Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen erre celoztam, nagyon jo volt vele menni, a fentebb leirt exc250-el is, de hat egy nagy gazt nem mertem neki huzni, nem erre valo, gyanitom a 300-sem.
Köszi!
Volt 690-ed, abba gondolom nem volt antihopping, de milyen jo is az amikor csak visszaereszted a gazt es a motorfek dolgozik.
Egy 2t nem igazan szereti ezt a fajta felhasznalast, van egy par ember aki azthiszi hogy milyen fasza is lesz utcan kozlekedni vele, de nemhiszem.
De ez lehet csak szubjektiv velemeny, maximum 1000 ft-os tankolasokkal, kimenni, vergodni, hazamenni. Egyszeruen nem oda valo. Tuleros, tulkonnyu. Mellesleg botrany nagy luxusnak tartom jelenleg.
Egyszer belerakta haverom a 2t 250 exc-be az smszettjet, es felrakta ra a 4dugos beringert, hat na. Jovolt, radirozott meg 4-ben is kb a kerek, de lehet csak 3ba, tapadni nem nagyon akart, burnout es stoppi az volt, de igy ennyi is, allatkodas csak.
Lehet arra utalt, hogy a 2T-n nincs motorfék (olyan mint a 4T-n). Nem is tesznek rá antihopping-ot.
Most mán izgulok, miért kérdezted.
Szoktam, de ez csúszókuplungos.
Egy fs450-et hasznalsz palyan, szoktad hasznalni a motorfeket?
Exc 300 2t-ről tudnátok írni valamit? 2013-as. Mennyire kell pörgetni ezeket? Mennyire nyomatékosak? Köszi
Najo, lehet tuloztam kicsit a kijelentessel, de tenyleg nem olyan erzetre mint egy ujabb exc-n, terepen fasza, de utcan egy nagyobb rivasztas utan azert csokken a fekhatas.
Majd 1x talan kiprobalom nagyfekkel.
Igen, úgy volt! :) Meg az utcai használat, eladhatóság terén is igazad lehet. Bár a régebbi Dukeommal sem lehetett normálisan közlekedni. Viszont most efelé húz a szívem. Meg az enduró szett is jól jöhet. A linket küldd el légyszi! Köszi
Az első 625-ösöm 3 éves volt mikor megvettem, annak utcai használatnál tényleg nem volt gond a fékjével, "csak" pályán melegedett el.
A mostani 10 évesen került hozzám, ezé kritikán aluli, hiába kapott felújító szettet a főfékhenger és a nyereg is...
Nekem is fosadek a 625-on, olyan hatasa van tenyleg amit leirtal, viszont ujabb exc-n sokkal jobbnak tunt, lehet intenziv hasznalatnal melegedes hatasara szar lesz az is.
Az.
Neked meg az SC van mindig?
Betéttől függetlenül egy kalap szar a KTM gyári féke, az enyémmel pl. akármit csinálok, kb. a kormányig be kell húzni hogy fogjon...
A múltkor még 690 Duke-ról volt szó.
Osztrákban hirdetnek 525 EXC-ket 3800-4000-ért. Alkuval lehet, hogy benne lennél a keretben. Ha érdekel küldök linket.
Egyébként van egy versenymotorod, nem is akármilyen. Biztos, hogy utcára is kell egy kihegyezett gép? Egy 690-es nehezebb, de fenntartás, közúton való használhatóság szempontjából barátságosabb. Meg talán a későbbi eladhatóság tekintetében is.
Lehet jobban jarsz egy olasz husqival,illetve egy regebbi husabergel, csak gyari sm verziokra gondolok, alapbol nagyobb fek, es feszes futomu.
annyira azért nem szar a gyári fék, főleg ha nagyobb tárcsán fog, ha jól van összeállítva a féktárcsa-fékbetét páros nem lesz gáz az utcán
bencsik meg ő lenne:
http://krosszmotorok.hu
kitartóan hívd, biztos vagyok benne hogy van több motor is nála mint ami az oldalán van
Köszi Neked is. Írtad Bencsiket. Ő kicsoda? Hogy lehet elérni?
Nem versenyezni akarok a gêppel. Pályára van egy másik. Utcára kellene csak. Nyilván jó lenne ha fogna a fék rendesen. Kiindulásnak kérdeztem, kipröbálni mennyire xar.(a féket).
elviszed egy szakemberhez átlemezeli és meg is van az sm láb
amúgy is érdemes elvinni egy takarítás+olajcserére mert kb senki sem csinálja csak akkor amikor már folyik
a fékhez egy adapter kell( egy darab vastag alu lemez) és a jelenlegi helyétől kijjebb kerül a munkahenger és így kompatibilis a nagyobb tárcsával
Átalakító csak arra jó hogy a 260-as helyett 320-as féktárcsát tudjál használni, de attól a fék még ugyanolyan fos marad (elmelegszik stb.), ha kicsit is komolyan gondolod a dolgot akkor kell rá legalább egy négydugattyús féknyereg, a hozzá való főfékhengerrel meg úszó tárcsával.
Futóművet lehet keményíteni nyilván, itt is attól függ, mennyire akarod komolyan venni a dolgot, utcára elég lehet ha kicsit tekergetsz a gyárin, de a profi megoldáshoz fel kell keressél egy futóművest (és lehetőleg nem ilyen önjelölt sufnikókány bajnokokat, hanem tényleg hozzáértőt)...
Amúgy egy EXC futóművét mennyire lehet felkeményíteni? Illetve a kerekeken kívűl mit kell kicserélni, ha supermotot szeretnék belőle. Azt tudom, hogy kell valami átalakító vagy mi, hogy a gyári fék jó legyen.
Ha valaki tud jó állapotú rendzsámos exc-t, supermoto kerekekkel, ne tartsa magában. 250-től-450-ig. Lehet kétütemű is. Nem muszály 525 meg nagyobb, bőven elég 450-ig. Ne legyen leharcolt. Köszi