Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Koszi. Bar kicsit elkanyarodtunk az alap felvetestol, hogy megeri vagy sem, es ha igen akkor hogyan kintrol behozni.

Pont ezert nem akartam tipust emliteni hogy ne menjunk bele a tipusok nyujtotta elmenybe vagy presztizsbe.
Hát legyen ilyen szerencséd, hogy találj az elképzelésedhez, szerintem a CBF1000 egy kipus tud annyit mint a VFR800 X-es első szériás.
Nem igy ertettem. Pl a terepszinu valtozatot atforditva egy autos peldara. Van egy lila audid. Hiaba van jo allapotban, ha keves ember izlesenek felel meg. Ha neked bejon attol.meg ugyanolyan kenyelmes es jol megy de nehez lesz eladnod.
Hát ne vegyél rá mérget, ami jó állapotú azt nem fogják nyomott áron oda adni, szerintem nincs már olyan hogy szezon, inkább állapot függő a piac,
A kinti beszerzést alkalmi áron csak a korábban vesézett minden opcióban klappoló feltételekkel sem mindig sikeres.
Koszonom a hozzaszolasokat. Most (egy honapja) monitorozom a piacot. Hirdetes figyeli beallitva, szoba joheto motorok kedvencek koze felveve. Eddig ebben szinte nulla mozgas van.
"hogy megáll 4500€-ban, viszont már elgondolkodtató"

Szállítási költséggel? Ahhoz nagy szerencse kell. Kérdés, hogy ezeknek a szezonban hogy alakul az ára? Rétegmodell és lefelé megy - mert az eladó egyre türelmetlenebb és szeretne egy másikra váltani, mert itt a szezon - vagy ennek is felfelé megy az ára....
De például ez is 2. szériás, kevesebb km és olcsóbb ..

a különbözetből meg fel lehet dobozolni. https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/vfr_800_x/honda_vfr_800_x_crossrunner-14744293
Nem egészen. Néztem egy motort tipust és raktam egy keretet. Ebbe ez fér bele. Egyébként nem lőttél mellé a CBF 1000-est is nézegetem, abből a facelift utáni egy kipufogósak lehetnek érdekesek.

Bármit keresek van a fejemben egy keret. Mert ha nincs akkor könnyen elszalad a ló alattam (re: évesen vásárolni sohasem jó...).

De eddig nem sok tapasztalat/hozzászólás érkezett abban az irányban, hogy magam intézzem, mert az idő ráfordítás nem kompenzálja a költségmegtakarítást ha lesz egyáltalán...
Megnéztem, Szép lehet, ára és km miatt nem néztem meg.
Akkor keret az első szériásra van kalkulálva, ha mindenképpen abban gondolkodsz akkor kicsit tágabb is lehet a tér, viszont nem nyújt többet mint egy CBF1000-es szerintem és ebben az árban azt jobban találnál.( Csak 5let volt)
Ez nem ott van arban. Ha bovitem a keretet a kinti mozgaster is bovul.
Nem lattam a Debrecenit. En is tudom, hogy a facelift jobb, de arban huztam egy hatart.
Ez az: https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/vfr_800_x/honda_vfr_800_x_rc80_crossrunner-14721848
ha belefér az árba , nem kell kintivel kockáztatni, én láttam ezt a gépet Debrecenben párszor a leírása valós.
Nos jó motorról lévén szó, németektől beszerezhető és tuti nincs buktató vele, inkább a 2015-ös 2. szériás az ami tuti, nézz szét itthon, Debrecenben hirdettek egy ilyet a színe is hasonló (de a szín az mellékes) nagyon jól felszerelt volt, az ár is elfogadható.
Mivel egy nyűgmentes motorról van szó, ezért feltehetőleg nem várható extrém kiadás a szervizelése terén. A későbbi eladáshoz pár gondolat: Ha valaki azt mondaná, hogy évi 120-150-ért bérelhetnénk egy ilyen motort, akkor nagyon sokan szó nélkül kicsapnánk a pénzt az asztalra, mert bomba üzletnek gondolnánk. De ha mondjuk 2 év múlva eladnánk a motort 300-val olcsóbban, akkor a nagyon sokból a túlnyomó többség ezt úgy élné meg, hogy bukott a motoron
Koszi a valaszt, hasonloan velem en is. Sot van belole nehany special edition modell ami meg olcsobb (terepszinu szurke es matt lakkozas). Ebbol nagyon keves van, az is nyomott ar. Kesobb ez tovabbi hatrany lehet eladaskor, hogy egy reteg modell reteg szeriajat akarom eladni.
Alapvetően egy jó motorról beszélünk, de mégsem lett egy siker sztori. Ez a hazai piacon neked kedvez, mert nem tolonganak rá a vevők, ezért 150-200 alkuval belehet próbálkozni és akkor 2mill-ből itthonit vettél. Ez kb. 150-vel drágább, mintha kintről hoznád(feltételezve azt, hogy minden a terv szerint történt). Németektől hozva, 2-300juró alkuval, kereskedésből, úgy, hogy megáll 4500€-ban, viszont már elgondolkodtató. Mindenképp itthon futnék először egy kört, mert 100-150 elméleti haszonért rezeg a léc, hogy kiindulnák érte.
Az olyan kéne is típus nekem.
Honda Crossrunner (Vfr 800 x)
Esetleg félve mondom,talán kupec ur hajlandó találni is egy megfelelőt.
Tessék, itt a kupec úr is, szerintem ő tudja a tutit a nickje alapján.
Vagy reszkírozol, vagy drágábba kerül a vásárlás. Nem nagyon ismerek harmadik lehetőséget.
A te esetedben az, hogy csak és kizárólag egyféle motorban gondolkodsz, pláne ha az valami ritka darab, akkor eléggé megtudja drágítani a vásárlást.
Én valszleg a kiválasztott típusról igyekeznék többet megtudni és kimennék érte, előtte persze jól felkészülnék a beszerzés.papírozás buktatóiról. Legalább világot látnék.
Ha nem maxi titok, akkor leírhatnád konkrétan melyik motorról van szó, mert adott típusok másképp mozognak a piacon. Nem vitát gerjesztek, csak ahhoz, hogy mit-hol-miért-mennyiért, érdemes-e vagy sem láncot felállítsunk, pontosan kell tudni, hogy miről van szó.
Egy helyi markakereskedesben simán lehet macera nélkül venni motort.
"Nagyon nehéz kérdés ez, arra kell vigyáznod, amikor az ember éhes, sokszor meggondolatlanságot csinál."

Nagy igazság. Elég bele gondolni a bevásárlásra (de jól esne, ez + az ) aztán megy ki hűtőből. Vagy a soha fel nem vett akciós ruhákra amit esetleg (még férfiként) is kihiztál 1 év alatt... :)