{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#14888] 2005. 05. 18. 23:20
SusánIván
Ciao! Rf- hez adat..www.suzuki-rf.com/ bár gondolom ez megvan.:)
[#7758] 2005. 04. 14. 19:04
awelum
Sziasztok
Tud valaki segíteni nekem abban hogy hol találnék rf400 asokhoz leírást?
Előre is köszi!
Sziasztok
[#6717] 2005. 03. 29. 15:47
Gyurkesz
Jól láttad, de itt nem azért ajánlottam, hogy rádtukmáljam, itt nem is írtam, hogy eladó! Egyébként a 9. kerben az europark környékén lakom, dobj egy mailt, ha alkalmas, és egyeztetünk!
gyurkesz@freemail.hu
[#6701] 2005. 03. 29. 10:23
wins03
Hát, ha tényleg nem nagy problema, akkor ha arra járok és van egy kis időm, akkor tényleg megnézném. Egyébként Pesten belül merre lax? Viszont nagy valószínűséggel még nem venném meg a mocit, ha nagyon bejönne sem, mert még nincs rá jogsim, csak a nyáron lesz. Viszont ha esetleg addig nem sikerül megválni tőle, akkor akár az is lehet, hogy én leszek a következő gazdija... : Egyébként már képről szerintem láttam a mocit, a motorpiac.hu-n van róla hirdeté, igaz? Asszem talán piros-fekete színű.
[#6665] 2005. 03. 28. 20:55
Gyurkesz
Hát ha gondolod és egyszer Pesten jársz egyeztethetünk időt és megnézheted, hogy milyen is testközelből!
[#6638] 2005. 03. 27. 22:11
wins03
Hát igen, ez az, hogy én sem tudom, hogy mennyire döntő szempont száomra a sportosság/kényelem, illetve, hogy mennyire mehet az egyik a másik rovására. Mert bár a Mátra lábánál lakok, és leginkább ott szeretném majd használni (tehát jó lenne egy sportos gép), de azért néha a barátnőmet is el szeretném vinni egyszer-egyszer túrázni, és nem akarom, hogy szegényke túl kényelmetlenül utazzon.
[#6637] 2005. 03. 27. 22:07
Gyurkesz
Hát ami igaz, leharcolt volt amikor megvettem. De motorikusan egy rossz szót se tudok rá mondani. Különbség a zxr-hez képest, hogy a v4 miatt alul nyomatékosabb, és vmivel kényelmesebb. Viszont a zxr inkább sportos oldalában jeleskedik hozzá képest. Talán az igazság abban van, hogy ki kell próbálni, és elválik melyik tetszik!
[#6635] 2005. 03. 27. 21:33
atisrace
Ami a VFR-t illeti Gyurkesz,szerintem Te egy nagyon elhanyagolt példányt fogtál ki,én még rossz VFR-t nem láttam és csak jót tudok róla mondani.A zxr-el azért nem hasonlitom össze mert nem igazán egy kategória.A ZXR sportosabb sokkal.
[#6633] 2005. 03. 27. 21:10
zzr400
Sziasztok! Tudna esetleg valaki segiteni nekem? Ehhez a bizonyos zzr400-hoz keresek műszaki leírást. +jó lenne ha valakinek lennének tapasztalatai a mocival kapcsolatban. Előre is köszi a segítséget.
[#6612] 2005. 03. 27. 14:41
Gyurkesz
Nekem van egy VFr-em immár 3 éve! Összehasonlítani más 400-al nem tudom, mert mást nem próbáltam! Én 183 cm vagyok, de ettől független nem mondanám kényelmetlennek. Bár kb 150km folyamatos motorozás után azért nem árt egy kis pihenő! A blokkja nagyon jó, eléggé tartós, nyomatékosabb mint egy soros, de nem vág hanyadt. A kanyargós utakon baromi jól lehet vele menni. Simán dönthető peremig, persze függ a guimitól is. És a lényeg, a gyenge pontja: az elektronika. Amikor megvettem egyből tekercseltetni kellet a generátorát, a feszszabályzót szerencsére megúsztam! Mivel ez már nem túl tartós megoldás, számíthatsz rá, hogy 1-2 évente újra meg kell csinálni, ezért jobb, ha veszel egy bontott eredetit, ha találsz! Én nagyon szerettem, jókat motoroztam vele. Ami még előfordulhat, de azért nem sűrűn, hogy a rekurzív szelep(ez a túlnyomás kiegyenlítésére szolgál) akkor is elengedi az olajat, amikor nem kellene. Én is így jártam, úgyhogy főtengely kampec. De ne rémülj meg, használt idősebb motoroknál mindnél van valami, csak figyelni kell ezekre! Tudom ajánlani, én ennek ellenére sem bántam meg!
[#6586] 2005. 03. 27. 8:20
wins03
Hahó!
Van valakinek tapasztalata a Honda VFR400-al kapcsolatban? Mostanában elég sok ilyen hirdetést láttam, és viszonylag jó árban vannak. Hallottam róla, hogy nem túl jó választás égi meszelőknek, de én "szerencsére" nem vagyok az (176-177cm).
Ja, még egy dolog: ha ZXR400-at vennék, akkor mondták nekem, hogy (mint minden használtmotorvásárlásnál) nagyon ki kell fogni a gépet, hogy ne legyen széthajtva, de engem egy másik dolog is érdekel: sok különbség van -e az évjáratok között? Nekem mindenképpen csak régebbi példány jöhet szóba ('96 előtt), a "kedvem" miatt
, de nem tudom, hogy sokkal rosszabbak -e a tulajdonságai egy '90-es-nek, mint pl. egy '94-esnek, vagy egy '95-ösnek. Esetleg tud erről valaki valamit?
[#6556] 2005. 03. 26. 20:01
GSX-R400
Talán 2001-es volt a legújabb amit németeknél láttam de az már horibilis összeg.
[#6536] 2005. 03. 26. 16:31
bencce
a zxr 400asból melyik alegújabb évjárat? mert ha jól tom már nem gyártanak.... ujonnan nincs is sport 400as nem?:(
[#6520] 2005. 03. 25. 22:58
vtr250
Először is nem tudom milyen 250-essel mentél. Mert az nem mindegy ám! Nekem eddig egy 250-es Honda VTR mocim volt. Simán ment 165-175 -öt. Attól függ milyen kedve volt. De egy baj volt vele: a súlyt nem birta. Nem lehetett megpakolni csomaggal . Ezért most lecseréltem egy ZZR400 -as Kawa-ra. Nem bántam meg . Nagyon nem!!
[#4410] 2005. 01. 23. 19:54
Krisztián#13
Szia Wins03!
Szerintem a lehető legjobb választás ami a négyszázasokat illeti. Nekem van 2db + egy csomó alkatrész. Ráadásul éppen el szeretném adni, úgyhogy lehet, hogy szerencséd van.
2db ZXR 400 eladó, 6pár pályagumi, + egy blokk, sok-sok alkatrész, idomgarníturák, egyben eladó. Papírjai rendezettek. Vizsga nincs és nem is lesz.
30/4577-943
[#4408] 2005. 01. 23. 10:07
wins03
Hi Mindenki! Én nyáron fogom letenni az A.korl. vizsgát, és ez alkalomból szeretném maam meglepni valamilyen 400-as géppel. Azért 400-asra gondoltam, mert már mentem 250essel és az nagyon kiábrándító volt számomra... Szóval szívesen fogadok tanácsokat, észrevételeket, akármit a témával kapcsolatban. Egyébként a Kawasaki ZXR400-at néztem ki magamnak. Mi a véleményetek erről a motorról? THX a lot!