Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"lehetséges hogy jobban megéri így csinálnom mint eladni a jót, és venni egy kétes állapotú 400-450eset amire szintén rámegy annyi szerintem simán."
Most ez azt jelenti hogy inkabb elkezdened takolni ? Vagy hozza nem nyulni, ami valoszinuleg a leheto legjobb opcio.
(Mert pl néztem a hajtókar ugyanaz mindben) Nem ugyanaz, és még sok más sem!!!
Mivel nagyon egybenvan a motor, vagyis ez a blokk, +a váz is frissen porfestett, lehetséges hogy jobban megéri így csinálnom mint eladni a jót, és venni egy kétes állapotú 400-450eset amire szintén rámegy annyi szerintem simán. Sőt ezen már nagyon sokat buknék, kapasbol 2 uj gumi uj tarcsak betetek, lancszett lanckerekek, markolat kezvedo és még annyit sem kapnék érte amennyiért vettem. De ez ilyen sport :)
Blokkfelek ugyanazok. Fotengely mas.nyilvan hengerfej is mas. A henger csatlakozo meretek nem tudom stimmelnek vagy sem. A lenyeg pedig ez lenne.
Ha talalsz normalis 400as hengert es hengerfejet, kipufogot, 39es karbit rendberakassal, uj dugattyuval 200-250magassaga. Megeri?
Köszi, sikerült már f*sza lett. Szívónál nemis volt már kb semmi hézag, jobban odafigyelek mostmár erre.

Még egy olyan kérdésem lenne, hogy ezekben az rfs blokkokban van különbség? 250 400 450 525 között?

Mert pl néztem a hajtókar ugyanaz mindben. Esetleg egy 400as hengere rámenne a 250 blokkra? Vagy a hajtókar nem jelent semmit és a többi alkatrész méretezése más?

Kinézetre ugyanekkorák ezek az rfs blokkok.
Nincs.
Ugy kell ahogy irod!
Köszönöm! Az 1/6od fordítást úgy csínálod hogy a lefogató anyát oda állitod pont az egyik sarkát és a következő sarokig tekered ( mert ugye 6 sarka van) vagy van rá speciális megoldás?
Jo az a 0.12-13-14 koruli ertek. 0.2 kicsit sok ezeknek. Annak mar lesz hangja melegen
Sokkal pontosabb a "visszafele forgatas" 1/6 fordulattal ami 0.12mmt fog eredmenyezni,mint a hagyomanyos hezag meres. Foleg hogy sok esetben normalisan oda sem lehet ferni.
Ja es sok szecskazot megjavitottam
Jutubegyetem. Keress videót a szelepállításról és vegyél egy hézagmérőt (1000ft) ne találomra tekergesd, ezek nem szecskázók!
Hülye vagyok nemis kell számolni menetemelkedesbol tudni lehet hogy ennyi fordulatnal mennyit jon felfelé de azért biztonságból rámérek :D
Nyílván teljesen pontosan nem lehet annyira tenni, de azert megközelítőleg igen.

De megpróbalom ezt az 1/6od fordulatot kifelé tekerve az állítóján, ( tudom előszőr teljesen be kell tekerni :) ) hogy úgy nagyjából milyen értéket kapok.

Köszönöm a válaszokat!
Egy natúr ember úgysem tud .13mm megcsinálni
Aki meg ért hozzá az úgy beállítja hogy hézagoló sem kell
Persze a lapkás az más ott kell mérni
De azt sem tud mindenki főleg a digitális cuccokkal, nyomkodják össze vissza és csak mennek a századok
Amúgy többnyire egy tól-ig van megadva szinte mindenhol vagy úgy hogy .15 +- 2 század
Azért ide tettem fel a kérdést, mert gondoltam itt olyan embertől kapok választ akinek épp ilyen motorja van, vagy ezzel foglalkozik és tud egy optimális beállitást mondani ami még jó de szelephang sem nagyon van.

Felénk, meg szerintem sokfelé is sok az olyan magát nagyon jó szerelőnek tartó ember aki egyébként még kb nemis látott ilyen motort de mond valamit ezért tettem fel itt is a kérdést hogy biztos legyek benne.

Nem fordulat értékre voltam kíváncsi, hanem arra hogy kinek mi vált be. Az egyik "hozzáértő" azt mondta, hogy 0.13 szívó is kipuff is, a másik azt mondta hogy a kipuffot nagyobbra hagyjam 0.20ra a szívót 0.15re.
Amennyiben minden ismerosod mast javasol akkor miert pont nekunk hinnel?
1/6fordulat. Igy ha megerted akkor jo. Ha nem akkor kar az ido...
Tudnátok mondani szelephézagokat? Minden szerelő ismerősöm mást javasol... Ktm 250 4t 2006 rfs

Előre is köszi!
Szelep.
Sziasztok ! Ktm exc/sx 2008- gyári tank eladó, sx benzincsappal , zárókupak nélkül, jó állapotban . Nekem már csak a helyet foglalja akit érdekel irjon!
Köszi! Üdv
üdv mindenkinek !!
van valakinek az injektoros ktm 2t-vel tapasztalata, mennyire beváltak ezek?
szelephézaggal mi van ?
Az inditasnal vajmi keves koze van a fofuvokanak...
Ha kisebb volt a fofuvoka,mint kellene es magas fordulatszamon uzemelt akkor a melegedes meg intenzivebb. A tobbit nem magyarazom. Trivialis
Azt én is tudtam, csak az ok volt ismeretlen
Nem egy motorom volt mind kapott rendesen és egyik se produkálta
Ráadásul a hondán meg a főfúvóka is kisebb volt mint a gyári
Azert ez sem atomfizika
Bedusult.
Nekem a régi Honda ha meg volt jobban kergetve szarul indult utána
Annyi volt a megoldás hogy egy kicsit járatni kellett alapjáraton utána egy rúgásra indult
Fogalmam nincs mi volt a hiba