{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5613637] 2020. 04. 18. 20:31
Ruczak
Most mán izgulok, miért kérdezted.
[#5613634] 2020. 04. 18. 20:28
Ruczak
Szoktam, de ez csúszókuplungos.
[#5613632] 2020. 04. 18. 20:27
z00
Egy fs450-et hasznalsz palyan, szoktad hasznalni a motorfeket?
[#5613576] 2020. 04. 18. 19:31
851Tricolore
[#5613569] 2020. 04. 18. 19:09
Ruczak
Exc 300 2t-ről tudnátok írni valamit? 2013-as. Mennyire kell pörgetni ezeket? Mennyire nyomatékosak? Köszi
[#5613549] 2020. 04. 18. 18:00
z00
Najo, lehet tuloztam kicsit a kijelentessel, de tenyleg nem olyan erzetre mint egy ujabb exc-n, terepen fasza, de utcan egy nagyobb rivasztas utan azert csokken a fekhatas.
Majd 1x talan kiprobalom nagyfekkel.
[#5613545] 2020. 04. 18. 17:56
Ruczak
Igen, úgy volt! :) Meg az utcai használat, eladhatóság terén is igazad lehet. Bár a régebbi Dukeommal sem lehetett normálisan közlekedni. Viszont most efelé húz a szívem. Meg az enduró szett is jól jöhet. A linket küldd el légyszi! Köszi
[#5613539] 2020. 04. 18. 17:49
GD
Az első 625-ösöm 3 éves volt mikor megvettem, annak utcai használatnál tényleg nem volt gond a fékjével, "csak" pályán melegedett el.
A mostani 10 évesen került hozzám, ezé kritikán aluli, hiába kapott felújító szettet a főfékhenger és a nyereg is...
[#5613536] 2020. 04. 18. 17:40
z00
Nekem is fosadek a 625-on, olyan hatasa van tenyleg amit leirtal, viszont ujabb exc-n sokkal jobbnak tunt, lehet intenziv hasznalatnal melegedes hatasara szar lesz az is.
[#5613535] 2020. 04. 18. 17:36
GD
Az.
[#5613534] 2020. 04. 18. 17:36
z00
Neked meg az SC van mindig?
[#5613532] 2020. 04. 18. 17:34
GD
Betéttől függetlenül egy kalap szar a KTM gyári féke, az enyémmel pl. akármit csinálok, kb. a kormányig be kell húzni hogy fogjon...
[#5613504] 2020. 04. 18. 15:13
851Tricolore
A múltkor még 690 Duke-ról volt szó.
Osztrákban hirdetnek 525 EXC-ket 3800-4000-ért. Alkuval lehet, hogy benne lennél a keretben. Ha érdekel küldök linket.
Egyébként van egy versenymotorod, nem is akármilyen. Biztos, hogy utcára is kell egy kihegyezett gép? Egy 690-es nehezebb, de fenntartás, közúton való használhatóság szempontjából barátságosabb. Meg talán a későbbi eladhatóság tekintetében is.
[#5613424] 2020. 04. 18. 11:21
z00
Lehet jobban jarsz egy olasz husqival,illetve egy regebbi husabergel, csak gyari sm verziokra gondolok, alapbol nagyobb fek, es feszes futomu.
[#5613406] 2020. 04. 18. 9:50
ini
annyira azért nem szar a gyári fék, főleg ha nagyobb tárcsán fog, ha jól van összeállítva a féktárcsa-fékbetét páros nem lesz gáz az utcán
bencsik meg ő lenne:
http://krosszmotorok.hu
kitartóan hívd, biztos vagyok benne hogy van több motor is nála mint ami az oldalán van
[#5613405] 2020. 04. 18. 9:46
Ruczak
Köszi Neked is. Írtad Bencsiket. Ő kicsoda? Hogy lehet elérni?
[#5613404] 2020. 04. 18. 9:45
Ruczak
Nem versenyezni akarok a gêppel. Pályára van egy másik. Utcára kellene csak. Nyilván jó lenne ha fogna a fék rendesen. Kiindulásnak kérdeztem, kipröbálni mennyire xar.(a féket).
[#5613394] 2020. 04. 18. 9:02
ini
elviszed egy szakemberhez átlemezeli és meg is van az sm láb
amúgy is érdemes elvinni egy takarítás+olajcserére mert kb senki sem csinálja csak akkor amikor már folyik
a fékhez egy adapter kell( egy darab vastag alu lemez) és a jelenlegi helyétől kijjebb kerül a munkahenger és így kompatibilis a nagyobb tárcsával
[#5613393] 2020. 04. 18. 9:01
GD
Átalakító csak arra jó hogy a 260-as helyett 320-as féktárcsát tudjál használni, de attól a fék még ugyanolyan fos marad (elmelegszik stb.), ha kicsit is komolyan gondolod a dolgot akkor kell rá legalább egy négydugattyús féknyereg, a hozzá való főfékhengerrel meg úszó tárcsával.
Futóművet lehet keményíteni nyilván, itt is attól függ, mennyire akarod komolyan venni a dolgot, utcára elég lehet ha kicsit tekergetsz a gyárin, de a profi megoldáshoz fel kell keressél egy futóművest (és lehetőleg nem ilyen önjelölt sufnikókány bajnokokat, hanem tényleg hozzáértőt)...
[#5613382] 2020. 04. 18. 7:49
Ruczak
Amúgy egy EXC futóművét mennyire lehet felkeményíteni? Illetve a kerekeken kívűl mit kell kicserélni, ha supermotot szeretnék belőle. Azt tudom, hogy kell valami átalakító vagy mi, hogy a gyári fék jó legyen.
[#5613293] 2020. 04. 17. 20:42
Ruczak
Ha valaki tud jó állapotú rendzsámos exc-t, supermoto kerekekkel, ne tartsa magában. 250-től-450-ig. Lehet kétütemű is. Nem muszály 525 meg nagyobb, bőven elég 450-ig. Ne legyen leharcolt. Köszi
[#5613290] 2020. 04. 17. 20:39
Ruczak
Ki az a Bencsik?
[#5609875] 2020. 04. 08. 11:20
ini
Bencsiknél kell körbenézni
Attól olcsóbban nemigen lehet hozzájutni
A rendszám ebben a vírusos időben nem tudom mennyi idő alatt jönne össze nekünk olyan másfél hónap volt
[#5609873] 2020. 04. 08. 11:07
z00
"ettol olcsobb se lesz mostanaban egyik sem" Marmint ez kicsit felreertheto volt, egy fiatalabb es jo allapotura ertettem.
[#5609872] 2020. 04. 08. 10:57
z00
Ruczak - gyari fek van rajta egy 320as atalakitoval, ettol olcsobb se lesz mostanaban egyik sem, talan kulfoldon erdemesebb nezelodni.
Sedu - ez igaz lehet egy krosszmotorra, nem feltetlen endurora, aki nem agyhalott modjara veszi meg az elso szembejovot, az tudatosan akar szopni.