{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4232428] 2012. 11. 07. 20:50
mr.de
sziasztok! szeretném kérdezni, hogy hol találok olcsón naked lámpát, indexet, és visszapillantót Yamaha FZ400-hoz, mert Naked-et szeretnék csinálni a motoromból...köszi a segítséget előre is!
[#4200798] 2012. 10. 15. 20:24
pontshow
Nincs mit. Töltsd ki az adatlapod és lehet többen is segítenek.
Ha kérdésed van nyugodtan írj.
[#4200664] 2012. 10. 15. 19:30
Kerekes16
Köszi szépen a választ. Ilyen véleményekre vagyok éppen kíváncsi:) Sokat segítettél köszi mégegyszer;)
[#4200487] 2012. 10. 15. 18:07
pontshow
Szia! Nekem is 400-as gépem van (nem eladó). Nagyon meg vagyok vele elégedve, de lehet Neked ez kicsi lenne, a méretedhez képest. Ha ráadásul 2 személlyel is akarsz motorozni én a 600-as kategóriát javasolnám. Hornet vagy Bandit. Banditot olcsóbban találsz, abból jó a 600 a 400-hoz képest. Ha mégis a 400-asok közt keresgélsz, akkor szerintem a Hondákat nézegesd. Azok a legjobbak ebben a belpiacos kategóriában. Nem a kor számít, hanem az állapot, az enyém is 93-as, de nem mondanád meg róla. Üdv!
[#4198846] 2012. 10. 14. 14:19
Kerekes16
Hát még nem igazán aktuális a motorvásárlás várok még vele kicsit, de a videóid alapján nem hinném, hogy én leszek a te embered. Az információkért azért köszönet:)
[#4198821] 2012. 10. 14. 14:02
prézli150
Ha érdekel az enyém eladó! Jelenleg a karbiba várom az új O gyűrűket és teljesen fel lesz újítva! Hirdetés az adatlapon!

Tény hogy a 400 belpiacos és nehéz alkatrészt szerezni hozzá de nem mindenben azonos a blokk a GSF-el!

És én is 2 személyes túrázásra vettem inmáron 2,5 éve és ideje volt a generálnak!Kasznira pedig ugyanaz mint a 600!
[#4198775] 2012. 10. 14. 13:27
Kerekes16
Üdv! Köszi a választ. Oké, hogy rf 400 és gsf 400 ugyanaz. És mi a helyzet a gsf 600-al? Ha a zzr mellett döntök, akkor mi számít nem nagyon öregnek a 95-96-97 ezek már jó évjáratok? Mit értesz "varrógép" alatt?:) Ha kicsit hangos a motorja az nem nagyon zavar engem. Ja és mi a véleményed a Hyosungokról? 250? 650? V-motorblokk? (Jobb-rosszabb mint a sor4, kényesebb-e vagy igénytelenebb) Én eddig csak jókat olvastam róla. Van valami személyes tapasztalatod ezekről? Köszi előre is.
[#4196429] 2012. 10. 12. 7:46
suzu777
az rf400-gsf 400 ugyanaz a blokk az már mindegy hogy zzr 600-rf 600 minda kettő jó motor mivel ilyeneket bontok, én 600 szavazok olcsobb hozá a motorikus alkatrész ami fontos ha zzr mellett döntesz ne nagyon öreget vegyél , ülés próba után tudod eldönteni melyik a kényelmesebb , a kawa kicsit traktoros a suzuki varrogép , kérdés van irj rám
[#4189776] 2012. 10. 06. 15:35
Kerekes16
Hello!
Jövőre kezdenék nagy motorozni és a vásárlás előtt szeretném a segítségeteket kérni. 193cm és 96 kiló vagyok, ezt csak azért írom, hátha ez is segít a választásban. Szóval leginkább a 400 as kategóriát szemeltem ki de a 600 elől sem zárkózom el. Nem egy nyárra szeretnék motort venni, ezt is vegyétek figyelembe légyszíves. Nem célom a 200 feletti folyamatos utazás, inkább a túra és a biztos 130 as utazó akár 2 személlyel is és kényelem. Persze azért teljesítsen is ha arról van szó. Árban olyan 300 ill max 400k körül gondolkotam ill engedte a budzséé. Amiket én nézegettem zzr 400/600, rf 400/600 és ez a kettő család lenne egyik fő kérdésem, hogy melyik a kettő közül? Előnyök, hátrányok, típushibák, melyiken mire kell figyelni a vásárlásnál stb? Továbbá még a gsf 400/600 bár a 400asokról nem sok jót hallottam, várom ezekről is a véleményeket. Végül nagy álmom a hornet 600 de az sajnos kiesik a kalapból az ára miatt:( Szóval ti mit ajánlotok? Milyen évjáratút a leírtakból? Melyik típusokat kutassam inkább? Előre is köszi, bármilyen tanács jöhet:)
[#4174400] 2012. 09. 22. 11:06
5isko
Sziasztok!

Tudom, hogy szinte lehetetlen, de ha valakinek véletlenül lenne 1998-as 400-as Fazerhez való doboztartó rendszere eladó, engem érdekelne.

Köszi szépen előre is!
[#4168656] 2012. 09. 17. 12:54
Petkenuke
Sziasztok!

Kis segítséget, tanácsot kérnék. Úgy terveztem, hogy tavasszal elkezdek komolyabban motorozni, és a 400as kategóriát jelöltem ki magamnak, úgy okoskodtam, h egy 250est hamar kinőnék, egy 600as pedig túl nagy lenne sztem az elején.

Szeretnék már felkészülni télen erre a dologra, és kérdés, hogy tudtok ajánlani 400as motort amit kezdőmotornak megvehetnék majd, használtan? ZXR-ekben gondolkoztam, de nemtudom mennyire járhatok rosszul egy tizenegynéhány éves Kawával. GSX-R, CBR ami még megfogott, de használtan nem nagyon láttam az elmúlt időszakban. A Banditot kizárnám, nem tetszik a külseje.
[#4160784] 2012. 09. 10. 12:28
belzebub
Sziasztok!
VFR400R NC-24-esemen cserélni fogom a Pirelli SportDemont kopás miatt, de nem tudom milyet vegyek, mert ezzel pirellivel nem voltam nagyon megelégedve. Nekem csúszott. Van valakinek ötlete?
[#4159474] 2012. 09. 09. 0:29
topmotor
üdv mindenkinek. keresek honda ns 400r alkatrészeket.
[#4138875] 2012. 08. 22. 12:36
MáTé0219
ezt benéztem, mer ez egy CBR 600 F
[#4138598] 2012. 08. 21. 23:10
MáTé0219
Na látom nem mostanában van használva ez a 400 as téma Jövőre A2 jogsi érdekel valakit? A Honda készül az új CBR 400 al. itt egy szépséges képecske,szerintem gyönyörű. 4 leölmőt látok. Most akkor sor4 lesz? (tudom koraiak ezek a kérdések csak érdekelne,hogy van-e olyan itt aki esetleg tudja )
[#4110326] 2012. 07. 26. 17:47
medoweb
Szia!

Engem érdekelne, ha még megvan! Elérhetőséget tudnál adni?
[#4012628] 2012. 05. 13. 16:04
ibagi
Sziasztok!

Visszavittem a szerelőmhöz( nagyon korrekt és vérprofi a srác!),és már állított is rajta. Talán említettem, az alapjáratot királyul belőtte, de amikor bemelegedett a vas (, egy jó 15-20 perc után) alacsony fordulaton szenvedett a motor. Magas fordulatnál semmi gond nem volt, csak elinduláskor jött elő a gond, na meg persze sokat is evett a kicsike (5.2- 5.3 liter)
Tegnap lett meg a srác az új beállításokkal és azonnal mentem vele egy kerek 100-at, hogy a fogyasztást is pontosan csekkoljam. A szerelő a fő fúvókán vett vissza, sok benyát kapott!
Szuperül megy a masina, de ettől függetlenül azt hiszem, neki kell állnom megfejteni a karbit , mert ezt a mizzériát minden évben nem akarom eljátszani.
Még nem tankoltam így a fogyasztást még nem tudom, de az már biztos, hogy az egyes blokk (bal oldali) leömlője már pontosan úgy melegszik mint a többi.


Persze rendesen bekakantottam mert tavaly is pont ugyan így jártam a régi szerelőmmel. Ő is faszásan kipucolta a karbit, beállította a szemem láttára a karbiszinkront, de valami akkor sem volt kerek, akkor is meleg állapotban jött elő a bibi. Emlékszem még a szelephézagokat és a szelepek állapotát is megnézettem vele. Nagyon sokszor fölakadt a fordulatom, majdnem a duplájára és ott pörgött, amíg nem adtam a kerékre az erőt, akkor meg nagyon visszaesett, és mint a mostaninál onnan alig akart elindulni. Akkor nagyon szerencsém volt, mert véletlenül találkoztam egy profi szerelővel (Erdős Csaba –dragster versenyző http://www.erdoscsaba.hu/ ) aki hallásra ( ez nem vicc!) 5 perc alatt belőtte, és még csak pénz sem fogadott el.

Köszönöm mindenkinek a segítséget, és a jó tanácsot! Már csak egy jó szervizkönyvre lenne szükségem az xjr-hez.

Üdv,
István
[#4003508] 2012. 05. 07. 12:37
drag_
Sziasztok !

Eladóvá vált a motorom!Képek a profilomon

Honda cb400 sf ,kezdőknek ajánlom ,kevés fogyasztás,megbízható,25Kw-ra vizsgáztatva ,így minimális a fenttartási költség ,kategória váltás miatt eladó!
[#4003496] 2012. 05. 07. 12:28
ibagi
Sziasztok!

xjr400-as gépem karbiszinkron beállításon esett át a múlt héten, de valami nem stimmel. Help!
Az alapjáraton nagyon szépen jár a motor, hamar be is melegszik, probléma egy szál se, viszont miután rendesen bemelegedett (ez jó pár km-t jelent) az elindulásoknál (kereszteződés, piros lámpa) nagyon húznom kell a szarvát, mert különben egyszerűen nem akar elindulni. Úgy visszaesik a fordulatom, hogy az elindulás utáni első kb.5m-t ,dadogva , éppen csak le nem fulladva teszi meg a mögöttem sorakozó autósok legnagyobb örömére .
A fogyasztásom is elég nagy (5,2 liter), van esetleg ötlet, vagy találkoztatok már ilyesmivel?

Üdv,
István
[#4001902] 2012. 05. 06. 11:40
zsivi84
Sziasztok! Ha valakinek lenne 1992-es Honda Cbr 400 rr üzemképes magyar papíros motorblokk eladó az írjon rám! Vagy hengerfej henger 4db dugattyú gyűrűkkel hajtókarokkal együtt! zsivi84@gmail.com e-mailra.Köszi.
[#3985456] 2012. 04. 24. 18:14
ErnieEls
Hello!

Nekem volt egy ilyen, kb 1 évig volt nálam és 6000km-t mentem vele. Ez idő alatt csak kopó alkatrészek kellettek bele (fékbetét, láncszett, gyertyák, olaj + szűrő, teleszkóp szimmering), ezek ára, mint bármely hasonló motorhoz.
Véleményem a motorról vegyes, két személyes utazásokra semmiképp sem ajánlanám, nem ahhoz van tervezve sem a futómű, sem a fék, sem a blokk. Az első fékkel nálam voltak problémák, markolatig be lehetett húzni a kart, és 50 felett így még csak meg se nyekkent az első gumi. Az egyik telószimmering mellett kifolyt az olaj a villából, ha véletlen felütött egy úthibán (és ez gyakran előfordult, mert elég puha a rugózása), persze ez lehet az utángyártott szimmering minőségének hibája is (louisban vettem, 10 euro). Fogyasztása szerintem magas, még ha nem is mentem vele 100 fölé, akkor is 6 literig sikerült csak letornászni, átlagban 7 liter környékén tudtam vele járni.
Viszont könnyen kezelhető, gyönyörű a hangja (kerker sport rendszer), szép, egy személlyel nagyon jól motorozható, kényelmes motor.
Egy jelentős hátránya mindenképp van: míg a többi, nem japán piacos motorhoz extra alkatrészeket, kiegészítőket, esetleg bontott alkatrészeket ebay-en, bontottan lehet találni, addig ehhez nekem sose sikerült szinte semmit sem :S
[#3914077] 2012. 03. 13. 18:43
Kölce
Helló érdeklődnék hogy van e valakinek közületek Yamaha fz 400 fazer je :)
[#3707038] 2011. 11. 10. 23:27
tqmka
sziasztok NC 24-es VFR-hez valaki tud hátsókerék tengelyt ami jó? vagy valakit aki bont ilyeneket?
jaj meg szerintetek ebbe a motorba milyen olajat kellene raknom?
köszi
[#3705472] 2011. 11. 10. 0:53
adamfzr
[#3705471] 2011. 11. 10. 0:53
adamfzr