Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és nekem elég jól világít, a halogénről nem tok mondani semmit.
Hát én se tom de az már elég jól világíthat. De hát miért raknának bele szrab foglalaltot. aMuyg halogén?
Az enyémbe 55 w-os van viszont az enyém 100-as nem tom hogy egyezike az ötvenessel a lámpa
Tudnátok segíteni hogy kinek miylen és hány vattos égő van a motrába? ÉS hogyan világít. Mert az enyémbe 15 wattos és hát elég szar. Halogén izzohoz mit szolna? Azt halotam megolvadn tőle a foglaalt meg a búra is. Valakinek van halogén izzoja?
HEllo
Az enyémen vee rubber gumi van elől hátul ugyanaz. 5000 volt. de hát egy raat szar. Az eslő gumi olyan mintha uj lenne. Kurva kemény. Csuzsik esőbe hidegbe melegbe. De esőbe kurvára. Körforgalomba eleje hátulja simán arábmegy minden megerőltetés nélkül. de majd engem is érdekel hogy myien gumit veszel majd és menyiért.
Üdv a malagutisok körében!
A metzeler tuti jó,mert az kimondottan ilyesmit gyárt!
A kontinentálról már hallottam,mint autógumi,de nagyon nem dícsérték és a harmadikról még nem hallottam!
És a metzeler ha jól tudom csak motorra gyárt gumit!
Ezért tuti jó minőségűek!
Azért írd majd meg nekünk melyiket választottad és persze mennyiért!
Szevasztok én is malaguti tulaj lettem
És már lenne is egy kérdésem milyen gumit ajánlanátok pl: Mitas,Continetal,Metzeler?
Mert nem tom eldönteni hogy meik legyen.
Most megtudtam,hogy a szimering f12-15-ben megegyezik!
Ára kb. 3000-ft,attól függ hol veszed meg!
ciceger és G gábor Köszönetem az ifnok-ért .Hasznossak számomra ,mégegyszer köszi.
Nekem F15-be (egyezik asszem F12-vel belülről) fél deci olaj volt,esetleg picit több.Ha jól emlékszem.
Olajon szimmeringen kívül elvileg semmi nem kell,viszont jó szolgálatot tesz egy légkulcs.Nélküle csak qrva nagy mázlival nyílik az imbusz a teló alján.
A belső sorrendet érdemes jól megjegyezni .

A membrán meg elzárja a visszaáramlás útját,mikor a dugó elindul lefelé.Nem fog jobban menni ha kifúkálod...
G.
Ennek én is pont előtte állok,mert egy picit az enyém is szimeringes!
Csak ennél nem tudom mennyi olajat kívánna meg!
Régen simsonnál csináltam és azt hittem,hogy minél több olajat rakok bele,annál jobb lesz!
Hát nem sajnáltam és száranként belezúdítottam 2dl-t!
Okádta is utána,de szerencsére az egyik komámnak megvolt a hozzávaló kiskönyve és kinéztem belőle!
Ekkor már gondosan kimértem a 0,3dl-t!
Van különbség!
És tökéletes lett!
Ez biztosan más,csak azért írtam le,hogy valaki nehogy benyalja,ha ez az elv jutna eszébe!
De én is szeretném tudni,mennyi olajat kívánna meg!?
csőváz srácok! Szeretné tőletek kérdezni, az első telot szeretném rendbe tenni ,Mi kell hozzá? gondolom szimering ésmég ?az olaj ? Házilag ez kivitelezhető? Kissé gyengélkedik! Szoval ha valaki tudja ennek a fojamatátt nagyon hálás lennék! Köszönet addig is.
Szecska!
Ha te most nemrég kaptad szét a mocit,megtudnád mondani mennyire nehéz leszedni a hengerfejet,hogy meglásd a dugót!?
valaki tudna segiteni mi a szerepe a membránnak a karbi alatt?
Szasztok!
A karbikhoz:volt egy állóhengeres SR-em,21-es karbival,70-es öntöttvas hengerrel.Meg valami ARROW budi.Na az evett 8 lityit.Új membránnal valamivel kevesebbet.És mostani szemmel nézve nem is ment...
Ezért most beszereztem a (k**va lassan) épülő gépemre egy 24-est..
Az élménymotornál (mondjuk jégen ) nekem nem számít mit eszik.
Amúgy a görgőzés sztem leginkább kipuff függvénye,az mit enged?! Gyári kipuval még a komoly 70-eseket sincs értelme pörgetni.Viszont egy jó rezó tud erőt adni 50-esnek is,ha hozzá van hangolva görgővel .
Szerintem.
Na pá!
G.
A nézegetést úgy értettem,hogy próbálgatás!
Beletesztek egy xg-os görgőt,összerakjátok és irány egy próbakör!
Majd megint szétszedés másik méretű görgő és így tovább!
Ekkor derül ki,hogy neked melyik a legjobb!
Elég macerás,ezért egy napot rá lehet szánni nyugodtan!
Szecska sporttárs!
Ha jól tudom minden befolyásolhatja a görgők méretét ill. te magad,hogy milyen gyorsulást szeretnél!
Befolyásolhatja az összes kopható alkatrész is(görgő,kuplung,rugók,szíj),ezért minden moci más és más!
Ezért csak a próbálkozás a jó megoldás!
Sokan görgőből készletet vesznek,éppen emiatt!
Ha valaki ért hozzá és van türelme,akkor nézegeti,hogy neki melyik a lagjobb,de itt jön az,hogy valaki a gyorsulást a másik a végsebességet részesíti előnyben!
ciceger cimbi ! vkon bízva benned megoldodott az első és hátso fékbetétek cseréje. Minden a lgnagyob rendben! Mégegyszer hála és köszönett. Holnap beviszem a kipufogot a munkahejemre vann a könyök résznél 3db egész mély( horpadás) ki szedetem . 50 százalék leszükités hááát ártani nem ártt,ha nemis használ. Cső srácok.
NEm értem mér nehéz akkor a 6g os, bár lehet hogy 5,4-5,4 g os kell ki tudja
Hali Szecska!
Gyárilag 6,5g-os görgő van a mociban!
De,hohy 70-eshez melyik lenne jó,szerintem az is csak próbálgatással derül ki!
Legalábbis ezt mondják a nagyok!
Sziasztok!
Fontos lenne számomra megtudni gyárilag hány grammos görgő van az F15be?
vagy ha 70es henger van benne milyen ajánlott?
Kérlek segitsetek.Üdv szecska
Norbi!
Kinek szántad a kérdést?
Ennyi hozzászólás után nem lehet tutira tudni,hogy kire gondoltál!
Alexey!
Ma rákérdeztem egy szerelőnél a légtelenítésre,aki ugyanazt mondta mint én!
Fékkar pumpálása,majd nyonvatartása és a pöcök kitekerése!
Úgyhogy túl nagy hülyeséget nem írtam!
Hát nekem van egypár tapasztalatom a ezkel a karbikal de nem sok haverjaimnak elég soknak van ekkora karbia. Meg elég jó henger hozzá. Nked miylen henger van a motron? VAgy tervezel rá valamit.
ciceger nagyon köszönet, valaki aki (érthozzá állitólag ezt nem tudta.)valaki aki nem ért hozzá eztt ajánlotta. Az igazság,megerősitésre vártam legalább 1szeri-re. Ma lecserélem a hátsot is,ott a kereket is godolom ki kell vennem! Köszönet !nektek.