Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De miért nem rögtön egy forma1-el Bár igaz abba nem lehet turbó
egy 2000 dizel 180-as forgatónyomatékkal igen szégyenkezne a benzinesnek turbó nélkül meg ott a teteje. Fasorba sincsenek a benzinesek Már csak áramfejlesztőknek valók
az tény hogy egy átlag 1.4 dízel izmosabb mint egy átlag 1.4 benzin, főleg úgy hogy 1.4 benzin alig van már
""egy tdi egy benzines autót, úgy ott hagy mint szent pál az oláhohkat""
Erről eszembe jutott mikor a haverral megépítettük a turbós fiat hgt-t.Angliából vettünk egy törött fiat coupe-t,és annak a motorját ami gyárilag turbós átalakítás nélkül átraktuk a hgt-be váltóval futóművel együtt.Egyébként szerkezetileg azonos a két autó motorja csak az egyik turbós a másik nem.5 hengeres,benzines 2000cm3.A turbó nélküli változata csak 150LE és 180NM.Megmértük padon 219LE,340Nm.Végsebességet csak gps segítségével tudtunk mérni mert a 240-es órát kifektette.265-öt mért a gps.A lesötétített BMW-kben ülő napszemüvegben feszítő kis köcsögöket aláztuk az M9-esen.A visszapillantóban néha csak egy nagy füstfelhőt lehetett látni.
Na ezzel csak azt akartam mondani hogy akinek PL van egy 2000-es tdi-je az hasonlítsa össze egy 2000-es turbós benzinessel.
a repceolaj jó lenne bele, de nem sokan csinálják
szerinem macera lenne egy otthoni repceolaj prés, még a nagyobb gazdák se kínlódnak vele
aztán lehet ha nem volna a sumák támogatás-visszaigénylés stb akkor menne a dolog......
Én a benzinesről gondolom ugyanezt A dízel motort ha a világ is úgy akarná, lehetne étolajjal üzemeltetni zéró károsanyag kibocsájtással Ezenkívűl is minden tekintetében jobb egy dízelmotor mint egy benzines. Kevesebb az üzemanyag felhasználás, nagyobb a nyomaték. Oké ketyegős hangja van, ezt a komromisszumot, be kell vállalni a cél érdekében, hogy egy tdi egy benzines autót, úgy ott hagy mint szent pál az oláhohkat
buzi dízel mind.......
nem mindegy, hogy cdi vagy dci, vagy d4d vagy hdi bár mind ugyanazt a működési elvű motort takarja (common rail) csak márkánként más-más nevet adtak neki
Miért csak kettőt? Ha a pocsolya másfél métert lejjebb menne csak a tihanyi kútban maradna víz Lenne bőven homokos part
ha van lent is zsilip kicsi vízzel meg lehet tölteni
a dvcs is szarásig van most vízzel majdnem kiönt
Amikor jó néhány éve volt az a balatoni kiszáradás Én azt hallottam, külföldi befektetőknek készített hajókat eriszgettek rajta lefelé, ezért kellet a sok víz a sióba
még eztis megérhettyük
lejjebb menne a víz másfél métert a déli parton lehetne csinálni még 2 utcát a partra
dőlne a zseton zsákszám
Csak azt nem tudom mi a fasznak engedik le örülni kéne hogy van bőven víz.Majd jön egy aszályos nyár aztán megint készítik a csatorna látványterveket amiken pótolni tudnák a hiányzó vizet a Dunából,vagy a Rábából .Volt már példa rá de ugyláccik az ember nem tanul a saját baromságaiból sem. A természet legbalfaszabb élőlénye az ember,azeccer biztos,mindenbe belepiszkál amibe nem kéne.
opel signum 1,9 cdti
eszembe jutot a neve, ez a buzi signum nem jutott eszembe vagy egy órán át......
képes volt érte kivontozni a németekhez
dci az francia valszeg rönó motor Könnyen elképzelhető, az 5,5 ös fogyasztás Persze amíg jár a motorja. Ha az üzemanyag ellátó rendszer nem boss, hanem delhi akkor sorsa meg van pecsételve Az itthoni fos minőségű gázolajat nem bírja, behal a porlasztó. Legbetegebbek az 1,5 dci. Sorra halnak menetrend szerint
használja egy ideig aztán ha van másik elpasszolja
a b vecrtát valami 350 ért adta el, sok hibája nem volt használta kb egy évig
ilyen autóbuzi, most valami okádék 1.9 dci vagy mi a szart vett mert a dízel fasza
azon röhögtem hogy állítólag max 5,5 liter eszik még így ingázva is de amikor mondtam neki hogy akkor járjuk avval egy hónapig és számoljuk ki akkor már nem akarta
Értem, én de azért csinálják. Amig van rá kereslet meg vevő, addig minek adná olcsóbban. Ráadásul még igy is a piaci ár alatt vagy magasságában adják el. Régen még jobban kerestek rajta.
Ismerősöd mit csinál a 4 db használt kocsival? Megmondom: drágábban eladja!
ha látod elég erősen túlozva írtam a költségeket, kb 100-120 pénzből kivisznek és behozzák a kocsid amit választasz
ismerős zwikauból hozott már vagy 3 kocsit így egyet meg vonattal ment ki és lábon hozta haza(ez se volt igazán olcsóbb de fixre ment és nem ment arra senki)
amúgy nekem simán megérne a felsoroltak szerinti árképzés mert utálok mászkálni csak amikor egy 800 ezres kocsiért(ami kint 1500euro max) 1,2-1,4et akarnak kérni az durva.....marad is a fasztra egy ideig még
Erre azért van másik opció, kimész és intézed magad. Hálistennek nem szükségszerű neppertől vásárolni, én is kerülöm mindet.
én már ki is váltottam az állami cucot 7200ft volt
remélem idén horgászni is fogok mert a múlt évi akciók nem jöttek össze
2017-es Állami jegyet leadni február végéig! Mert 2000Ft bukó.
Nálam 6800Ft a 2018-as állami jegy, MOHOSZ bélyeg, tagsági díj összesen, csajoknak 5800Ft, 70 felett 3800Ft. Gyereknek csak állami jegy kell 200Ft.
te még ebben hiszel?
bárki ül a felső polcon az leszarja az alja népet, de előbb megszopatja
aki véletlen mégsem az nem keül oda
kb olyan mint a cégeknél a kis főnökök, aki nem geci az nem kerül oda
az únió meg csak addig únió amíg a pénzes emberek érdekeit szolgálja
Érdekeket sértene - ahhoz előbb kormányt kell váltanunk!
Én egyet nem értek,igaz,hogy nehéz a felfogásom.... De ha 1szer kibaszott unió...akkor nem lehetne mondjuk akárhol egyszerűen autót venni?Mert nem akarom elhinni,hogy mondjuk amerikában ha egy másik államban vesz valaki autót ott is ilyen hercehurca van.... Bürokráciáról nem beszélve....