. 21. 10:18
czili
Sziasztok, lánckerék szimeringre lenne szükségem, kiszedni nem szeretném mert még használnám amíg nincs másik, viszont nem találtam rajta méretet és neten sem találok. Nem tudja valaki a méretét? 2005 450 exc
[#5579691] 2019. 12. 21. 7:43
justice89
Természetesen nem én tákolnám, hanem nyílván csináltatnám.

De ez csak elméleti dolog volt :)
[#5579686] 2019. 12. 20. 23:09
z00
"lehetséges hogy jobban megéri így csinálnom mint eladni a jót, és venni egy kétes állapotú 400-450eset amire szintén rámegy annyi szerintem simán."
Most ez azt jelenti hogy inkabb elkezdened takolni ? Vagy hozza nem nyulni, ami valoszinuleg a leheto legjobb opcio.
[#5579679] 2019. 12. 20. 22:20
jano72
(Mert pl néztem a hajtókar ugyanaz mindben) Nem ugyanaz, és még sok más sem!!!
[#5579675] 2019. 12. 20. 21:52
justice89
Mivel nagyon egybenvan a motor, vagyis ez a blokk, +a váz is frissen porfestett, lehetséges hogy jobban megéri így csinálnom mint eladni a jót, és venni egy kétes állapotú 400-450eset amire szintén rámegy annyi szerintem simán. Sőt ezen már nagyon sokat buknék, kapasbol 2 uj gumi uj tarcsak betetek, lancszett lanckerekek, markolat kezvedo és még annyit sem kapnék érte amennyiért vettem. De ez ilyen sport :)
[#5579666] 2019. 12. 20. 20:37
petyarider
Blokkfelek ugyanazok. Fotengely mas.nyilvan hengerfej is mas. A henger csatlakozo meretek nem tudom stimmelnek vagy sem. A lenyeg pedig ez lenne.
Ha talalsz normalis 400as hengert es hengerfejet, kipufogot, 39es karbit rendberakassal, uj dugattyuval 200-250magassaga. Megeri?
[#5579661] 2019. 12. 20. 19:18
justice89
Köszi, sikerült már f*sza lett. Szívónál nemis volt már kb semmi hézag, jobban odafigyelek mostmár erre.

Még egy olyan kérdésem lenne, hogy ezekben az rfs blokkokban van különbség? 250 400 450 525 között?

Mert pl néztem a hajtókar ugyanaz mindben. Esetleg egy 400as hengere rámenne a 250 blokkra? Vagy a hajtókar nem jelent semmit és a többi alkatrész méretezése más?

Kinézetre ugyanekkorák ezek az rfs blokkok.
[#5579658] 2019. 12. 20. 18:52
petyarider
Nincs.
Ugy kell ahogy irod!
[#5579583] 2019. 12. 20. 7:44
justice89
Köszönöm! Az 1/6od fordítást úgy csínálod hogy a lefogató anyát oda állitod pont az egyik sarkát és a következő sarokig tekered ( mert ugye 6 sarka van) vagy van rá speciális megoldás?
[#5579551] 2019. 12. 19. 20:15
petyarider
Jo az a 0.12-13-14 koruli ertek. 0.2 kicsit sok ezeknek. Annak mar lesz hangja melegen