{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5256806] 2016. 06. 02. 23:29
Caboose
Én sokat túrázok egyhengeressel, általában 1500-2000 km-es utakat csinálunk, a többiek mind 600+ motorokkal. Mondjuk nem száguldozunk, kb. 100-110-es utazót szoktuk tartani. A 350-es Beta (DR350 blokk) és a mostani 600-as Husky is bírta szépen. Egy tippem van: ha sokan mentek, ne állj be a csapat végébe, hanem inkább az elejébe! Hátul mindig nagyobb a tempó és hamar lemaradhat az ember ha nem figyel oda.
[#5256800] 2016. 06. 02. 22:53
ogerg
Hát ugyan én már nem robogózom de a csapatban van aki robogóval jön. Szóval nálunk 125-ös robogóval abszolválható a tempó.
[#5256728] 2016. 06. 02. 21:04
ini
majd megvárják
még sört is ihatnak úgy is kimegy a hatás mire utoléri őket
amúgy egy jó eltalált áttétellel simán viszi a 130at is csak az olajra kell figyelni mert nagy fordulaton kb mind eszegeti egy kicsit
[#5256715] 2016. 06. 02. 20:57
Zoli32
Ha utcai motorokkal megy és nem egy buzi kórus tagjai akkor lesz ott 130 folyamatos.
[#5256711] 2016. 06. 02. 20:54
ini
nem fogja szeretni a 130+ sebességet
110 utazóról volt szó
[#5256703] 2016. 06. 02. 20:50
Zoli32
Melyik egyhengeres enduro megy 130-170-et 6-8 órán át?
És nem nyuvadtak ki?
[#5256700] 2016. 06. 02. 20:46
Imre_DT_TT
Szitálással nincs gond. Teper ez 170-el is csak legyen az a marha aki nem fél rajta :D . Szélesebb első felni van már rajta nagyobb gumival. Hát ja 130 az nem megy vele sokáig attól félek lefúj a szél. Talán a legolcsóbb egy MRA plexi lenne. Csináltam rá, nem ment sehova de pont elszúrtam a magasságát és vibrál a sisak.
[#5256685] 2016. 06. 02. 20:33
ini
az xr4-el toltam már pár megállóval 400km távot, hát elég szar volt
110az már elég szeles nem csak a kezed-felsőtested hanem minden részed tépi
130felé a lábtartóra nem tudtam visszaemelni a lábam le kellett lassítani
ha szitál a kormány akkor próbálj ki egy fém sárvédő merevítést, nekem is volt rajta utána nem szitált be 120 felett sem, előtte már 80 felé kezdte
[#5256678] 2016. 06. 02. 20:16
Imre_DT_TT
Sziasztok!
Tervezek egy 3 napos Horvátországi túrát augusztusban. A helyzet az , hogy kicsit parázok ugyanis egy egyhengeres enduróval indulnék 7 másik utcaibb motorral(köztük hayabusa is lesz). Nyomtam már itthon 500km-t és elég fárasztó tud lenni a rezonancia miatt. Szerintem augusztus eleje már eléggé főszezon. Szerintetek le lehet nyomni? Állításuk szerint max 110 lesz a huzamosabb tempó. Azon agyalok, hogy upgradelem egy plexivel és egy kormánylengés csillapítóval a motort. Nem akarok megszakadni az úton vagy lemaradni. 130 sem gond a motornak csak nekem a szélterhelés miatt. Ha van valakinek ötlete, tapasztalata, tanácsa az érdekelne.
[#5215307] 2016. 03. 19. 9:47
Nastroazzuro
hú de jó csaj vagy,én elmegyek bárhova veled
[#5208492] 2016. 03. 05. 22:40
ThoNik
Sziasztok nagy motoros társak :)
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, mivel az oldalon láttam jó pár Balatont megjár, és nagyobb távokat bevállaló robogós (50-125-ös) túrázó csapatot... gondoltam egy kérdést megér melyik topikban vagy hol keressem őket!? Persze, ha ez még létező dolog...
Köszönöm, Niki
[#5193352] 2016. 02. 07. 23:40
Nastroazzuro
riszpekt
[#5192404] 2016. 02. 06. 19:23
csibewer
[#5173530] 2015. 12. 27. 11:42
elektro-motor
Megint hol jár az eszetek? Állandóan ez a fegyverkezés??!!
[#5173458] 2015. 12. 27. 9:49
Pocses
extra hüvely:
[#5173455] 2015. 12. 27. 9:44
ini
akkor kezdemém is egy csinoska kis 7x64el:
[#5173446] 2015. 12. 27. 9:34
Pocses
Majd megtöltjük hüvelykékkel...
[#5173434] 2015. 12. 27. 9:11
zsolti65
már van is haszna.....pl.az,hogy szédült emberek észreveszik,hogy üres és írnak bele....
[#5173410] 2015. 12. 27. 7:48
pipifax
Na ezekre a topikokra is kb. annyi szükség van mint szar a zsebben
Miért nem lehet az ilyen 13 éve nem működőket kiiktatni, csak a helyet foglalják