{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4174] 2005. 01. 08. 17:26
Tompi
Szepöcs (=szefasz :D)

Sztem sem, csak az utóbbi írásod hatására megvan annak a zesélye, h vki szemében ezek után a jemzéj azegy trágyalé. Na mindegy. Bazzeg nemtok CD-t írni. Vmi gebasz van a rendszarral. Picsába. És még éhes is vaok. Na mentem is zabbantani...
[#4172] 2005. 01. 08. 10:49
GSX-R400
Nem kell védőbeszéd, szerintem nem bántottam őket!
[#4170] 2005. 01. 08. 9:26
Tompi
Ja! SEMMI bajom a japcsi gépekkel, sőt... Csak védőbeszédet szántam a MuZ mellé.
[#4169] 2005. 01. 08. 9:23
Tompi
A múltkor láttam egy 660 Silver StreetMoto-t 1,4-ért (huhh)... Amúgy valóigaz, az 1000S végleges változata kissé csúnyácska (ezzel ellentétben a prototípus elég szép volt, csak aztán elbaszták), plusz egy-két konstrukciós hiba. Viszont pl. a fenti mocival, vagy a Panther sorozattal esztétikailag 100%-osan ki tudok egyezni. De azt hiszem abban egyetérthetünk, hogy (a robogók kivételével) egy patront bármelyik megér.

Hihetetlen, hogy sehol nem találok a vasamhoz tükröt+oldalidomot. Beszarás...
[#4168] 2005. 01. 08. 0:14
GSX-R400
De most nézem az időmérő papirokat, és az egyiket megvertem Bronóban! Na jó, a másiktól meg csúnyán kikaptam.
[#4167] 2005. 01. 08. 0:09
GSX-R400
Bocs, most ugrott be hogy van olyan MZ amit szívesen tudnék a lábaim között, de az egy német csapat fullosan megépített supermonoja. A Cseh bajnokságban szoktak indulni, de most hírtelen nem találok róla képet. Viszont hozzátenném hogy abban még Yamaha szív dobog, és tényleg minden finonság van rajta Még váltóelktronika is. Ha találok róla képet akkor majd belinkelem.
[#4166] 2005. 01. 07. 23:39
GSX-R400
Tompi!

Mutass nekem a Magyar utakon egy új MZ-t! Szerintem abszolút nem jellemzőek, és gyanítom, hogy nem is lesz egy elterjedt motor. Tehát én nem veszem őket számításba.
És ha leírom hogy MZ akkor rajtad kívül Mindenki az ETZ-re gondol. Egyébként nincs semmi bajom az ETZ-vel, nekem is volt. Amúgy volt szerencsém élőben látni az új MZ-t és minden előítélet nélkül mondom hogy nem tetszett. Amikor meg meghallottam az árát végképp ez elvetettem. Helyenként nagyon csúnya megmunkálása van. De ezzen ne vesszünk össze, mert ugyebár ízlések és pofonok…
[#4163] 2005. 01. 07. 17:15
Tompi
GSX-R400!

Ismét figyelmezetlenítenélek, hogy ne skatulyázd az MZ-t, mert lehet ugyan, hogy egy ETZ tekintetében igazad van, de szerintem az újakat még te sem próbáltad... Én monnyuk szeretném.
[#4160] 2005. 01. 07. 15:56
GSX-R400
Egyet értünk, nics itt baj!
Mondjuk ha van pénz akkor én azért japcsi motort vennék MZ helyett, csak nem 4T 4 hengert.
[#4158] 2005. 01. 07. 15:06
YZ.racer
Na akkor kezdjük előről.Nekem semmi kifogásom nincs a kis köbcentis motorok ellen!
Sőt az ilyen kategóriás japcsi gépek szerkezetileg (fék, futómű,motor) kifogástalanok,
majdnem olyan minűségű alkatrészekből épülnek fel mint nagyobb testvéreik.DE! A
motor jellege (karakterisztikája,4T 4 heng.) ööö nem jó.Miért kell visongania 15000-en, 120-nál? Inkább felülök egy 250-es etz-re...az fele lóerő, de legalább alapjáratról elindul. Vagy egy CB 1000-re.
[#4152] 2005. 01. 07. 13:52
GSX-R400
Sziasztok! Én is azt a véleményt helyeslem hogy nem szabad nagy motorral kezdeni. Viszont 4 hengeres 4 üteműt nem vennék semmi pénzért. Azok széthulnak semmi perc alatt. Akkor inkább egy SRX 400, vagy NTV 400. Mindkét motor nagyon ideális kezdőknek. Nem túl erősek nyomatékosak, és nagyon irányíthatóak. Esetleg tudok egy eladó NTV-t!
T.I.R. autósra pedig ne hallgas! Ő nem elégszik meg 2.8 JTD alatt!!!
[#4148] 2005. 01. 07. 13:29
tuúr
Bocs elfelejtettem , ha valaki koccig akarja húzni, a 250 is sok lehet!
[#4147] 2005. 01. 07. 13:27
tuúr
Bocs , hogy belebeszélek, de kezdésnek -szerintem -egy 250-es bőven elég.
Nyáron öcsém banditjával(250) és friss jogsijával két személlyel megjártuk az Adriát.
Van élet 100le és 750ccm alatt is!
[#4142] 2005. 01. 07. 9:53
YZ.racer
Na hello gyerekek! Én már ültem ilyen 250-négyhengeres négyüteműn,és bevallom nem egy negy élmény...használható fordulatszám 12000-től 17-ig, és akkor kinyom keserves
40 lóerőt.Kicsit gázosnak tartom,hogy egy 100-as utazósebbeséghez kb.13000-es fordulatszám kell.Valószínűleg ezáltal tartós is lehet .Ha meg már naked bike-ról beszélünk(bandit ugye), akkor 1000 köbcenti alatt nem kéne...250-ben egy tzr vagy nsr az etalon ami könyedén 60 lóerős,de ezt kezdőknek nem ajánlanám jó szívvel.Ha ragaszkodsz a csupasz bringához akkor ott a CB 400, ami legalább honda. Egy kezdő is nyugodtan ráülhet, ha vezetett előtte valamilyen motort, és nem túl eszetlen.
[#4140] 2005. 01. 07. 0:25
Tompi
Csá! Nekem ugyan még nem vlt szerencsém 250-eshez, de (ne haragudj) az írásodból kissé forrófejűnek tűnsz. Tényleg semmi bajom veled, csak ha az úton is ez a stratégiád, akkor sajnos az elsők között leszel, akit eltemetünk. Szóval csak ésszel. Nem leoltós szöveg: Vezettél már 250-es gépet/motort. Tényleg nem oltani akarlak, csak van egy haverom, aki mindenáron 250-es enduróval akarta kezdeni. Nem lehetett róla lebeszélni. Aztán utazott egy kört az enyémen (Gilera XR1, 125 ccm), és qrva gyorsan meggondoltam magát. A beírás ez a része tárgytalan, ha Téged nem érint. De azért csak finoman.
[#4137] 2005. 01. 06. 21:45
SzendiPéter
Helósztok!! Írjatok valami hasznosat a 250-esekről!!!Tavasszal akarok venni ilyen gépet. Nekem igazán a Bandit jön be!!Kíváncsi vagyok a hozzászólásaitokra!Tartóság,szervíz,menetteljesítmény!!!!Ha valakinek van valamilyen tapasztalata írjon!!Üdv minden sebességfannak,csak koccig húzzátok !!!!