Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Lenne egy kiszemelt gép, amit szeretnék megvenni. A tulaj nemrég hozta be az külföldről(magánszemély), de azt mondta eladja mert egy másik motor mellett amit szintén ugyan ott vettek nem használná, csak alkalmi vétel volt.Azt mondja hogy a forgalmi és a két kulcs megvan illetve egy típuspapír. Az lenne a kérdésem hogy un. törzskönyv nem hiányzik a papírok közül?Vagy az a típus papír az?Köszi előre is a válaszokat!
Üdv!
Ha arra járok megnézem. Az itteni és az otthoni motorok között nem az árán nyersz hanem a minőségével. Az ár nagyjából azonos. Csak itt kevesebb nap van mikor tudsz motorozni. És a szerviz re is jobban van pénze a tulajdonosoknak. Ez az én véleményem.
Köszi még csak tervezem. A sógorom is abban a városban dolgozik, csak nem beszél olyan szinten németül. 10 % esetén nem éri meg, szinte itthoni ár 20 % esetén igen.

Most csak az érdekelt volna, hogy mennyi lenne a vége a két motornak. Ha van kedved időd (motorozni már hideg van) vagy arra jársz akkor ránézhetsz kérdeézhetsz motoros szemmel.

Mert hiába bízom meg a sógoromat ha nem volt motorja fel se tűnnek lényeges dolgok neki.
Nagyjából 10 20% főleg ha beszélned a dialektust.
Szia. Én közelben lakom meg tudom nézni neked. Ha kell tudok segíteni a papirozásban.
A maganelado macerasabb tud lenni az idobeosztasa miatt,meg nem mindenki kedveli a külföldi vevőket ,a cégesnel meg a dobozok észlelt van e?
Pl azon ritka eset, hogy azonos motor, kozel hasonlo evjarat es futasteljesitmeny egy varosban. Egyik kereskedo masik maganszemely. Pro es kontra?

https://m.mobile.de/motorrad-i...öging-am-inn/267642946.html?ref=srp

https://m.mobile.de/motorrad-i...
Hi!
Ez így van,ahogy leírtad.
DE odakint nagyobb a választék,sok az első tulajos nem tekergetett,váz hegesztett,romból helyreállított darab.Bár ilyenek is vannak.Mindenképpen tulajtól venni.Lehet,hogy olcsóbb se lesz mire mindennel végzel,de nagy a valószínűsége,hogy azt veszel,amiről a hirdetés szól.
B opciónak írj fel olyan motort is amit itthon el lehet adni,és ha nem találsz magadnak,abból visszajönnek a költségek.
Egyebkent egy 6000 eur arbol mennyit lehet altalaban alkudni kint?
Már én is gondolkodtam ezen de valahol mindig meg akadtam.

Ha saját magamnak hoznék be, akkor egy adott tipusra utaznék. Nézném a hirdetéseket, feliratkoznék a mobile.de hirlevelére. És ha meg van a tipus akkor jönnek a problémák.

Ok, hogy le levezelem, hogy milyen hibája, vagy sérülése van, de ugye tudjuk hogy kinek mit jelent a megkimélt, sérülés mentes állapot. A képek meg nem adnak vissza mindent. Képen szép, de valójában meg szét vannak nyalva a csavarok, sérült volt, stb

Egy motorért (mármint egyet megnézni) nem érdemes kimenni, annak az esélye, hogy belátható (beutazható) távolságon belül van kettő esetleg három motor elég kicsi. Mire kimegyek (újabb probléma már kisbusszal vagy futóval menjek, vagy kimegyek mégegyszer) nem biztos, hogy mindegyik meg lesz. Ha meg kimentem (ráadásui szállltásra alkalmas járművel) már ott a kényszer, hogy elvertem 60-100.000 FT-ot akkor már csak kellene hozni valamit. (Bár annó a buszos Tarviziós korszakból csak a barátnőm meg én nem hozott bőrkabátot.. :) )

Persze ha eladásra hoz az ember akkor szinte mindegy, csak a kereslet kínálatot kell figyelni az árakhoz, nincs az hogy egy adott tipus érdekel csak...
Igazán köszönöm mindenkinek a építő hozzászólást, most már világosabb a helyzet!Akkor ezek függvényében intézkedek majd!Köszi még egyszer!Üdv!
Normál esetben Németországban ha valakinek meg veszik a motorját, leszedi a rendszámot és az adásvételivel bemegy a zulassunstellére és kijelenti a motort. Nem kell kétszer menni érte. Ha meg eleve ki van jelentve 'abgemeldet' akkor viszont nem tudsz próbakört menni (vagy csak zárt privát parkolóban) mert nincs rendszámot... Illetve van csak nincs pecsét rajta és biztosítás sincs.
én szerdán voltam kint németbe magánembertől vettem motort, együtt elmentünk az okmányirodába(zulassungsstelle) leadta a rendszámot(7,5 euro) és kész. megkapod a forgalmit és a törzskönyvet és szállíthatod is haza. Ha lábon akarod, akkor ideiglenes rendszám és bizti kell, amit szintén ott tudsz intézni, de ilyet még nem csináltam.
Köszönöm a választ!Akkor ha jól értem, anélkül el sem adhatja a kinti tulaj hogy ne vonja ki a forgalomból és ne adja le a rendszámot. De akkor egy körben nem is tudom elhozni, csak ha megvettem ami után a tulaj kijelenti és én vissza megyek érte?Vagy ezt ő mikor hirdeti a gépét megteszi, megszerzi a papírt és akkor már nem jár vele?De én láttam a hirdetéseken rendszámokat kitakarva...Bocsánat az értetlenkedésemért, de sajnos még mindig nem értem ennek a menetét, a többi ok...
Üdv!
Én pont egy éve hoztam be a jelenlegi motoromat egy 1998-as zx6-r-t Németországból mert a magyar piac kínálata egy éve az ipari hulladékokkal volt tele,ezt meguntam és mivel beszélek németül-ez nagyon fontos,ha külföldi motorvásárlásban gondolkodik valaki-és eddig nem bántam meg.A forgalomban levő gépet ki kellett a német tulajnak jelenteni,a rendszámot leadta és nagyon fontos,hogy meglegyen a forgalmi engedély(Brief1) és a Brief2 ami a törzskönyvnek felel meg.A magyar honosításhoz kell mind a kettő plussz a kétnyelvű adásvételi szerződés.Ha van még érvényes műszakija a gépnek az csak jó mert azzal mehet tovább itthon a lejáratig így valamivel olcsóbb lesz az egész honosítás végösszege.Nagyon fontos,hogy kitől veszel motort,miért adja el,milyen ember,mennyire hihető amit, mond szóval rizikó van itt is, de ha az ember körültekintő és szerencsés meg nem hisz el minden mesét ki lehet fogni jó gépeket.
Sziasztok!Az után érdeklődnék még, hogyha a kiszemelt motor amelyiket szeretném behozni az osztrákoktól forgalomban van és megvannak a papírjai, azt mindenképpen ki kell vonni a forgalomból kint az eladónak eladás előtt? Tehát ezek a papírok elvileg eleve nála kell hogy legyenek? Vagy ez hogyan működik?A kétnyelvű adásvételit azt vinném előre kitöltve az én részemet...
Köszi előre is a válaszokat!Üdv!
Sziasztok!
Egy Bandit-ot szeretnék behozni az osztrákoktól, és az eladó valószínűleg egy fiatal srác, aki kezdő és azt mondja hogy eladja a gépét, mert igaz most vette a nyáron, de ki szeretné próbálni a sportmotorokat is és aztán eldönteni melyik motor maradjon...A képek meggyőzőek,de majré csík van. Papírok két kulcs rendben. Mi a véleményetek?Érdemes megnézni, vagy 'büdös'?Előre is köszi a válaszokat!
Sziasztok!
Tudtok olyan emberkét/céget ajánlani aki lengyelbol importál motorokat, akar rendelésre is?
Köszi pacsi!
Sziasztok! Ha esetleg van valaki aki tud infót arról hogy az USA-ból behozott motorok kellene valamit cserélni ahhoz hogy itthon forgalomba lehessen állítani?A négy japán márkára gondolok elsősorban és gyorsasági motorokról lenne szó. Segítségeteket előre is köszönöm!
Hali. Engem érdekelne. Elsö sorban drz vagy ltz 400. Papírozással kapcsolatban is tudsz segiteni v ccsak szállítgatsz?
nekem van egy 696 Ducatim , "folytott" alig kell adot fizetni utana , magyar papierokkal, de bele kell nyulnod a zsbedbe ha megveszed . 9600 Km-rel nem magyar -ismeröstöl vettem, (ez a 3-ik Ducatim ) most 10300 Km-rel jarok vele. Mesebeli allapotban,mindnet tudok a Modell fejlödeseröl, masikakkal törtent hivatalos összehhasonlitasi adataikrol, stb. Mindenfele vita, alku, okoskodas nem erdekel,
Magyarban azt a teljesitmenyt irjak be, es azutan fizeted az adodat , ami az Import motor papierjain vannak . kesz ennyi
egyebkent a 696 Modell a sok közül a legjobb valasztek elötte az S2R volt egy Megbizhato Kontruktio, --de nem mindenkinek tetszett-- az utana következö Modelleknel varialtak a Blokk sulyan, sajnos, es magan a z egesz vazon.
egyik sem lett jo. allnak is a többiek, mint a lebenonozottak a kirakatokban ....
A Balatonboglari ceget felejtsd el, a vilag összes seglukja ott gyült össze, meg olyan baratsagtalan arcokat nem lattam mint ami ott van--Mocskos , apolatlan lepucolatlan motort kinaltak, SEMMI Infot nem tudott adni a kis meretö fekete szemüveges seggluk a motorrol, amit kinyögött nekem messze nem volt elegendö ahhoz, hogy penzt adjak nekik , pedig komoly összeggel mentem hozzajuk-kiabranditoak voltak !
egy undor volt a ceg , igazi magyar nagykepü, bekepzelt sereglet--( az eladoterröl beszelek )
El kellene venni tölük a Licenset !!!!
Sziasztok!...van itt olyan aki motor behozatallal foglalkozik németből?...köszönöm!
Külföldön (pl.: Németországban) nagyon sok 35kw-ra fojtott motort lehet kapni, akár egy Hayabusát is tud venni az ember fojtva. Alapvetően egy Ducati Monster 696-ot szeretnék venni fojtva, mivel itthon lefojtatni lehetetlen. Ha veszek egy ilyen motort (fojtottat érvényes külföldi iratokkal, melyekben 35kw szerepel) azt itthon forgalomba lehet helyezni minden gond nélkül vagy úgyanúgy lehetetlenség a procedúra? Mi van ha külföldön vásárolt fojtott motor több mint 70kw-ról (tudom, hogy a monster nem az, de még gondolkozom más motorokban is) van lefojtva? Mennyire könnyen lehet műszakiztatni, forgalomba helyezni a fojtás kivétele után, ha az ember megszerzi a korlátlan jogsit?
Miért ne kéne?