Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bundy : 1.3ér itthon is kapsz SV650-et! De akkor már a 636-os v gixxer 600!
Az SV650-et megunod hamar ha kezdő vagy ha nem!
Teli van "olcsó" és jó motorral az apró rovat!
Ha olasz rendszámmal akarsz vele menni, akkor ok, de ha magyar rendszámot akarsz rá, akkor számolj még hozzá legalább 180000Ft-ot. Tehát 1300000 a motor ára + regadó(125000Ft) + forgalomba helyzés (kb55000Ft)! Így viszont már nem jó az ára, mert ennyiért itthon is kapsz, ráadásul sokkal újabbat!
Azt neked kell eldöntened hogy nagy lesz vagy nem, nem másnak.

Én eddig robogoztam és most veszek egy cbr600 ast. jo igaz volt egy év 250essel is


De szerintem ha okos vagy nem lehet gond.
Azért az ezrestöl én is félen akár milyen okos vagyok
van valamilyen korlátozás idősebb vasakra ?

ha nincs, akkor regadó + forg.hely.ktg és csá ?
Szevasztok!!!

Aha! Olasz rendszámmal nyomulnék...
De ezt csak én képzeltem el így. Gondoltam így nem kell regisztrációs, meg egyéb forgalombahozatali díj. Azt sem tudom mik vannak.

Csak adódott ez a lehetőség, és gondoltam át kellene rágni. Bár tudom, hogy mindenki azt mondja, hogy első motornak túlzás!!!
Szerintem mivel EU olaszország is simán megoldható.
aszjoker nekem amerikai zx636-osom van. szinte teljesen ugyanaz, mint az europai, a mérföldes órát a műszerfalon lévő két gomb segítségével pillanatok alatt át lehet állítani km/h-ba!
és akkor olasz rendszámmal motoroznál?
Szevasztok!!!

Na lenne megint egy értelmes kérdésem hozzátok!!!

Az van, hogy keresztanyámék kint élnek olaszban. Az egyik barátjuknak van egy 2001-es Kawasaki ZX636R tipusú sportgépe. Tudom, hogy azt beszéltük, hogy nekem mint kezdőnek ez tuti halál, és inkább 650SV.

De!!! 1.300.000 Ft-ért odaadná. Na most ez sok vagy kevés??? A motor szinte szalonállapotba van, mert a gazdája egy igencsak megszállot. Láttam képen a garázsát, hát nem piskóta. Szóval a lényeg az, hogy beszélgettem a keresztanyámmal, és ha az unokatestvérem nevére venném (persze ez csak gondolat), akkor nem kellene regadó meg hasonlók, nem? Vagy hogy mükődne így? Megérné e???

Vagy felejtsem el??? Csak érdeklődöm, mert honnan okosodjam, ha nem a tapasztalt öreg rókáktól...

Köszike!!!
Kawasakihoz itthon ugyanúgy meghozzák az amerikai alkatrészt, mint az európait, japánt. Bemondod a váz/motorszámot, gól. Szerintem ugyanígy van a többi gyártó esetében is.
nekem volt ameriaki Mitsubishi galantom, és vannak eltérések igen. 8a galant pl töük más volt)

de ha épp ugyan olyan lenne a motor mint európában akkor is van olyan ami eltérő: a helyzetjelző sárga és index világít, ha indexelsz az kezd el villogni, a lámpája nálunk éppen ellenkezőleg működik, nem szimetrikus az európai azaz a jobb oldali lampa messzebbre világít mint egy kétujjas kesztyü alakban.

külömbség lehet még a MP/H (nalunk ugye km/h) de ezt meglehet szokni én pl a motoromat is át fogom programozni mérföldre mert szeretek mérföldben gondolkodni.

javaslom egy kinti kézikönyvet szerezzbe vagy prospektust vagy hivd fel mondjuk a kinti márkaképviseleteket mintha venni akarnal motort. hogy eltér e!

viszont ami egyezik: a világ minden tályán szervizelik hivatalos márkakerskedésekben a motorodat, csakugy mint az automat is tették, s bár utálták mert ameriaki kötelességük szervízelni! ez épp olyan mintha külföldön robbans zle a garancia ott is él és bemehetsz németbe egy hivatalos honda motorszervízbe. szal elméletileg az alkatrészellátás is biztosított.
a lámpája más, nincs benne hejzetjelző, metr a 4 index világit folyamatosan, meg az orája is mérföld/orás. a többit passz.
Kérdésem lenne hozzátok! Nem tudom kinek van ebben valamiféle tapasztalata, de aki tud valamit a témáról az legyenszives segitsen nekem!
Van e eltérés az Európába ill. az USA-ba gyártott motorok alkatrészei között? Más az idom, a tank, a lámpa, az ülés vagy ua. mind a kettő?
Vennék egy kinti sérült mocit de nem tudom, hogy jók-e az itthoni alkatrészek!
Abból indulok ki, hogy az USA VWPassat teljesen más mint az Európai!
Szerintetek igy van a motoroknál is?
Sziasztok!

Tudnátok olyanba segíteni:olyan embert keresek aki kintről hoz be esztétikai hibás gépeket-akár amcsiból is tudtok ilyet?esetleg telefonszámot??-------KÖSZI
A menet ugyanaz, de Áfa-t kell fizetni
Olyan után szeretnék kérdezősködni, hogy milyen papírokra van szükség ahhoz, hogyha pl kint vásárolok egy új motort, és idehaza szeretném forgalomba helyezni?
Illetve milyen egyéb költségekkel jár?Vagy csak ugyanaz a menete, mintha használtmotort vettem volna kint?
szia!
ez tényleg így van? honnan veszed? (eu2)
évjáratkorlátozás is lesz? honnan tudják, milyen a minősítése, megmérik?
USA motorokra mi a szabályozás, tudja valaki? akinek van ilyen tapasztalata (nagymotorok behozatala USA-ból v. unióból), kérem jelentkezzen! köszönöm!

gazsie@vipmail.hu
A lényeg hogy meglegyen a kinti forgalmi na meg a számla. Ez kell majd a forgalomba helyezéshez.
Jövöre /jan 1-től/ ugyanis a segédmotorokat is elkell látni azonositó jelzéssel- rendszámmal! EU követelmény!!!
Már máj 1-től kellett voln csak jó magyar szokás szerint ez senkinek nem jutott eszébe.
Igy kaptunk egy kis haladékot.
Jövőre motorkerékpárokra is bevezetik a zöldkártyát.

2005.Jan 1-től csak eu2 minősitésű mocit lehet ithon is forgalomba helyezni.
Nesze neked robogó behozatal.
Robogónál a legegyszerűbb ha valamelyik haveroddal írtok egy adásvételit majd azzal szépen besétálsz a kedvenc bisztosítódhoz és megkötöd rá az éves biztosítást. (hatalmas összeg, kb 2100pénz). Utána a kutya meg nem fogja tőled kérdezni hogy honnan van a robogód. Persze ez csak rendszám nélküli motorra érvényes. Mondjuk a 125-ösrül is le lehet venni!
Üdv

Nem ott van a gond h a határon elkérik-e a papírt, hanem a forgalomba helyezésnél.
Egyáltalán robogót forgalomba kell helyeztetni?? Az nem csak a rendszámos dolgoknál kell. Kell egy robogóra műszaki meg ilyenek? A biztosításhoz se kell a motoradat. Hogy van ez?
Honnan tudják azt meg a rendőrök h ez most egy olasz v egy magyar robogó? Nincs neki semmi papírja.

hali
Annyira egyszerű hogy én határnál odase adtam a motor papírjait. Mondjuk a forgalomba helyezésnél nem tom mi van. KORHATÁRRÓL MÉG MINDIG NEM TUD VALAKI VALAMIT? Amúgy olcsó robogóra ne nagyon számítsatok kint.
Üdv

Ilyen egyszerű lenne behozni egy motort? És csak az 1. forgalomba helyezés a plusz költség? Én úgy tudom az autóknál tök bonyolullt a behozatalt intézni, azt hittem egy motort is nehezebb. De ha valóban igy van, az elég jó.

Hali
Üdv! Arról véletlenül nem tudsz valamit hogy korhatár vane, és ha igen akkor az mennyi? Mondjuk én nagy mocit akarok hozni. A linket megnéztem de ott nem tettek említést róla. Előre is köszi!
Mondjuk ez nagymotorra vonatkozik, de szeritnem robogora ugyanez a helyzet:
http://totalcar.hu/totalvam/040426b/
Sziasztok!
Ha valaki tud friss információval arról, hogy milyen költségekbe (magyar oldalon) és milyen vesződségekkel jár egy másik uniós országból (pl.:Olasz) robogót behozni (ha nincs vám, akkor mit tesznek rá? ), akkor kérem világítson fel. Thx!