Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen közbe megtaláltam , szóval hasonlókkal megtudod oldani a problémát ! A képen a sötét színűek nem koszosak , hanem grafitosak , fognak mint a zőőd festék ! A ZXR-em dobja volt ilyennel illesztve , tökéletes volt !
Nalam is ugy kezdodott, higy hidegen az egyes henger nem ment.
Csereld fel a ket szelso gyertyat. Majd csereld meg a gyertyapipat kabellel egyutt. Egyszerre csak egy dolgot cserelj. Vegul a trafot.
Így van kèt trafó van.az egyes
Köszi a tippet ekecselek! Asszem tudom melyik az a zsinór, a kandallómba is olyag tettem, csak nem gondoltam, hogy akár a kipuffantóhoz is jó lehet.
At fujtatok minden csovet es fuvokat? A membranokat es a tolattyukat is kuvettetek tisztitasnal?
A cbf 600-on 2 trafo van. Ha nem menne alapjaraton akkor 2 henger nem menne. Melyik nem megy?
Tehát a gond nem oldódott meg.a karbi tiszta szinkron jó kompressziós jó ès alapjáraton mègsem hajlandó menni.lehet a gyújtó trafó?
Hali a gond nem oldódott meg.
Üdv, gondba vagyok egy 1250-es Bandit levegő szűrő cseréjével. A gyárit szeretném lecserélni K&N szűrőre.Miótán beraktam a levegőszűrő ház nem csukódik teljesen össze. A tipus jó, utánnajártam több helyen is. Találkozott már valaki hasonloval? A régi szűrőn van egy vájat körbe ami engedi,hogy össze üljön a légszűrőház fedő része az aljával. Az új szűrőn ez hiányzik és nem ül össze a kettő. Kétlem hogy ennek igy kéne lennie,mert marad ott kb 5mm hézag.
Nemiis. Anyukám azt mondta "különleges" vagyok
Ha nincs gyári tömítés , akkor rakjál grafitos azbeszt szalagot , van kör és négyzet keresztmetszetű ! Kályhás , kandallós ismerőst keress , tudni fogja mi kell neked !
Üdv Mindenkinek!

A következő kérdéssel kapcsolatban kérném a segítségeteket. A motoromon jelenleg egy sportkipufogó van, de műszakin ezzel variálni fognak, így vissza kellene tennem rá az eredetit. A dobot, a cső végén lévő adapterhez 3 csavarral lehet felfogatni, viszont ha jól látom, a dob és az adapter között van valamiféle tömítés. A tömítés szerintem nem gyári forma tömítés, mert gumis, rugalmas a tapintása. Tudnátok segíteni, hogy a dob és a csonk közé milyen tömítés kell? Van ehhez valami speciális paszta, vagy esetleg klingerit, vagy valami más anyagból készült úgymond gyári tömítést tegyek bele?

A segítséget előre is köszönöm!
csak azt szoktál kliffhanger.
Mi a baj? Hülyeséget mondtam?
Èrtem köszönöm.
Szinkron állításhoz a karburátor beállítása is tartozik.
Ha nem dugulás akkor ez a megoldás.
Szinkront nem csináltunk mert eddig nem kellett ès most nem is tudok.hogy egy henger nem megy.csak ha húzom neki.akkor marad a karbi
Ennek az alapjarati levego csavar gyari erteke 2.25
Karbi szinkront csináltál? Az alapjárati csavarok állításával együtt?
Ha tényleg minden jó, akkor én is Vidommal értek egyet.
Kösz, hogy remélem hamar kíderul
De nem elegge. Valamelyik alapjarati cso kanyarjaban megis van valami
Sziasztok egy kèrdès.mitől lehet hogy alapjáraton csak három henger megy de magas fordulaton megy mind a nègy.új gyertyák karbisor tiszta.kinek van valami használható ötlete? köszönöm
Nem látszik kívülről. A rúgó, ami visszaállítja, ugyanoda tolja vissza, a belső rész állapotátólfüggetlenül. Mivel az egész "tengely", ami a tolórudat mozgatja, max 20 mm átmérőjű, a külső kar pedig típustól függően 6-8 cm, az erőkar-"áttétel" kb 6-8 -szoros. Kevés belső eltérés is nagy külső változást okoz. Szóval kívülről ezt a hibát nem tudod felderíteni.