{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5415189] 2018. 01. 19. 19:48
Ledimotors
Szia Krisz45! A szervizkönyvben 5 litert láttam!
[#5415063] 2018. 01. 19. 16:16
Krisz45
Sziasztok!
Kymco agility rs 50 4t-ben hány literes a tank ?
[#5410643] 2018. 01. 01. 21:01
feketenan
Köszi a rezonálásra a hoozzászólásokat, de segítséget nem adtatok!A kormánymü nem rossz, mert akkor minden menettartományban rezonálna. Dél pest megyében nem tudok valami " komoly!!!" szerelőt. Talán ő tudna valamit hozzászólni.
[#5410298] 2017. 12. 31. 13:16
perge666
Na közben mutattam asszonynak és azt mondta hogy neki ez nagy nézegessek kisebbeket. :(

Pedig nekem nagyon tetszik,nagy robosztus,gyönyörű az egész,csak nekem van Derbi Sendám így nincs beleszólásom.

A rendőrök nem gondolják hogy egy nagymotoron nem 80-as óra van?
[#5410279] 2017. 12. 31. 12:43
csibewer
Szia!

Köszönöm az elismerő szavakat. Tény hogy elsősorban a kényelem miatt esett rá a választásom és egész jól lehet haladni vele, mert a motorja elég erős a nagy tömeghez képest és elég pehelysúlyú vagyok Én is. Viszont a méretei miatt állandó célpont vagyok a rend éber őreinek és nem egyszer hosszantartó beszélgetés során sikerül meggyőznöm őket, hogy ez bizony segédmotorkerékpár. Mindemellett a nagy méret, tömeg nem túl előnyös a használat során, de a kényelem ezt jól ellensúlyozza. Menetkészen 130 kg, ez bizony nem kevés és kb. 2 m hosszú, a szélessége is elég nagy, de ott a behajtható tükrökkel lehet variálni. Főleg túrázásokra használtam, most meg hogy az egészségi állapotom leromlott egyre többet áll. Az idén kb. 500 km lett belehajtva. A párodnak mindenképpen érdemes lenne kipróbálnia, mielőtt vételen gondokodnátok, mert a kezelhetősége elég szokatlan a többi robogóhoz képest. A városi forgalomban is jól lehet tartani az iramot vele ha normál körülmények vannak. A másik nem elhanyagolható előnye az ülés alatti tároló mérete, egy kisebb bevásárlást simán be lehet oda pakolni.
[#5410252] 2017. 12. 31. 11:31
perge666
Nagyon szép a robogód,ránézésre azt gondolnám hogy valami nagyköbcentis motor.
Hogy bírja a kis blokk azt a nagy gépet+ még téged is?

Ha jön a jóidő asszonynak kellene valami az SR helyett,ez tetszik.....
[#5410246] 2017. 12. 31. 11:09
perge666
Sziasztok.

Uncsimnak van egy Kymco MXU 250 ATV Quadja,és olyan hibajelenséget produkál hogy könnyen indul,de gázadásra leáll.
Lassan 2 hónapja nem ment vele,de úgy rakta le hogy nem volt ilyen gondja.

Én nem próbáltam,nekem csak mondta,de nem lehetséges hogy csak a hideg miatt áll le neki és kicsit hagyni kellene hogy járjon szivatóval?
Mondjuk azt mondta hogy hagyta ketyegni néhány percig,de lefulladt mindig gázadásra és első rántásra beindul utána.
Önindítórol ritkán indul be,pedig vett bele új akkut is.
[#5410226] 2017. 12. 31. 9:01
csibewer
Üdv!
Igazad van, erre nem is gondoltam.
[#5410194] 2017. 12. 30. 20:36
Ledimotors
Talán az elején is érdemes lenne szétnézni, mert nem valószínű hogy a motor rázza a kormányt!
[#5410109] 2017. 12. 30. 16:51
csibewer
Szia!
Érdemes lenne a motor rezonanciát is figyelmbe venni ha az eddigi próbálkozások nem vezettek eredményre.
[#5410104] 2017. 12. 30. 16:43
Ledimotors
Ja ugyanaz a motor van mindkettőben!
[#5410102] 2017. 12. 30. 16:41
Ledimotors
Üdv! Típushiba nem hiszem hogy lehet, mert nekem is volt People 250 de ilyen jellegű hibát nem tapasztaltam, de nem is hallottam róla!
[#5410048] 2017. 12. 30. 11:20
feketenan
Sziasztok! Nekem van egy Kymco 250-es Xciting-om. Sajnos szinte az egyik pillanatról a másikra rendes működés mellett elkezdett nagyon rezonálni és annyira, hogy már 30-40 km után szinte elzsibbad a kezem a gázmarkolaton. Cseréltettem hajtás szíjat, kuplungot komplett, és a hajtásgörgőket is teljesen újra. Nem segített, továbbra is remeg az egész motor. Ugyan azt a sebességet nagyobb fordulatszám tartományban éri el, mit eddig. Nem találok olyan szerelt, aki meg tudná javítani, és eddig kb 50 ezret költöttem rá úgy, hogy nem mentem a probléma megoldása felé egy lépést sem. Azt szeretném kérdezni tapasztaltatok e már hasonló hibajelenséget és vajon akkor mi lehet a hiba. Ötleteim nekem is lennének, de kicsit szertném már hatékonyan kezelni a kérdést, hátha típushibáról van szó például. Kérlek benneteket segítsetek! Köszi!
[#5396404] 2017. 11. 10. 9:52
Martin32
Sajnos csak a csere segített a 250 es blokkban nekem is. !
[#5396338] 2017. 11. 09. 19:28
csibewer
Szia!

Köszönöm a választ. Időközben már mások is a cserét javasolták, így rendelek egy komplett készletet. Hiába no, a 12 év nem múlik el nyomtalanul.
[#5395369] 2017. 11. 05. 16:21
Lem1
Szia.
Sajnos nem lehet javítani.
Mivel minél nagyobbak a rések annál könnyebben verődik ki.
Ugyan igy jártam egy 250 peopléval.
[#5391804] 2017. 10. 26. 8:47
csibewer
Jó reggelt, sziasztok!

Most nekem lenne szükségem ötletre, tanácsra. Egy ideje elinduláskor csak pörgött a motor, de csak vánszorogva tudtam haladni, aztán egy kis idő után mégis összeszedte magát és nekilódult. Megtaláltuk a hiba okát csak az lenne a kérdés, hogy érdemes a hátsó variátortárcsa csapvezető pályákat kiigazítani vagy cserélni kellene? A tengelyt is megcsiszolta kissé a peremesedés, bár nem érezni a bemaródást a felületén.
[#5388351] 2017. 10. 17. 9:00
atesz44
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Kymco People S200I-m van. Nemrég vettem, megy is jól, kb. 105km/ó a vége. De van egy olyan hibája, ha sokat megyek egyszerre motorfékkel anélkül, hogy húznék gázt, pl. felüljáróról lefele...majd hirtelen gáz adásra nincs üzemanyag...hörög....majd teljes gázadásra lassan összeszedi magát, s minden ok. Olyan mintha a porlasztóból elfogyna az üzemanyag, de ez I, tehát injektoros. A tankot még nem tisztítottam, az üzaszűrőt nem láttam. ...gondoltam mielőtt nekiesek, megkérdezem....
Előre is köszi!
[#5383004] 2017. 09. 28. 14:33
Papinnyo
Köszi a választ!
[#5382676] 2017. 09. 27. 17:48
csibewer
Természetes, hogy segítünk egymásnak amivel és ahogy lehet. Külön köszönet, hogy reagáltál a kapott információra.
[#5382664] 2017. 09. 27. 17:15
jala
Köszönöm szépen az információt!!
[#5382553] 2017. 09. 27. 10:35
jala
Csibewer
Köszönöm szépen,az információt!!!
[#5382474] 2017. 09. 26. 21:51
F2
sima szög vagy drót miatt kilyukadt gumit defektjavító gumikukaccal simán lehet javítani, ahhoz nem kell levenni a kerekekt. ha gombával akarsz belülről javíttatni, ahhoz le kell venni. egy sima defekt miatt nem kell gumit cserélni. az hogy tömlő nélküli (tubeless) vagy nem, nem igényel semmilyen tudást, rá van írva a gumira. 99%, hogy tömlő nélküli.
[#5382424] 2017. 09. 26. 20:51
Papinnyo
Köszi a választ! Ilyen mélyrehatóan nem ismerem, elvileg gyári gumik vannak rajta, ami defektet kapott. Akkor a video alapján, ha ugyanilyet is akarok visszatenni rá, akkor hasonló képpen le kell bontanom a hátulját igaz?
[#5382282] 2017. 09. 26. 13:03
F2
Attól függ milyen gumit használsz, de valószínűleg tubeless

ha gombát akarsz rakni, akkor le kell szedni