Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hívd fel őket.. nekik sok mindenük van, bontottan is...

http://www.scooter.hu/
Sziasztok

Szeretnék érdeklődni, hogy egy Kymco GR1, DJ50-es robogóhoz milyen árba lenne egy automata szívató, és tudnátok-e ajánlani valamilyen oldalt ahonnan lehetne rendelni??

Üdv
Gergő
Valaki nem tudja véletlenül ,hogy a Kmco kxr 250-es quadra milyen sprot légszűrő való? Köszi
Köszönöm a segítségedet!
Vízpuma az összes 250-500 nak baja, meg kell nézni hogy nem lett-e megfőzve emiatt egyszer kétszer...olasz elektonika még megtréfálhat, másról nem tudok ;)
Sziasztok!

Egy kis segítségre, véleményetekre lennék kíváncsi, sajnos saját topickja teljesen halott így inkább itt teszem fel kérdésemet mivel nagyrobogóról van szó.
A típus egy 2003 Piaggio X9 500, érdekelne hogy mi a gyengéje, van e típushibája a gépnek, igazából munkánál a kocsit helyettesittené jó időben így sokat lenne használva.
Segítségeteket előre is köszönöm, tudom hogy a Kymco Xciting 500 jobb választás lenne de, az ára is jóval magasabb, ezért most Ő nem játszik.
Köszönöm szépen a segítséget!! :)
Jó napot!

Töltsd le ezt a leírást, ebben minden megtalálsz: http://www.manualedereparatie....
Szia Gergő!Pár ève nekem is volt egy ilyen gèpem.A vázon nem található semmilyen adat,inkább a műanyag alkatrèszeken keresd a gyártási dátumot.Pl:ülès alján,kesztyűtartó belselyèn stb.Egyèbkènt nagyon jó kis gèp 3 èvig használtam problèma mentesen!
Jó napot!

Szeretnék érdeklődni, hogy a Kymco Fever zx50-es robogónál hol található a motoron valamiféle adat magáról a motorról pl: teljesítmény, évjárat, stb....??

Üdv
Gergő
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Honda_Dio_Malossi_70_es_henger_elado__Csere_dio_karburatorra__50193502.htm?first=1
8. Hiba: Elektromos hibák, "nincs gyújtás".

Megoldás: Az egyik legnehezebben feltárható hiba, az elektronikai meghibásodás. Sorban végig kell vizgsálni az alkarészeket, amik az indításhoz szükségesek. Sok féle ok lehetséges: tönkrement elektronika, hibás gyújtáskapcsoló, elszakadt, lecsúszott kábel, zárlatos gyertya stb.

Ha átnéztük a gyújtásrendszer csatlakozásait, és datáltuk, hogy minden a helyén van, akkor kezdjük a diagnosztikát. Általában a gyertya kiszerelésével és a gyertyapipa ellenőrzésével érdemes nekikezdeni, és úgy visszafelé, előbb a trafó, majd a CDI, végső soron a jeladó és a gyújtásalaplap vizsgálatával / cseréjével. Ezekből műszerek és komolyabb villamossági ismeretek hiányában csak a gyújtógyertyát és pipát tudjuk megvizsgálni, a többi alkatrészt vagy elkezdjük kicserélgetni "próba, szerencse" módjára, vagy szakemberre bízzuk a feladatot.

forrás: http://www.egumotors.hu/robogo-nem-indul
Jó reggelt!

Gyújtótrafó jó?
üdv gyerekek. kymco agility 50 4t egyáltalán nincs szikrám! vettem új cdi gyújtást de azzal sincs! ötlet!? valaki!?
Sziasztok. Vettem egy kymco b&w 125-öt. Van aki bont ilyen motort? Kéne egy pár dolog. Előre is köszi.
Üdv
Vehető-vihető,kérdésekre a hírdetés alatti elérhetőségeken válaszolok.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/kymco_xciting_500_ir-9908957
Szia! A tükrök megvannak még? Üdv:Laci
Hát ezt jó hallani. Azóta meghallgatta a motort egy nálam okosabb kolléga, aki szerint egy szelephézag állítás ráférne. Tud valaki ajánlani Budapesten olyan szerelőt, aki becsülettel olcsón dolgozik? Direkt nem írtam szervizt, az van minden sarkon.
Jó reggelt!

Véleményem szerint nem nagyon van az átlagos motoroktól eltérően típushibája, inkább a szokásos karbantartásra kell odafigyelni, mind a motornál, mind a hajtóműnél. Olajcserék, szelephézag, hajtómű kopó alkatrészeinek időben cseréje. Na meg benzint bele, hogy legyen mivel működjön.
Itt meg találsz némi ismertetőt róla: http://www.manualedereparatie....
Sziasztok!
Sehol sem találtam infót, remélem itt valaki segít. Pár napja vásároltam egy Kymco B&W 250-et. Szuper állapotban van, de azért kiváncsi lennék mik lehetnek a gyermekbetegségek/tipushibák ennél a modellnél? Mit érdemes megnézetni, esetleg cserélni, hogy üzembiztos legyen? Már 51.000 van a gépben, félek kicsit, hogy mennyire biztos műszakilag.
Köszi a segítséget.
Köszönöm a válaszodat. Sikerült lecserélnem a fékolajat :) Jó tudni, hogy nincs probléma az olaj jelzővel.
Sziasztok!

Egészségügyi okok miatt eladóvá vált a Quannon-om. Jó állapotban van a kicsike, újak a gumik (Heidenau), a lánckerekek és a lánc. Műszaki 2018. áprilisig van rajta. Négy év alatt mentem vele 27.000 Km-t, vagyis nem lett széthajtva. Garázslakó motor, amire nagyon odafigyeltem.
Az irányár 380.000. Ft., ami persze alkuképes.
Érdeklődni lehet a 06-30-472-4115-ös számon, vagy a jochenp@freemail.hu e-mail címen.
olajlámpa normális, hogy jelez, ha nem alszik el az a probléma.
mielőtt elkezdesz fékolajat töltogetni nézesd meg a fékbetéteket, mert ha cserések, úgy el vannak kopva akkor betétcsere és az olajszint visszamegy.
azért írtam, hogy nézesd meg, mert a beírásaid alapján nem neked kellene hozzányúlni még...
Köszönöm a válaszokat. Annyi problémám van a motorral, hogy az első fék folyadékot nem tudom beleönteni mert nem tudom lecsavarni a tetejét és nincs benne olaj. A másik hogy világít gyújtás ráadásakor az olaj lámpa de elalszik kis idő után, pedig van benne olaj.