Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenképpen a kémlelőnyílás felső részéig öntsd az olajat, inkább több legyen benne, mint hogy az alsó szint felé közelítsen az olajszint. Mi a nívópálca felső csík fölé szoktuk tölteni egy kicsivel, mivel meredek dombok és lejtőkön is használod terepezés közben.Ezt a szerelőm mondta, az ő tanácsa alapján töltöm így a gépbe.Ha tudsz Kisbér vagy Réde felé közelíteni akkor összefuthatunk egy jó csapatásra.
Nekem 525 van, ha mindent szépen leengedek, új szűrők stb, akkor 1,4 liternél van az üveg kémlelő felső 3/4-ed részénél az olaj, üzemmeleg motornál. Az 1.2 liter az ott az alsó 1/3-nál lehet, ami elvileg megfelelő olajszint. De én inkább a felső szintig öntöm, bajt sose okozott még, nem folyt ki stb, de én nyugodtabb vagyok ha tele van.
Köszönöm szépen a segítségetek! Találtam egy olajboltot a közelben ahol normális áron forgalmaznak Motorex 10W50. Picivel drágább csak a Motulnál, ezért nem sz@rakodok kipróbálom a gyártó által ajánlott olajjal! Esetleg azt megcsinálhatom a csere előtt, hogy pár liter márkátlan olajjal megjáratom a blokkot. Csalódnék ha kamu olajat adtak volna el, mert az egyik legnagyobb motorosboltba vettem a környéken. Ennek ellenére nekem is ez volt az első gondolataim egyike azon kívül, hogy Én rondítottam el valamit. Ma minden előzetes nélkül elsétáltam a motorosbolt szervízébe, ahol megkérdeztem a szerelőt a problémámról és esetleges megoldásról.
Először azt mondta. - Víz kerülhetett az olajba!
Elmeséltem neki is, hogy nem valószínű az előzmények miatt és megmutattam a képeket is.
- Hol vettem az olajat? nem lehet, hogy..!? Elmeséltem, hogy itt nálatok vásároltam be az olajcseréhez!
- Akkor nem lehet gond, melegítsem be rendesen és járassam meg!
Mindenképpen cserélem az olajat aztán remélem a legjobbakat! Még egyszer is köszönöm!
Szia!
Én a helyedben a Motul 5100 10W40-et használnék, minden motoromba ezt teszem.
Köszönöm szépen a segítséget! Minden képpen kicserélem az olajat, és kipróbálom valamelyik általad említett márkájú olajat! Ezzel biztosan kitudom zárni, hogy az olaj volt-e a ludas, vagy máshol keresendő a hiba! Azt szeretném kérdezni, hogy az 1,2 liter motorolaj fedi a valóságot? 2 manuált is megnéztem, kicsit eltér az az olaj szint amit írnak az üzemmeleg állapotnál!
Szép napot .Nekem is úgy tűnik hogy vizes......vagy maradt az előző olajból és azzal nem fér össze.(mondjuk ilyet már láttam élőben az csúnyábban nézett ki)Én specc 2012 óta használok ENI-t és még nem volt semmi gong vele nem azt mondom hogy ez a világ teteje de jól használható olaj. Ha biztos akarsz lenni akkor cseréld le mégegyszer .Próbálj ki valami másik terméket esetleg lehet hogy ezt pont nem szereti????
Ui:Sajnos kishazánkban elég sok a hamis termék ez hungarikum!!!!
ellocsoltam ebből az eniből vagy 20 litert 2 motorba is haver is egybe és sosem lett habos
szerintem az valami hamis termék lehetett
Hát akkor ilyen ez az olaj.
Egyébként én Catrsol vagy Motul-on kívül semmi mást nem öntök bele.
Hello! Igen leengedtem ott is, és eltakarítottam a fémhálós szűrőt! Ugyan így jártam el az oldalsó fém szűrőnél is. A leengedett olajnak szép színe volt. Mielőtt leengedtem az olajat picit melegítettem a motort, és közben ránéztem a kémlelőnyílásra, de akkor még a régi olajjal nem csinálta ezt a habosodást. Olajcsere óta nem mertem elindítani a motort és most, hogy állt pár napot megnéztem az olajat. Szinte olyan, mint ami a flakonba maradt! Szép tiszta, és aranysárga! Köszi!
A forgattyúsházból is leengedted az olajat? Elől alul egy imbusz csavar, egy rövid fém szűrővel. Ha ott maradt némi (1-2 deci) régi olaj, azzal keveredve csinálhatta ezt. Egyébként olyan mintha vizes lenne így a képek alapján. Ami lejött belőle szép színe volt?
Hello- sziasztok! Pár napja lettem gazdája egy 2003-as KTM 450 EXC-nek, amiben motorolajat cseréltem. Karbantartási útmutató alapján dolgoztam, lépésről lépésre. Amikor beindítottam a motort azt vettem észre, hogy a kémlelőnyílásnál zavaros, habos lett az olaj. A lecserélt olajjal nem volt ilyen! A friss motorolaj amit vettem ENI i-Ride Racing OffRoad 10W-50, és körübelül 1,2 liter olajat öntöttem a motorba belőle. A motorosboltban ezt ajánlották az EXC-be a forgalmazott motorolajaik közül. Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy a habosodást mi okozhatja? Okozhatja szerelési hiba, esetleg valami + lépés amit a manuál nem írt volna? (A volt motoromban is rendeszeresen Én cseréltem a motorolajat, de ilyet soha nem láttam.) Esetleg okozhatja az, hogy a motorolaj nem ebbe a motorba való, esetleg silány a minőség? Előre is köszönöm! Attila
Sziasztok! Exc450-hez keresek fémkeretes kézvédőt, ha lehet narancsot, köszi!
EXC-be keresek supermoto szettet. Akinek esetleg van írjon nyugodtan !
Elado karburátort keresek XR 600R- re , állítólag fcr-t is szoktak rá tenni.
Üdv... Segítségre volna szükségem alkatrész ügyben...küldenél elérhetőséget. Köszönöttel szecsu..
Egy enduro tura ritkán 1500 km, hacsak nem Mongóliába mész :-) és nem igen mennek 120-130-al. Persze attól függ kinek mi az enduro.
Há báttya, attól függ mivel. Mert egy tervezett, hirdetett túra 500-1500km között mozog, és menni kell néha még 120-130-al is két érdekesség között, tehát egy 60-100le motor kell. Rövidebb túrák meg inkább ismerősök által, próbálj meg keresni egy brigádod akik együtt motoroznak, nagyon szívesen lát minden motoros szerintem, én eddig így csináltam, benzinkutak, fotók alapján... ráírsz face-n, biztos bevesznek, azt szereti mindenki ha többen vannak.
Srácok szeretnék majd menni enduro-s túrákra. Hol szoktak ilyeneket hirdetni vagy merre lehet ilyenekkel találkozni?
Nem annyira veszélyes csak szeretném ha hibátlan lenne :) És nem tudom hogy a magnéziumot is ugyanúgy lehet porfesteni mint mondjuk a vázat.
Hát hogy mennyire áll meg rajta passz, annyira le van subickolva?
Köszi, megpróbálom akkor ott :) Még annyi kérdésem van hogy a magnesium oldaldekniket is lehet porfestetni?
Leghamarabb ezeket facebook csoportba találod meg, index, sztender mindig, de kilóméteróra is van hírdetve általában. A tiéden még a nagy van gondolom, biztos h van az is eladó. Sárvédő toldatot is. Az emberek már lusták felrakni képesmotorra vagy jófogásra, inkább a facebukon árulják a dolgaikat.
KTM EXC 450 2004-hez keresek:

-Sztendert
-kilóméterórát
-indexkapcsolót

Szerintetek lehet találni műszerfalat? Vagy teljesen felejtős? Esetleg valami alternatív megoldást tud valaki? Esetleg más típus de passzolnak a csatlakozók? Esetleg még ha valaki tudna linkelni hátsó sárvédő toldatot lámpával azt is megköszönném, én valahogy nem találtam.
Sziasztok!

2001 LC4 620 Supercompnak megtudná valaki mondani a rugós tag felső részénél ezeket a méreteket?
Előre is köszönöm!
Szia. A wish-en van több is. Nézz utána.