Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gugli által kiadott összes céget felhívtam már, csak horganyzással tudnak fekete bevonatot csinálni, de az meg lószart se ér küllőre.
Még gyári sincs, csak fényes krómos
kell keresni valakit aki porfestő helyen dolgozik, aztán megcsináltatni vele
a régi cégemnél némi száraz süti-kóla kombóért bármit lefestettek, mondjuk a küllőért biztos ment volna egy gyenge anyázás
Méregdrága, nem is találtam külföldön se csak porfestett feketét, az is 30-35 rugó fölött áll meg, egy kerékre.
utángyári a nincs? nekem a biciklin feketére kezelt rozsdamentes van évek óta és hibátlan, igaz a biciklire valami 8 ezer volt kb 3-4 éve
A magalfém nevü cég igen, most vitt oda haverom küllőket és anyákat, hát :D. vegyes érzelmekkel távozott. Viszont ő csak galvanizáltatni szerette volna.
Amit a kereső kiad első helyre. a kromkontakt kft, ezt a valaszt adta nekem par honapja "Fekete krómozással mi nem foglalkozunk, cégünk díszítő krómbevonatozást készít."
Ha már ilyesmi szóba került: ismer valaki olyan céget az országban amelyik tud feketekróm bevonatot csinálni (küllőre kéne)?
Ráf esetében, aki nem kénytelen kint rohasztani a motorját a napon-hóban-esőben (mint én), annál szerintem a nem UV-álló is simán kibírhat annyit amennyi idő után úgyis újra kell felületkezelni a cuccot valami más miatt (megreped, elgörbül, összekarcolódik stb.).
Egyéb alkatrészeknél (villahíd mondjuk) biztosan nagyobb eséllyel okoz ez gondot.
Senki nem használ uv álló szinező anyagot..
Amit a Fémépítő (ők vannak a Soroksári úton) csinált anno, az három év múlva mikor eladtam a motort, pont ugyanúgy nézett ki mint mikor elhoztam tőlük.
Igaz, azt a felnit előtte ők polírozták (ami mondjuk elég gány lett), a mostaniakat (amit a Grobelox csinált) meg csak lehomokoltattam eloxálás előtt, mert nem találtam senkit aki nem annyiért akarta volna lecsiszolni őket mint egy új ráf ára...
Voltam a soroksárin egy gyárudvarba, (nem biztos hogy ugyan ott amit te is írtál), voltam a Grobeloxnál és sóskúton is próbálkoztam..
Mondjuk én anno odamentem a cuccal a kezemben hogy ezt meg tudják-e csinálni, ha igen mikorra és mennyiért.
Amúgy ha ők nem, a Fémépítő tuti hogy megcsinálja, legfeljebb lassabban.
Köszönjük szépen megkeresését, de motor alkatrészeket nem tudunk eloxálni.
Megértését köszönjük.
Mondjuk nekem most ezt válaszolták.
A kérdés pedig annyi volt hogy motorkerékpár alufelnit lehetséges vagy sem.
Mármint melyiküknél?
Köszönöm a választ, náluk csináltattam én is ami nem lett jó.. Sajnos magyarországon még nem találtam senkit, aki uv álló festéket használna az eloxáláshoz és pár hónap alatt, kiszívja a nap.. Egy gyári villahíd, vagy felni, évtizedekig is jó..
Izlesek es pofonok, nagyon giccses az elox nehany szinben, viszont gyonyoruen nez ki, es egyik porfestes sem lesz olyan mint egy jo gyartotol vasarolt elox szines raf.
Az tény hogy a lakkot könnyebb elbaszni, ha túl vastag képes habosodni, mintha megforrna
Nekem csináltak olyan kormányt hogy a gyári festéstől lényegesebben szebb lett, a gáznál kicsit csiszolni is kellett mert szorult egy kicsit
Robogó kerék is olyan lett hogy többet ér mint az egész foshalom robogó, itt azért látszódott hogy az egyiket egy öreg róka festette a másikat meg egy kezdő, aztán van különbség
Viszont az elox nem lesz narancsbőrös.
Porfestés+ lakk nagyon szép, szerintem az eloxtól 100x jobban néz ki
Az a lényeg hogy tudjanak normális lakkot szórni jó vastagon
Igaz ilyen céget nem lesz egyszerű találni mert elég kókler porfestésekkel találkoztam eddig
Az kurvajo ar volt annak idejen, egy porfestes is majd annyi jelenleg. Majd irok egy emalit pontos meretekkel, hatha kedvezobb lesz az arfekves.
Lehet rosszul emlékszem, de nekem valami olyasmi rémlik hogy 15e körül volt a két ráf eloxálása (de ez 8 évvel ezelőtti történet ugyebár).
Grobeloxto kaptam ajanlatot de szerintem valamit felreneztek, mert 270 / mm2 arat szabtak meg, vagy tenyleg ilyen embertelen draga..
2005-ben a Fémépítőnél (Soroksári út 45-47), supermoto ráfot, szerintem teljesen hibátlan minőségben.
Aztán 2012-ben a Grobelox-nál, szintén supermoto ráfokat, ezek kb. 5 év alatt feketéről sötétszürkére fakultak, szóval akár elégedetlen is lehetnék a minőséggel, de ugyanennyi idő alatt a gyárilag eloxált tanksapka-szellőző szelep háza még sokkal jobban kifakult (szabadban áll a motor), úgyhogy szerintem egy rossz szavam nem lehet az ő munkájukra sem.
Nem volt még 400-am,de az összes Rfs blokk egyforma és ha a legerősebbet (525) sem lehet tönkre tenni ha figyelsz rá,akkor egy 400-as valószínű örök élet...
Sziasztok!
Mi a véleményetek a 400 exc (RFS)-ről? Igaz, hogy nem olyan strapabíró, mint a 450-es változat?
Mennyire kezes jószág? :)